Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>ОСВІТА:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень 2020 - Грудень 2021 року</strong></p>
<p><strong>Диплом магістра</strong></p>
<p><strong>Вищий навчальний заклад Укоопспілки</strong></p>
<p><strong>«Полтавський університет економіки і торгівлі»</strong></p>
<p>Спеціальність: 073 Менеджмент</p>
<p>Кваліфікація: Магістр Управління та адміністрування</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень 1998 – Червень 2003 року</strong></p>
<p><strong>Диплом спеціаліста</strong></p>
<p><strong>Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка</strong></p>
<p><strong>Філологічний факультет</strong></p>
<p>Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література, мова і література (англійська) </p>
<p>Кваліфікація: Учитель української мови і літератури, іноземної мови (англійська) та зарубіжної літератури</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень 2021 - Квітень 2022 року</strong></p>
<p><strong>ТОВ «ТерраЛаб Ай Ті» м. Хмельницький</strong></p>
<p>(виробник програмного продукту для медичних лабораторій) </p>
<p><strong>Відділ впровадження</strong></p>
<p><strong>Фахівець з консультування по програмному забезпеченню</strong></p>
<ul><li>навчала персонал медичних закладів (лабораторій), які впроваджували в роботі підприємства Лабораторно-інформаційну програму (ЛІС) «ТERRALAB» з метою автоматизації лабораторних бізнес-процесів;</li><li>консультувала персонал медичних закладів (лабораторій) щодо роботи функціоналу й модулів ЛІС «ТERRALAB»;</li><li>розробляла та начитувала відео-інструкції про роботі модулів ЛІС «ТЕRRALAB».</li></ul><p><br /></p><ul><li><strong>Вересень 2021- Лютий 2022 року</strong></li><li><strong>ТОВ «ЛАБ24» м. Київ</strong></li><li>(приватний медичний заклад,</li><li>надання виїзних послуг по забору біологічного</li><li>матеріалу для виконання лабораторних досліджень)</li><li> </li><li><strong>Участь у проекті команди «ЛАБ24» – будь-які аналізи там, де тобі зручно»:</strong></li><li>брала участь в організації роботи лабораторних бізнес-процесів сервісу з надання лабораторних послуг, які замовляють клієнти, користуючись сайтом «ЛАб24»;</li><li>координувала та супроводжувала роботу медичних реєстраторів пункту сортування біологічного матеріалу;</li><li>контактувала з лабораторіями-виконавцями.</li></ul><p><strong>Травень 2019 - Вересень 2021</strong></p>
<p><strong>ТОВ «МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ» м. Полтава</strong></p>
<p>(приватна клініко-діагностична лабораторія)</p>
<p><strong>заступник директора з адміністративних питань</strong></p>
<ul><li>відповідала за пакет документів щодо Ліцензування закладу охорони здоров’я та своєчасне подання до МОЗ інформації щодо змін в роботі медичного закладу;</li><li>відповідала за ведення внутрішньої документації підприємства:</li><li>внесення змін до існуючих документів згідно змін в законодавстві (Положення, Кодекси);</li><li>складання протоколів (рішень), положень;</li><li>складання наказів з основної діяльності підприємства;</li><li>участь у складанні штатного розпису підприємства;</li><li>подовження різного роду дозвільних документів;</li><li>була відповідальною за підтримку та ведення зовнішньої документації підприємства:</li><li>листування з органами місцевого самоврядування, підрядниками (контрагентами) та партнерами;</li><li>договори оренди, страхування та інші види договорів;</li><li>відповідала за організацію робіт щодо відкриття нових кабінетів (лабораторних офісів) підприємства:</li><li>пошук приміщення;</li><li>пошук підрядників, поетапний контроль виконання робіт;</li><li>отримання дозвільних документів відповідних служб;</li><li>запуск нового кабінету;</li><li>організовувала та контролювала підготовчі роботи по впровадженню програм для автоматизації лабораторних бізнес-процесів підприємства (ЛІС «ТERRALAB», Лабораторна програма «Medcloud»);</li><li>відповідала за запуск ЛІС «ТERRALAB»;</li><li>навчала персонал, розробляла інструкції та алгоритми для персоналу по роботі з новим програмним забезпеченням;</li><li>брала участь у робочій групі з ребредингу закладу під бренд лабораторії «CSD»;</li><li>брала участь у проведенні організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю адміністрації підприємства;</li><li>супроводжувала корпоративних клієнтів лібораторії.</li></ul><p><strong>Грудень 2018 - Квітень 2019 року</strong></p>
<p><strong>ФОП «Кожан В.Ю.» м. Полтава</strong></p>
<p>(приватний заклад харчування)</p>
<p><strong>інспектор з кадрів </strong></p>
<ul><li>відповідала за пошук та підбір персоналу;</li><li>вела кадрову документацію ФОП.</li></ul><p><strong>Квітень 2018 – Грудень 2018 року </strong></p>
<p><strong>ТОВ «Студія «Місто» м. Полтава</strong></p>
<p>(місцевий телеканал)</p>
<p><strong>інспектор з кадрів</strong></p>
<ul><li>відповідала за кадрову документацію підприємства;</li><li>брала участь у складанні виробничого документообігу, пов’язаного з діяльністю підприємства (плани, інструкції, алгоритми дій, протоколи);</li></ul><p><strong>ТОВ «МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ» м. Полтава </strong></p>
<p>(приватна клініко-діагностична лабораторія)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Січень 2017 року – Березень 2018 року</strong></p>
<p><strong>заступник директора з управління персоналом</strong></p>
<p><strong>Червень 2013 – Січень 2017 року</strong></p>
<p><strong>головний адміністратор</strong></p>
<p><strong>На обох займаних посадах обов’язки, що виконувала, були тотожні:</strong></p>
<ul><li>відповідала за кадрову документацію підприємства (прийняття, переведення та звільнення працівників, штатний розпис, графіки змінності, табель, відпустки, особові справи, посадові інструкції, трудові книжки);</li><li>розробляла Колективний договір і ПВТР підприємства;</li><li>складала та розробляла внутрішні локальні документи підприємства (Кодекси, правила, інструкції, алгоритми та порядки дій, прейскуранти на послуги);</li><li>займалась пошуком персоналу, організовувала навчання, стажування та адаптацію персоналу;</li><li>готувала документи з пакету нормативно-правових актів з питань охорони праці;</li><li>вела ділову переписку з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами;</li><li>контактувала з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами щодо діяльності підприємства та надання медичних послуг;</li><li>брала участь у підготовці підприємства та документації до планових перевірок з боку контролюючих органів;</li><li>готувала пакет документів для Акредитації закладу;</li><li>слідкувала за вчасним проходженням медичних оглядів персоналу та проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації;</li><li>займалась поточною організацією роботи структурних підрозділів підприємства (кабінетів забору біологічного матеріалу), координувала та забезпечувала їх життєдіяльність; </li><li>контролювала роботу персоналу, дотримання робочих інструкцій та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;</li><li>спілкувалась з клієнтами (пацієнтами) та допомагала у розв’язанні проблемних ситуацій;</li></ul><p><strong>Грудень 2008 – Червень 2013 року</strong></p>
<p><strong>менеджер з адміністративної діяльності</strong></p>
<ul><li>зустрічала клієнтів (пацієнтів) та консультувала щодо графіку роботи підприємства, правил підготовки, умов забору біологічного матеріалу, видавала готові бланки результатів лабораторних досліджень;</li><li>надавала інформацію щодо медичних послуг, переліку лабораторних досліджень та їх вартості, строків виконання; </li><li>виконувала реєстрацію пацієнтів та замовлених послуг за допомогою лабораторного програмного забезпеченням «Медучет»;</li><li>виконувала функції кол-центру: прийом телефонних дзвінків та надання необхідної інформації щодо роботи та послуг підприємства;</li><li>координувала робочі питання кабінету забору біологічного матеріалу;</li><li>відповідала за стажування та навчання нових працівників;</li><li>складала звітну документацію для бухгалтерії, вела касові операції;</li></ul><p><strong>Липень 2007- Листопад 2008 року</strong></p>
<p><strong>ТОВ «ПОЛТАВАСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАНІЯ»</strong></p>
<p>(кінотеатр імені І.П. Котляревського)<strong> м. Полтава</strong></p>
<p><strong>старший адміністратор</strong></p>
<ul><li>вела виробничий документообіг, пов’язаний з діяльністю підприємства (планування показу фільмів, ведення договорів з дистриб’юторами, ведення листування з дистриб’юторами, партнерами, органами місцевого самоврядування);</li><li>планувала репертуар кінотеатру згідно графіку виходу кінострічок;</li><li>відповідала за ведення кадрового документообігу підприємства;</li><li>займалась пошуком персоналу, організацією навчання та стажування.</li></ul><p><strong>ДОСВІД РОБОТИ НА ГРОМАДСЬКИХ ЗАСАДАХ:</strong></p>
<p><strong>2010 рік - 2015 рік</strong> - Депутат Полтавської міської ради шостого скликання.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:</strong></p>
<p>Досвід роботи:</p>
<ul><li>з організації роботи персоналу, ведення кадрової документації, роботи з клієнтами;</li><li>з організації роботи підрозділів підприємства;</li><li>з відкриття медичного кабінету та отримання дозвільних документів;</li><li>з лабораторним програмним забезпеченням «TERRLAB», «Медучет»;</li><li>знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень;</li></ul><p><strong>ОСОБИСТІ НАВИЧКИ:</strong></p>
<ul><li>відповідальність, ініціативність, працездатність, послідовність у виконанні поставлених задач, здатність до самоосвіти;</li><li>комунікабельність, позитивний погляд на життя, вміння встановлювати взаємовідносини з колегами та клієнтами.</li></ul>