Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><br /></p>
<p>Досвід роботи</p>
<p><strong>Директор магазину</strong></p>
<p>з 09.2019 по 05.2022 (2 роки 8 місяців)</p>
<p><strong>"Метро Кеш енд Керрі Україна"</strong>, Запоріжжя (Роздрібна,оптова торгівля)</p>
<p></p>
<p><strong>Керуючий магазином</strong></p>
<p>з 02.2016 по 09.2019 (3 роки 7 місяців)</p>
<p><strong>ТОВ "Сільпо Фуд"</strong>, Київ (Продуктовий рітейл)</p>
<p>Управління персоналом супермаркету;</p>
<p>Навчання та оцінка персоналу;</p>
<p>Організація та координація торгових процесів супермаркету;</p>
<p>Забезпечення високого рівня обслуговування покупців.</p>
<p>Організація торгового процесу у торговому центрі. Забезпечення дотримання </p>
<p>корпоративних стандартів у процесі торгівлі та управління. Контроль та оптимізація </p>
<p>бюджету витрат. Забезпечення виконання плану продажу, аналіз результатів. </p>
<p>Контроль безпеки та обліку товарно-матеріальних цінностей підприємства. </p>
<p>Оптимізація кадрового складу. Забезпечення наявності дозвільної документації у </p>
<p>торговому центрі. Проведення атестацій персоналу, нарахування та виплати </p>
<p>заробітної плати та премій. Контролює асортимент товару. Контроль за </p>
<p>проведенням рекламних заходів. Проведення інвентаризацій. Вирішення претензій </p>
<p>та конфліктних ситуацій, контроль експлуатації приміщень, вирішення питань з </p>
<p>органами місцевого самоврядування, контролюючими органами.</p>
<p></p>
<p><strong>Ком. директор</strong></p>
<p>з 06.2013 по 11.2015 (2 роки 5 місяців)</p>
<p><strong>ТОВ ТБД "ОЛДИ"</strong>, Київ (будівельний рітейл)</p>
<p>Відкриття нового торгового центру з "0".</p>
<p>Організація торгового процесу у торговому центрі. Забезпечення дотримання </p>
<p>корпоративних стандартів у процесі торгівлі та управління. Контроль та оптимізація </p>
<p>бюджету витрат. Забезпечення виконання плану продажу, аналіз результатів. </p>
<p>Контроль безпеки та обліку товарно-матеріальних цінностей підприємства. </p>
<p>Оптимізація кадрового складу. Проведення атестацій персоналу, нарахування та </p>
<p>виплати заробітної плати та премій. Контролює асортимент товару. Контроль за </p>
<p>проведенням рекламних заходів. Проведення інвентаризацій. Вирішення претензій </p>
<p>та конфліктних ситуацій.</p>
<p></p>
<p><strong>Директор</strong></p>
<p>з 10.2010 по 03.2013 (2 роки 5 місяців)</p>
<p><strong>ТОВ«Дизайн Люкс»</strong>, Київ (опт,роздріб опалювального обладнання,сантехніки)</p>
<p>Участь у розробці бізнес-плану та дотримання стратегічного курсу компанії та її </p>
<p>основних завдань;</p>
<p>- розробка системи стимулювання працівників;</p>
<p>- фінансове планування, бюджетування;</p>
<p>- розробка та контроль за виконанням планових показників компанії;</p>
<p>- переговори з діючими та потенційними постачальниками.</p>
<p></p>
<p><strong>Продавець\Керівник відділу\Ком. директор</strong></p>
<p>з 06.2005 по 10.2010 (5 років 4 місяці)</p>
<p><strong>ТОВ«Епіцентр К»</strong>, Київ (рітейл)</p>
<p>Керівництво штатом працівників – 200-300 осіб. Організація торгового процесу у </p>
<p>торговому центрі. Забезпечення дотримання корпоративних стандартів у процесі </p>
<p>торгівлі та управління. Контроль та оптимізація бюджету витрат. Забезпечення </p>
<p>виконання плану продажу, аналіз результатів. Контроль безпеки та обліку товарноматеріальних цінностей підприємства. Оптимізація кадрового складу. Забезпечення</p>
<p>наявності дозвільної документації у торговому центрі. Проведення атестацій </p>
<p>персоналу, нарахування та виплати заробітної плати та премій. Контролює </p>
<p>асортимент товару. Контроль за проведенням рекламних заходів. Проведення </p>
<p>інвентаризацій. Вирішення претензій та конфліктних ситуацій, контроль </p>
<p>експлуатації приміщень, вирішення питань з органами місцевого самоврядування, </p>
<p>контролюючими органами.</p>
<p>Безпосередня участь у</p>
<p>відкритті нових ТЦ у містах </p>
<p>(Київ,Черкаси,Одеса,Ужгород,Донецьк),переформатування старих ТЦ(Кривий </p>
<p>Ріг,Одеса,Харків).</p>
<p></p>
<p>Освіта</p>
<p>Тернопільський Національний Технічний </p>
<p>Університет(ТНТУ)</p>
<p>Бізнес на виробництві,менеджмент, Тернопіль</p>
<p>Вища</p>
<p><br /></p>
<p>Впевнений користувач </p>
<p> MS Office,1С,Potamus та інші</p>
<p><br /></p>
<p> Українська ? вільно</p>
<p> Російська ? вільно</p>
<p> Англійська ? середній</p>
<p> Польська ? середній</p>
<p><br /></p>
<p>Комунікабельність, дипломатичність, відповідальність, уважність, порядність, </p>
<p>стресостійкість.</p>
<p>висока цілеспрямованість, стратегічне позитивне мислення, уміння працювати в </p>
<p>команді, організованість, уміння планувати свою роботу та роботу підлеглих, уміння</p>
<p>швидко приймати рішення у критичних ситуаціях, відмінні переговорні та </p>
<p>управлінські навички, лідер</p>
<p><br /></p>