Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p> <strong>Ключові компетентності:</strong></p>
<ul><li>Керую проектами різної складності та тематики, застосовую нестандартні рішення для досягнення мети. Несу відповідальність за прийняті рішення.</li><li>Управління інфраструктурно-майновими, адміністративно-господарськими, логістичними та непрофільними функціями.</li><li>Активний лідер, орієнтований на результат. Будую успішні команди, що показують необхідний результат в стислі терміни, зберігаю самовладання в будь-яких ситуаціях, мислю позитивно.</li><li>Вмію проводити переговори на рівні керівників міської, обласної адміністрації, з досягненням максимального результату.</li></ul><p><strong> Освіта:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2021 </strong><strong>р. </strong>Kyiv
Logistics School, «Logistics Management Certificate»</p>
<p><strong>2015 р</strong>. MBA «Professional Management», AFW Wirtschaftsakademie Bad Harzburg GmbH. International Management Academy.</p>
<p><strong>1997-2003 р</strong>. Запорізька Державна Інженерна Академія, факультет «Металургія кольорових металів», інженер-металург.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Додаткові тренінги:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2017 р. </strong>м. Київ, Державна служба фінансового моніторингу України, «Фінансовий моніторинг»</p>
<p><strong>2014 р</strong>. Німеччина, м. Кельн, «Операційний та виробничій менеджмент», курс фахівців компанії Ford Motor Company.</p>
<p><strong>2011-2013</strong> <strong>р</strong>. м. Донецьк, «Фінансовий менеджмент», «Управління змінами та організаційний розвиток», «Організаційне управління», «Постановка цілей», «Ефективний керівник: самоорганізація та результативні комунікації».</p>
<p><strong>2009 р</strong>. м. Новокузнецьк, Об'єднана компанія РУСАЛ, курс фахівців компанії Toyota Motor Corporation «Основи виробничої стратегії», «Ощадливе
виробництво», «Точно в строк», «Система 5S».</p>
<p><strong>2007 р</strong>. м. Запоріжжя, «CITECH UKRAINE B. V.», Курс навчання по ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.</p>
<p><strong>2006 р</strong>. м. Запоріжжя, Інститут розвитку персоналу «Курс для фахівців, які залучаються до професійного навчання на виробництві».</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Професійний досвід:</strong></p>
<p><strong>12.2020 – 02.2022 </strong><strong>Meest</strong> <strong>Ukraine</strong><strong>, Керівник проекту з розвитку мережі відділень, </strong></p>
<p>Генеральний директор <strong>ТОВ «</strong><strong>Meest</strong> <strong>Agent</strong><strong>»</strong><strong> (67 чол., 3800 партнерів)</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>мережа партнерських відділень збільшена з 1900 до 7000 шт.;</li><li>впроваджені: «Стандарт відділення», «Стандарт відкриття та розміщення партнерських відділень», «Система контролю якості роботи мережі», «Система мотивації», «Система заохочення співробітників партнерів»;</li><li>збільшений трафік С2С з 212 посилок в місяць (січень 2021 р.), до 98 000 (грудень 2021 р.);</li><li>розроблене, та впроваджене (за 6 місяців) нове програмне забезпечення по прийманню та видачі посилок у партнерських відділеннях «Point 24 2.0», розроблений та замінений «Клієнтській додаток Meest»;</li><li>впроваджена нова структура управління проектом, KPI, що дозволили зменшити витратну частину бюджету на 19,9%. </li></ul><p><strong>03.2017 – 10.2020 АТ «Укрпошта»</strong></p>
<p><strong>10.2019 – 10.2020 АТ «Укрпошта»</strong>, Директор дирекції оброблення та перевезення пошти (1312 чол. 5 виробничих цехів, центральний склад АТ «Укрпошта», технічна служба, ремонтний цех)</p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>збільшена пропускна здатність центрального сортувального центру у два рази, виконання нормативу обробки на рівні 94% в строк;</li><li>виконана реконструкція цеху експедирування преси (540 м2), нове зонування з застосуванням часткової механізації процесів, збудовані додаткові рампи та підйомники, реконструювана дільниця прийому пошти в аеропорту «Бориспіль» (700 м2).</li><li>об’єднані на нових площах центри обслуговування корпоративних клієнтів в Києві (3 центра та 4 дільниці 108 шт.од. склади Розетки та ін.) в єдиний підрозділ, дозволило зменшити час доставки в регіони на 12 годин;</li><li>поглинуто Державне підприємство «Преса»(економія для підприємства 22 млн. грн./рік).</li></ul><p><strong>03.2017 – 10.2019 АТ «Укрпошта»</strong>, Директор Полтавської дирекції (3556 чол., 600 відділень поштового зв’язку, 3 цеха обробки пошти, 147 одиниць транспорту) </p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>в м. Полтава збудовано перший в Укрпошті логістичний центр (750 м2), реконструйовані цех оброблення пошти в м. Кременчук (700 м2), та в м. Лубни (520 м2);</li><li>виконання бюджету доходів на 37% більше ніж заплановано;</li><li>впровадження нової структури, та зменшення на 7% фонду оплати праці від запланованого;</li><li>зменшення чисельності операторів поштового зв’язку на сортувальних об’єктах на 29% за рахунок організації виробничого простору згідно концепцій «Ощадливого виробництва»;</li><li>збільшення вдвічі кількості комп’ютеризованих відділень в регіоні (147 відділень поштового зв’язку які знаходяться в населених пунктах з кількістю мешканців 2000 і більше). </li></ul><p><strong>05.2015 – 03.2017</strong> <strong>ТОВ «ЕКСПЕРТ КОМПЛЕКС», м. Київ. </strong>Директор. Консалтингові послуги у сфері рішень по управлінню непрофільними функціями промислових підприємств. </p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>Проект «Комплексні рішення з управління соціальною сферою заводу ДМЗ», м. Дніпро</li><li>Проект «Оптимізація затрат компанії «Верум Логістік», м. Дніпро</li><li>Проект «Оптимізація структури та затрат компанії «ГМР транс», м. Харків</li></ul><p><strong>08.2010 – 05.2015 CORUM GROUP</strong></p>
<p>CORUM GROUP постачальник високотехнологічних рішень в області видобутку, переробки і транспортування корисних копалин. Лідер виробництва гірничо-шахтного обладнання в Україні (7 заводів, 2 сервісних підприємства, Торгівельна компанія; 11000 чол.)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>04.2014 – 05.2015 ПАТ «Криворізький завод гірничого обладнання», м. Кривий Ріг</strong>. Директор з виробництва (2200 чол.). Підприємство, що входило до складу CORUM GROUP. </p>
<p> <strong>Досягнення: </strong></p>
<ul><li>збільшено обсяг продукції на 34%;</li><li>зменшена кількість незавершеного виробництва на 72% і складу готової продукції на 77%;</li><li>проведена оптимізація персоналу (керівників, спеціалістів і службовців) на 14%;</li><li>виведено в аутсорсінг функцію виготовлення великогабаритних поковок (5 тон і більше), реорганізація ковальсько-пресового виробництва;</li><li>керівник проекту "Реорганізація підприємства - підготовка до продажу виробничих потужностей".</li></ul><p><strong>11.2011 -04.2014 ТОВ «Corum Source», м. Донецьк</strong>. Заступник директора (1020 чол.) - інсорсингове підприємство з управління непрофільними функціями компанії <strong>Corum Group </strong>(будівництво та оренда; утримання, ремонт будівель і споруд; логістика по Україні та внутрішньозаводський транспорт; адміністративно-господарська діяльність; харчування; бухгалтерія; IT; утримання соціальних об'єктів).</p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>організовано підприємство з «0», розроблена структура і штатний розпис, підібрані ключові співробітники;</li><li>побудована система управління утримання та обслуговування будівель/споруд, логістикою, адміністративно-господарською діяльністю на підприємствах компанії, транспортного забезпечення керівників холдингу;</li><li>оптимізовано бюджет компанії в сукупності на 24% від фактичних витрат за попередній період з будівельної, управління соц.об'єктами, логістичної, адміністративно-господарської, бухгалтерської функції, та функції IT;</li><li>виведені в аутсорсінг з економією 21% від запланованого бюджету функцій по прибиранню приміщень і території, харчування працівників, пасажирських і внутрішньозаводських перевезень, послуг спецтехніки, перевезень по Україні;</li><li>передані у комунальну власність 3 дитячих садка, Палац культури, Культурно-спортивний комплекс м. Дружківка, гуртожиток у м. Донецьк, продаж Палацу культури ВАТ «Донецькгірмаш» в м. Донецьк;</li><li>керівник проектів «Пошук нового офісу компанії та проведення ремонтно – будівельних робіт (4000м2)», «Створення корпоративних VIP лож на Донбас-Арені».</li></ul><p><strong>08.2010 – 11.2011</strong> <strong>CORUM GROUP, м. Донецьк.</strong> Менеджер з соціального розвитку </p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>запроваджена єдина система бюджетування адміністративно-господарською діяльністю компанії, соціальних програм та утримання соціальних об'єктів заводів компанії;</li><li>керівник проекту «Оптимізація Фонду оплати праці за рахунок оптимізації ФОП та розмірів середньої заробітної плати». Економія 23% від запланованого бюджету.</li></ul><p><strong>08.1991 – 08.2010 Об'єднана Компанія РУСАЛ</strong><strong> (</strong>№2 серед виробників алюмінію в світі)</p>
<p><strong>02.2008 – 08.2010</strong> <strong>Об'єднана Компанія РУСАЛ</strong>, <strong>ПАТ «Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат»</strong>. Начальник управління соціальних об'єктів (762 чол., Цех побутового обслуговування, Комбінат харчування, 3 бази відпочинку, санаторій-профілакторій, стадіон, Медико-санітарна частина, Палац культури, гуртожитки)</p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>у 2007 р. збитки заводу від утримання соціальної сфери, та адміністративно-господарської функції – 1,6 млн. дол., у 2010 р. - прибуток 117 тис. дол.;</li><li>повна реконструкція Цеху побутового обслуговування (приміщення, зонування з замкнутим технологічним циклом за принципами Ощадливого виробництва);</li><li>реконструкція Санаторію-профілакторію на о. Хортиця (6000 м2);</li><li>оптимізовані приміщення непромислового призначення (виведення з експлуатації 16 000 м2 площі, економія на комунальних послугах близько 1 млн. грн. рік)виведені непрофільні функції в аутсорсінг з економією 22% від фактичних витрат за попередній період;</li><li>передані у комунальну власність 2 гуртожитка, реорганізована Медико-санітарна частина.</li></ul><p><strong>12.2003 – 02.2008</strong> <strong>ПАТ «Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат». </strong>Начальник служби експлуатації Залізничного цеху (55 чол.)</p>
<p> <strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>керівник проекту «Реконструкція залізничних ваг», запроваджено зважування рухомого складу в автоматичному режимі, що виключило помилку оператора;</li><li>управління вантажоперевезеннями комбінату, та 19 клієнтів (заводи) залізничним транспортом;</li><li>зменшено середній час користування вагонами «Укрзалізниці» в 3,7 рази (з 71 до 19 годин) економія щомісяця близько 57 тис. дол..</li></ul><p><strong>08.1991 – 12.2003</strong> <strong>ПАТ «Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат». </strong>Робота в залізничному цеху на робочих посадах: слюсар, помічник машиніста тепловоза, диспетчер, начальник зміни.</p>
<p><strong>Додаткова інформація:</strong>
високий рівень володіння MS Windows, MS Office, закордонний паспорт, водійське посвідчення категорії «В». Службу в армії проходив у Прикордонних військах України</p>
<p><strong>Мова:</strong> українська, російська – вільно; англійська, турецька – зі словником.</p>