Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Провідний бухгалтер </strong></p>
    <p><strong>27.04.2020-</strong> по теперішній час</p>
    <p>ФДУ «Дніпровський район Держгідрографії»</p>
    <ul><li>ведення первинної документації;</li><li>ведення обліку ОС, ТМЦ;</li><li>аналіз та планування складських залишків;</li><li>ведення паливних звітів ПММ;</li><li>складання калькуляційних карт; контроль собівартості;</li><li>проведення та аналіз інвентаризацій;</li><li>контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;</li><li>складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;</li><li>участь у перевірках;</li><li>участь у ліквідації філії державної установи.</li></ul><p><strong>Бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>01.10.2018-30.03.2020</strong></p>
    <p>ТОВ «ЕЛЕКТРОТРЕЙД-СЕРВІС» BSS дилер BOSCH</p>
    <p>Відділ сервісного обслуговування будівельного обладнання</p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>• Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .;</p>
    <p>• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;</p>
    <p>• Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань;</p>
    <p>• ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.</p>
    <p></p>
    <p><strong>Заступник головного бухгалтера \ управлінець</strong></p>
    <p><strong>01.07.2016 - 28.09.2018</strong></p>
    <p>ПП «САН ЛАЙН»</p>
    <p>Будівельні матеріали виробництво</p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>• організація та постановка бухгалтерського обліку підприємства в програмі 1С - 7.7;</p>
    <p>• ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства;</p>
    <p>• облік розрахунків з постачальниками і покупцями;</p>
    <p>• облік касових і банківських операцій;</p>
    <p>• проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами, оформлення актів звірки;</p>
    <p>• формування і контроль НН;</p>
    <p>• внесення реквізитів нових контрагентів в програму, постійний контроль існуючих;</p>
    <p>• реєстрація податкових накладних по послугах, ТМЦ, в - програмі Медок;</p>
    <p>• відображення всіх банківських операцій в 1с Підприємство 7.7: щоденне коректне відображення банківських операцій на бухгалтерських рахунках;</p>
    <p>• робота з первинною документацією;</p>
    <p>• ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей;</p>
    <p>• нарахування зарплати і інших додаткових виплат;</p>
    <p>• складання звітності по зарплаті.</p>
    <p>• робота з клієнт-банками: формування платежів;</p>
    <p>• облік надходження грошових коштів, ТМЦ та основних засобів;</p>
    <p>• бухгалтерський і податковий облік господарсько-фінансової діяльності підприємства;</p>
    <p>• складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;</p>
    <p>• облік здійснення фінансових, кредитних і розрахункових операцій;</p>
    <p>• збереження бухгалтерських документів.</p>
    <p>• Навички раціональної організації бухгалтерського обліку і звітності.</p>
    <p>• Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства.</p>
    <p></p>
    <p><strong>Бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>07.05.2013-11.06.2016</strong></p>
    <p>ПП «Кубас»</p>
    <p>Будівельні матеріали виробництво</p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>• ведення касових операцій, авансових звітів в національній валюті;</p>
    <p> • нарахування заробітної плати та інших виплат співробітникам;</p>
    <p>• облік руху грошових коштів по розрахункових рахунках в національній валюті;</p>
    <p>• кадрове діловодство; • розрахунок собівартості продукції і складання калькуляційних карток;</p>
    <p>• облік операцій по руху товарно-матеріальних цінностей, основних засобів;</p>
    <p>• виписка податкових накладних, розрахунків коригування та реєстрація їх в ЄРПН;</p>
    <p>• обліку розрахунків з резидентами і нерезидентами, облік дебіторської та кредиторської заборгованості;</p>
    <p>• складання та здача фінансової та статистичної звітності через програму M.E.Doc</p>
    <p>• організація фінансової діяльності компанії, спрямована на забезпечення обліково-фінансової, контрольно-ревізійної, організаційно-управлінської функції підприємства.</p>
    <p>• складання форм фінансової звітності, розкриття окремих статей звітності</p>
    <p></p>
    <p><strong>Помічник бухгалтера</strong></p>
    <p><strong>01.06.2012-31.01.2013</strong></p>
    <p>ПП «Золоте дно»</p>
    <p>Будівельні матеріали виробництво</p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>• Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .;</p>
    <p>• Управлінський облік, підготовка різних видів документів (в т.ч. договорів);</p>
    <p>• Вирішення організаційних питань;</p>
    <p>• Підбір кадрів і кадрове діловодство;</p>
    <p>• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;</p>
    <p>• Рішення повсякденних питань пов'язаних з роботою постачальника, розміщення і відстеження замовлень;</p>
    <p>• Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань;</p>
    <p>• Координація роботи відділу продажів;</p>
    <p>• Контроль роботи складу</p>
    <p></p>
    <p><strong></strong></p>
    <p><strong>Європейський університет</strong></p>
    <p><strong>Факультет інформаційних систем та технологій</strong></p>
    <p>Документознавство та інформаційна діяльність (2013-2014 спеціаліст)</p>
    <p>Документознавство та інформаційна діяльність (2010-2013 Бакалавр)</p>
    <p><strong>Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку</strong></p>
    <p>Діловод (2009-2010)</p>
    <p>Помічник керівника (2006-2009)</p>
    <p></p>
    <p><strong>Курси, тренінги, сертифікати</strong></p>
    <p>Курси Golden Staff Study Англійська – А2 (2022 р.)</p>
    <p>Курси підвищення головний бухгалтер (2020 р.)</p>
    <p></p>
    <p></p>
    <p><strong>Ключова інформація</strong></p>
    <p>Особисті якості: аналітичне мислення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, уважність, старанність, акуратність в роботі, професіоналізм, пріоритетність на досягнення успішного результату, чесність, пунктуальність, комунікабельність, сумлінність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, високі вимоги до якості виконуваної роботи, вміння знаходити компромісні рішення, бажання особистісного і професійного розвитку.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: