Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Шадріна Світлана Сергіївна</strong></p>
<p> (Svitlana Shadrina)</p>
<p> </p>
<p> Дата народження: 30 грудня 1998 р.</p>
<p> Місто: Бар.</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Ц</strong><strong>іль</strong><strong>:</strong></p>
<p>резюме подається на отримання посади кадровика.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong><strong>:</strong></p>
<p>• вересень 2020 р. – грудень 2021 р. ДонецькийНаціональний Університет імені Василя Стуса м. Вінниця, економічний факультет, спеціальність 051 «Економіка» освітня програма «Управління персоналом та економіка праці», магістр (диплом з відзнакою). </p>
<p>• 2016 – 2020 рр. Донецький Національний Університетімені Василя Стуса м. Вінниця, економічний факультет, спеціальність 051 «Економіка» освітня програма«Управління персоналом та економіка праці» (деннаформа навчання), бакалавр.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід</strong> <strong>роботи</strong><strong>:</strong></p>
<p>• проходження практики у відділі по роботі з персоналом ТОВ НВП «Аргон» у місті Вінниця (лютий2019 р. – травень 2019 р.)</p>
<p>• проходження практики у відділі кадрів ДонецькогоНаціонального Університету імені Василя Стуса в містіВінниця (червень 2018 р. – липень 2018 р.)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Функціональні </strong><strong>обов’язки</strong><strong>:</strong></p>
<p>•?робота з документами;</p>
<p>•?ведення особових справ працівників;</p>
<p>•?ведення трудових книжок працівників;</p>
<p>•?оформлення прийому, відпусток, переміщення, звільнення працівників;</p>
<p>•?пошук працівників на вакантні посади;</p>
<p>•?розробка оголошень</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні </strong><strong>навички</strong><strong>:</strong></p>
<p>•?уміння користуватися КЗпПУ;</p>
<p>•?уміння працювати з програмами MS Office (Excel, Word, PowerPoint);</p>
<p>•?знання основних HR-процесів (прийом, оцінка, адаптація, мотивація, звільнення).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Володіння</strong> <strong>мовами</strong><strong>:</strong></p>
<p>українська, російська.</p>
<p><strong>Особисті</strong> <strong>якості</strong><strong>:</strong></p>
<p>вважаю себе уважною, дисциплінованою, стриманою, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова </strong><strong>інформація</strong><strong>:</strong></p>
<p>Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.</p>
<p>Можливість відряджень: так.</p>
<p>Шкідливі звички: немає.</p>
<p>Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії «В».</p>