Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>П.І.Б Задорожний Євген Миколайович.</p>
    <p><strong>Рік народження: </strong>26.03.1984 р.</p>
    <p><strong>Домашня адреса: </strong>03191 м. Київ, вул. В. Касіяна б.2, кв.96.</p>
    <p><strong>Бажана посада:</strong> менеджер з продажу, менеджер по роботі з клієнтами, системний адміністратор.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта: </strong>повна вища освіта.</p>
    <p>В 2001р.- закінчив середню загальноосвітню школу №179 м. Києва.</p>
    <p>01.09.2001р.- вступив до Київського Національного технічного університету України “КПІ”.</p>
    <p>01.02.2007р.-закінчив Київський Національний технічний університет України “КПІ” і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Адміністративний менеджмент” та здобув кваліфікацію магістра.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Трудова діяльність:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>з 01.05. 2007 р по 01.04 2008 р. - ДП "Самміт-Книга" на посаді системний адміністратор.</p>
    <p>Функціональні обов’язки : налагодження операційної системи комп’ютерів. Підключення та налагодження офісної техніки. Консультація працівників щодо користування комп’ютером. Встановлення програмного забезпечення (програм, драйверів).</p>
    <p><br /></p>
    <p>з 01.04 2008р. переведений на посаду менеджера по закупівлям в ТОВ «Ваш Автограф» . На цій посаді працюю по сьогоднішній день</p>
    <p>Функціональні обов’язки: оптова закупівля побутової хімії та канцтоварів у постачальників. Прийом замовлень на канцтовари у клієнтів.Прийом товару на склад та відвантаження його покупцям. Ведення обліку в програмі 1С. Наповнення інформацією сайту підприємства. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Знання мов: </strong>російська, українська, англійська (з словником).</p>
    <p><strong>Знання комп’ютеру: </strong>“Word”, “Excel” бухгалтерська програма “1C” “Adobe Photoshop” “Macromedia Dreamweaver” “Corel DRAW” на рівні користувача. Встановлення операційної системи Windows та її налагодження. Встановлення та налагодження антивірусних програм та програмного забезпечення.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Ділові якості:</strong></p>
    <p>Компетентність, здатність чітко організувати і планувати свою роботу, відповідальність за доручену роботу, самостійність і ініціативність, працездатність, вмію працювати в команді , зібраність, особиста дисципліна, вміле об'єднання в роботі інтересів колективу і підприємства в цілому. Швидко і легко навчаюсь, комунікабельний, відповідальний, пунктуальний.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Про себе: </strong>Сімейний стан - неодружений, дітей не маю.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: