Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>Посада: головний бухгалтер (1 бухгалтер в підпорядкуванні)</p>
<p>Обов’язки: організація бухгалтерського обліку підприємства на загальній системі оподаткування</p>
<p>платника ПДВ та підприємства на єдиному податку (виробничі послуги):</p>
<p>o Облік та відображення повного руху ОЗ, МНМА, МШП та інших необоротних активів. Формування</p>
<p>всіх бухгалтерських і розпорядчих документів пов’язаних з рухом цих активів;</p>
<p>o Ведення банківських операцій, робота із системою «Клієнт-Банк»;</p>
<p>o Касові операції;</p>
<p>o Нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних й інших виплат співробітникам.</p>
<p>Формування та подання заяв-розрахунків та повідомлень до органів ФСС. Подання звітів до</p>
<p>виконавчих служб про утримання з працівників. Оформлення та видача довідок про доходи</p>
<p>співробітникам. Розрахунок резерву відпусток. Формування всіх бухгалтерських документів</p>
<p>пов’язаних з нарахуванням і виплатою заробітної плати;</p>
<p>o Контроль повноти, достовірності та своєчасності відображення операцій на дільниці виробництво;</p>
<p>o ЗЕД. Формування первинних документів та відображення операцій в обліковій базі. Взаємодія з</p>
<p>представниками банку під час купівлі-продажу валюти;</p>
<p>o Формування та реєстрація податкових накладних і коригувань. Робота з СЕА ПДВ. Контроль</p>
<p>рахунків 643, 644;</p>
<p>o Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, регулярне проведення звірок із</p>
<p>контрагентами;</p>
<p>o Підготовка, участь та документальне оформлення інвентаризацій складу;</p>
<p>o Підготовка та подання всіх форм фінансової, статистичної та податкової звітності;</p>
<p>o Підготовка технічних завдань та взаємодія з програмістами з автоматизації бізнес-процесів;</p>
<p>o Підготовка відповідей на запити контролюючих органів;</p>
<p>o Участь у складанні управлінських звітів;</p>
<p>o 1С 8.3 (УТП), BAS, М.Е.Doc, електронний кабінет платника податків, MS Office. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2006 - 2015р. Міжнародне туристичне агентство</strong> (туризм)</p>
<p>Посада: головний бухгалтер (єдиний)</p>
<p>Обов’язки: організація бухгалтерського обліку на підприємстві, ведення всіх ділянок обліку</p>
<p>підприємства на загальній системі оподаткування платника ПДВ:</p>
<p>o ЗЕД (експорт, послуги)</p>
<p>o Підготовка та подання всіх форм фінансової, статистичної та податкової звітності;</p>
<p>o Кадрове діловодство;</p>
<p>o Управлінський облік;</p>
<p>o Підготовка документації для отримання державних грантів та звітів за витрачені кошти;</p>
<p>o 1С 8.2 (УТП),Клієнт-Банк, М.Е.Doc, MS Office.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2006 - 2008р. ТОВ «Столична колегія аудиторів»</strong> (бухгалтерський облік, аудит)</p>
<p>Посада: головний бухгалтер (єдиний)</p>
<p>Обов’язки: ведення всіх ділянок обліку підприємства на загальній системі оподаткування платника</p>
<p>ПДВ та ФОП на єдиному податку:</p>
<p>o Підготовка та подання всіх форм фінансової, статистичної та податкової звітності;</p>
<p>o 1С 7.7, Клієнт-Банк, MS Office.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2002 - 2006р. ТОВ «УКРПРОМПАК» </strong>(виробництво, послуги, оптова торгівля)</p>
<p>Посада: головний бухгалтер (єдиний)</p>
<p>Обов’язки: ведення всіх ділянок обліку підприємства на загальній системі оподаткування платника</p>
<p>ПДВ (виробництво поліетиленової плівки):</p>
<p>o Складення виробничих калькуляцій;</p>
<p>o Ведення овердрафтів;</p>
<p>o Кадрове діловодство;</p>
<p>o Управлінський облік;</p>
<p>o 1С 7.7 (досвід створення обліку «з нуля»), Клієнт-Банк, MS Office.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>1998 - 2001р. Управління житлового господарства Шевченківського району м. Києва</strong></p>
<p>Посада: бухгалтер центральної бухгалтерії</p>
<p>Обов’язки: ведення ділянки дебітори-кредитори (введення первинних документів, контроль</p>
<p>заборгованості) та розрахунки з підзвітними особами.</p>
<p>У складі Управління житлового господарства протягом 2000-2001р. заступник головного</p>
<p>бухгалтера в ЖЕК-1011 (ділянка: податковий облік, банк, розрахунки з підзвітними особами,</p>
<p>дебітори-кредитори, склад).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>1993 - 1998р. Фабрика «Старт»</strong> (виробництво спортивних товарів)</p>
<p>Посада: економіст, бухгалтер центральної бухгалтерії</p>
<p>Обов’язки: обробка виробничих кошторисів, ведення складського обліку (списання сировини,</p>
<p>формування документів для відвантаження готової продукції), дебітори-кредитори, розрахунки з</p>
<p>підзвітними особами, каса, вантажний та легковий транспорт (списання ПММ, запчастини та інше)</p>