Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Керівник відділу маркетингу</strong></p>
<p><strong>ТОВ "Закарпатбудторг" (будівельні матеріали)</strong></p>
<p><strong>з 02.2023р по теперішній час</strong></p>
<p>1. Розробка та реалізація маркетингової стратегії; </p>
<p>2. Організація та проведення маркетингових заходів, таких як "Чорна п'ятниця", "Ціна місяця", розіграші, акції, знижки тощо. </p>
<p>3. Систематична звітність, аналіз показників. </p>
<p>4. Адміністрування та підтримка активності на сторінках в соціальних мережах БеркутБуд (FB, Instagram) та акаунтах в Google. </p>
<p>5. Організація виготовлення контенту, рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів, розміщення рекламно-інформаційних матеріалів в різних каналах комунікації </p>
<p>6. Робота з сайтом та інтернет магазином на платформі Хорошоп, WordPress </p>
<p>7. Робота з POS матеріалами (аналіз потреб, замовлення, списання тощо) </p>
<p>8. Розробка різноманітних рекламних матеріалів, їх оновлення та ін., співпраця з рекламними агенціями </p>
<p>9. Здійснення моніторингу конкурентів та їх дій на ринку; </p>
<p>10. Ведення переговорів з партнерами </p>
<p>11. Навчання персоналу роботи в 1С </p>
<p>12. Оновлення та розробка навчальних матеріалів </p>
<p>13. Розробка бізнес-процесів, розпоряджень, інструкцій </p>
<p>14. Контроль правильності роботи працівників в 1С </p>
<p>15. ЗЕД: забезпечення стабільного зв’язку з закордонними партнерами, організація співпраці з ними, пошук оптимального способу доставки вантажів; </p>
<p>16. Пошук та аналіз тендерних державних та комерційних закупівель на майданчиках Prozorro,Zakupivli.Pro, SmartTender </p>
<p>17. Підготовка тендерної документації, участь в аукціонах;</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Бізнес-тренер</strong></p>
<p><strong>з 05.2022 по 02.2023</strong></p>
<p>1. Розробка, організація та проведення навчальних заходів у онлайн форматі: тренінгів, майстер-класів та інших форм навчання (за запитом) по напрямку продажі та управління персоналом ; </p>
<p>2. Організація та контроль адміністрування системи дистанційного навчання; </p>
<p>3. Збір зворотного зв’язку та надання рекомендації по покращенню існуючих навчальних програм; </p>
<p>4. Розробка тренінгових програм для торгового персоналу, підготовка навчальних матеріалів і посібників для тренінгів; </p>
<p>5. Розробка та проведення управлінських тренінгів для лінійних керівників, керівників магазинів та адміністративного персоналу;<strong><br /></strong><strong><br /></strong><strong>Керівник відділу навчання</strong></p>
<p>З 10.2021 по 05.2022</p>
<p>Локальна роздрібна мережа</p>
<ul><li>Управління процесами проектного навчання;</li><li>Проведення тренінгів, модульного навчання, польових тренінгів;</li><li>Створення пакету стандартів компанії;</li><li>Розробка методичного та навчального матеріалу;</li><li>Пропозиції щодо покращення показників;</li><li>Вибудовування процесу ефективної комунікації з клієнтом та іншими департаментами компанії;</li><li>Атестація команди керівників;</li><li>Розробка програми стажування та адаптації працівників;</li><li>Організація стажування нових працівників</li></ul><p><strong>Регіональний директор</strong></p>
<p>З 04.2020 по 09.2021 (1 рік 6 місяців)</p>
<p>ТОВ Стиль Д Мережа магазинів PROSTOR (рітейл)</p>
<p>аналіз основних показників торгової точки;</p>
<p>виконання цільових показників;</p>
<p>формування і розвиток команди;</p>
<p>контроль дотримання стандартів компанії</p>
<p>участь в проектах Компанії </p>
<p>підбір та адаптація керівного персоналу </p>
<p>навчання персоналу, проведення тренінгів</p>
<p></p>
<p><strong>Регіональний директор</strong></p>
<p>з 02.2019 по 01.2020 (11 місяців)<br />
Роздрібна торгова компанія одягу та взуття, Ужгород (рітейл)</p>
<p>Розвиток мережі магазинів в регіонах;<br />
Забезпечення виконання плану продажів мережі;<br />
Реалізація заходів, спрямованих на виконання ключових KPI магазинів;<br />
Оперативне управління діяльністю роздрібною мережею;<br />
Управління персоналом (підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу);<br />
Проведення заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів, забезпечення дотримання стандартів роботи;<br />
Контроль проведення інвентаризацій в магазинах;<br />
Контроль товарного асортименту, мерчандайзингу в магазинах;<br />
Пошук торгових площ згідно затверджених критеріїв;<br />
Проведення переговорів, заключення договорів оренди<br />
Відкриття магазинів</p>
<p></p>
<p><strong>Директор магазину (супермаркету)</strong></p>
<p>з 03.2015 по 02.2019 (3 роки 11 місяців)<br />
ТОВ Ужгород ПСЮ, Ужгород (рітейл)</p>
<p>Організація і контроль основних торгово-виробничих процесів магазину;<br />
Забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину;<br />
Підбір,навчання, організація і оцінка роботи персоналу магазину;<br />
Взаємодія з контролюючими органами</p>
<p></p>
<p><strong>Кризис менеджер</strong></p>
<p>з 11.2014 по 03.2015 (4 місяці)<br />
ПП Михайлюк, Ужгород (рітейл)</p>
<p>Консалтингові послуги по реорганізації, оптимізації процесів і відновленню, проведення антикризових заходів, навчання персоналу</p>
<p></p>
<p><strong>Директор філії</strong></p>
<p>з 05.2013 по 10.2014 (1 рік 5 місяців)<br />
ТОВ ВПК УКРАИНА, Ужгород (дистрибюція (Філія виробника))</p>
<p>Створення філії з "нуля" та розвиток власних торгових марок в регіоні. Підбір та навчання персоналу. Маркетингові заходи</p>
<p></p>
<p><strong>Комерційний директор</strong></p>
<p>з 03.2008 по 04.2013 (5 років 1 місяць)<br />
ПП «Тетра», Ужгород (дистрибюція та гуртова діяльність)</p>
<p>1.Забезпечення виконання планових показників за обсягом продажів і маржинальністю<br />
2.Розробка стратегії продажів , каналам збуту, клієнтам.<br />
3.Підключення нових країн ЗЕД.<br />
4. Формування асортиментної матриці і визначення цінової політики по територіях.<br />
5.Розробка стратегії і впровадження маркетингових заходів<br />
6. Розвиток компанії (ТМ Чумак, Стожар, Щедрый дар, Орія, Любонька, Майский чай, Чемпіон, Едамс, Артемсіль, Море, Морська колекція, Рижское золото, Обухів та ін.)<br />
7. Підбір та навчання персоналу</p>
<p></p>
<p><strong>Керуюча супермаркетом «Велика Кишеня»</strong></p>
<p>з 09.2006 по 03.2008 (1 рік 6 місяців)<br />
ТОВ ВК Унгвар, Ужгород (рітейл)</p>
<p>Керування командою, мотивація і розвиток професійних навичок співробітників<br />
Організація торговельних процесів супермаркету</p>
<p></p>
<p><strong>Директор регіонального управління</strong></p>
<p>з 03.2006 по 09.2006 (6 місяців)<br />
ТОВ ВК Унгвар, Ужгород (рітейл)</p>
<p>Розвиток структури в регіоні</p>
<p></p>
<p><strong>Комерційний директор</strong>, директор, ст. менеджер, менеджер по закупкам, регіональний менеджер, менеджер по ключовим клієнтам, бренд менеджер</p>
<p>з 09.1996 по 02.2006 (9 років 5 місяців)<br />
ТОВ «Луні» та дочірні підприємства, Ужгород (дистрибюція та гуртова діяльність)</p>
<p></p>
<p>Зав. відділом елітного алкоголю</p>
<p>з 05.1995 по 09.1996 (1 рік 4 місяці)<br />
СП Пробст, Ужгород (рітейл)</p>
<p></p>
<p>Ст. продавець, Продавець відділу радіотовари</p>
<p>з 03.1987 по 05.1995 (8 років 2 місяці)<br />
ТОВ Промтовари, Ужгород (рітейл)</p>
<p></p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>Досвід роботи в роздрібній та оптовій торгівлі, робота в дистриб'юторської фірмі, на фірмі-імпортері, на філії виробника. Навички ведення переговорів, створення дистриб'юторської мережі, успішний досвід запуску нових магазинів і філії, управління персоналом (320 чол), навички роботи з дозвільними та контролюючими структурами, навички проведення маркетингових заходів, пошуку та адаптації персоналу, професійні знання і навички в бізнес-процесах рітейлу, проведення тренінгів та коуч сесій та створенн методичного матеріалу.</p>
<p></p>
<p><strong>Комунікабельність, вміння працювати в команді, стресоустойчівость, володіння клієнтською базою області, креативність, вміння самостійно приймати рішення, досягати потрібного результату в роботі, планувати і керувати роботою підлеглих</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>
Освіта вища<br />
1988р-Вище училище торгівлі - товарознавство пром. товарів<br />
1995р-Тернопільський державний педагогічний університет - укр. філологія<br />
2000р-Український заочний економічний інститут - бух облік<br />
2006г- ВАТ Вищий навчальний заклад Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації - право роботи з піротехнічними засобами.<br />
2006р-Стажування в навчальному центрі ВК</p>
<p>2020р ТОВ Стиль Д серія тренінгів для тренерів</p>
<p>2021 -2022рр Training BOX міжнародна школа тренінга</p>
<p>2022 р Міжнародна інтегральна коучинг школа</p>
<p></p>
<p>
Посвідчення водія кат В, вільне володіння чеською, словацькою мовою, впевнений користувач Microsoft Office, 1С, Спрут, Auto-cad, САП, Клієнт банк, Google таблиці, Power Point, Canva, Figma. CRM системи, Teams. PROZORRO<br /><br /></p>
<p>рекомендації надам на вимогу</p>