Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор, бухгалтер, менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Мархай</strong><strong> Ольга Олександ</strong><strong>р</strong><strong>івна</strong><br /></p>
    <p><strong>Дата народження:</strong> 13 лютого 1990 року</p>
    <p><strong>Сімейний стан:</strong>
    заміжня, 1 дитина – донька 5 років</p>
    <p><strong>Адреса</strong><strong> реєстрації</strong><strong>:</strong> м. Носівка, Чернігвська обл.<br /><strong>Адреса</strong><strong> проживання: </strong><strong>м.Київ, район Троєщина</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>Вересень 2007 – червень 2011, Київський національний технічний університет «Київський політехнічний інститут», факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – бакалавр з менеджменту.</p>
    <p>Вересень 2011 – січень 2013, Київський національний технічний університет «Київський політехнічний інститут», факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – магістр з менеджменту організацій і адміністрування.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Червень 2017 – По сьогодні, ФОП «Туристичні тури», м.Носівка</p>
    <p>Посада: керівник-адміністратор</p>
    <p>Ведення клієнтської бази, організація туристичних турів на різний період часу по Україні, супровід груп під час туру, пошук нових міст та місць для цікавого проведення часу, реклама в соціальних мережах, фінансова звітність ФОП, оформлення документації на поїздки, в тому числі дозвіл на перевезення дітей.</p>
    <p>Кількість підлеглих: 2 (водії)</p>
    <p><br /></p>
    <p>Грудень 2015 – По сьогодні, як додаткова робота, м.Носівка</p>
    <p>Посада: продавець-консультант</p>
    <p>Ведення клієнтської бази, продаж побутової хімії, з вересня 2020 року фото на документи, друк фото, магнітів, робота з копіювальними приладами.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Березень 2014 – грудень 2015, ПП «Земляі Воля Агро», м.Носівка</p>
    <p>Посада: бухгалтер</p>
    <p>Ведення внутрішньої документації, ведення бази пайовиків, заключення договорів оренди, здача звітності. </p>
    <p>Серпень – вересень 2013, Ветеринарно-санітарний загін м. Києва</p>
    <p>Посада: бухгалтер</p>
    <p>Ведення внутрішньої документації, ведення клієнтської бази.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Травень – липень 2013, ТОВ «Юр-Аква», м. Києв</p>
    <p>Посада: менеджер</p>
    <p>Ведення клієнтської бази, розширення клієнтської бази, контроль поставок видаткового матеріалу, управління персоналом, ведення внутрішньої документації, розробка рекламної кампанії, оформлення та підписання договорів з клієнтами.</p>
    <p>Кількість підлеглих: 3</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Квітень – травень 2013, Школа англійської мови «</strong><strong>Speak</strong> <strong>Up</strong><strong>», м. Києв</strong></p>
    <p>Посада: оператор <strong>С</strong><strong>all</strong>-центр<strong>у</strong></p>
    <p>Спілкування із студентами школи (вихідні дзвінки), запрошення на зустрічі із спеціалістами школи, ведення студентської бази.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Березень 2013, ТОВ «Кондитерська фабрика «Десна»</strong></p>
    <p>Посада: менеджер</p>
    <p>Ведення внутрішньої документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Січень – липень 2012, </strong>Контакт-центр <strong>Direct</strong> Call </p>
    <p>Посада: оператор Контакт-центру</p>
    <p>Вхідні та вихідні дзвінки, ведення клієнтської бази, спілкування з проблемними клієнтами, перетворення негативного дзвінка на позитивний, прийняття замовлення, паралельна робота в декількох внутрішніх програмах контакт центру, введення нових клієнтів у клієнтську базу.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Знання мов<br /></strong>Українська – рідна; російська – вільно</p>
    <p><strong>Навички</strong><br />
    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint), </p>
    <p><strong>навички роботи з </strong><strong>Internet</strong><strong>, </strong><strong>E</strong><strong>-</strong><strong>mail</strong><strong>, </strong><strong>Zoom</strong><strong>, </strong><strong>M</strong><strong>.</strong><strong>E</strong><strong>.</strong><strong>Doc</strong><strong>.</strong></p>
    <p>За роки навчання написала 23 статті у фахових друкованих виданнях</p>
    <p>Права водія категорії В, В1, Д, Д1</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, готова до набуття нових знань та навиків</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: