Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Офис менеджер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 1 рок. 10 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • office manager IT company (NDA) <p>Responsibilities:</p>
    <p>-Organising meetings and managing office payments</p>
    <p>-Booking transport and accommodation</p>
    <p>-Organising company events or conferences</p>
    <p>-Ordering stationery and furniture</p>
    <p>-Preparing letters, presentations and reports</p>
    <p>-Managing office budgets</p>
    <p>-Liaising with staff, suppliers and clients</p>
    <p>-Using a range of software packages</p>
  • project manager (junior) IT company (NDA) <p>Project to create a new crypto coin.</p>
    <p></p>
    <p>Responsibilities:</p>
    <p>-Activity and resource planning</p>
    <p>-Morning briefings with the team</p>
    <p>-Organizing and motivating a project team</p>
    <p>-Controlling time management. (Monday task tracker)</p>
    <p>-Ensuring customer satisfaction</p>
    <p>-Crypto market analysis</p>
    <p>-Monitoring progress</p>
    <p>-Managing reports and necessary documents</p>
  • office manager Prosperity Case <p>Responsibilities:</p>
    <p>-Organising meetings and managing office payments</p>
    <p>-Booking transport and accommodation</p>
    <p>-Organising company events or conferences</p>
    <p>-Ordering stationery and furniture</p>
    <p>-Preparing letters, presentations and reports</p>
    <p>-Managing office budgets</p>
    <p>-Liaising with staff, suppliers and clients</p>
    <p>-Using a range of software packages</p>
  • продавець-консультант Crystal/Wedding Store <p>Responsibilities:</p>
    <p>-Helping clients decide which dress silhouette are most flattering and suitable for them</p>
    <p>-Taking measurements + signing an agreement</p>
    <p>-Liasing with managers and tailors</p>
    <p>-Answering customer questions about everything related to dress collections, tailoring, fabrics </p>
    <p> -Sales report at the end of the day</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: