Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Вербіна Орина Євгенівна</strong></p>
<p><strong>Головний бухгалтер</strong>, 55 000 грн</p>
<p>Повна зайнятість.</p>
<p>Вік: 43 роки</p>
<p>Місто: Київ</p>
<p>Контактна інформація</p>
<p>Адреса: м. Чернігівська</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 08.2018 по нині (3 роки 11 місяців)<br /><strong>
ТОВ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "АЕСДЖИ"</strong>, Київ (Консалтинг у сфері обліку та права)</p>
<p>- організація роботи відділу консалтингу у сфері бухгалтерського та податкового обліку, керівництво штатом бухгалтерів;<br />
- контроль за СЕА ПДВ (електроним адмініструванням ПДВ), виведення підприємств з списку критерієв ризиковості, розблокування ПН/РК;<br />
- зовнішньоекономічна діяльність (імпорт), валютообмінні операції;<br />
- декілька юр.осіб на загальній системі з ПДВ (різноманітні сфери діяльності), декілька юр.осіб на єдиному податку без ПДВ (сфери послуг), ФОП 3 групи без ПДВ<br />
- організація бухгалтерського та управлінського обліків господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;<br />
- підвищення ефективності фінансових бізнес-процесів та збільшення прибутковості, удосконалення системи управлінської звітності та розвиток облікових систем;<br />
- контроль та забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції;<br />
- розрахунки із заробітної плати, своєчасне та коректне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер, фінансовий директор</p>
<p>з 05.2015 по 07.2018 (3 роки 2 місяці)<br /><strong>
ТОВ "СПАЙС ХАУС"</strong>, Київ (Оптова торгівля (ЗЕД), Виробництво)</p>
<p>- організація бухгалтерського та управлінського обліків господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;<br />
- підвищення ефективності фінансових бізнес-процесів та збільшення прибутковості, удосконалення системи управлінської звітності та розвиток облікових систем;<br />
- забезпечення своєчасного подання управлінської інформації про діяльність підприємства, складання балансу, зведених звітів про доходи та витрати, звіту про рух коштів;<br />
- контроль та забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення первинних документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції;<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- Зовнішньоекономічна діяльність (імпорт);<br />
- 6 юр.осіб на загальній системі з ПДВ, 1 юр.особа на єдиному податку без ПДВ</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 02.2013 по 12.2014 (1 рік 10 місяців)<br /><strong>
ТОВ "ІТЦ АТЕ-СЕРВИС"</strong>, Донецьк (Торгівельно-виробниче підприємство)</p>
<p>- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- взаємодія з банками щодо розміщення вільних фінансових коштів на банківських депозитних вкладах;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- Зовнішньоекономічна діяльність (експорт) до країн ближнього зарубіжжя, відшкодування ПДВ з бюджету;<br />
- три види ведення обліку (юр.особа на загальній системі, юр.особа на єдиному податку + ПДВ, фіз.особа на єдиному податку)</p>
<p><br /></p>
<p>Бухгалтер із розрахунку заробітної плати, з суміщенням обов'язків інспектора відділу кадрів (заст.головного бухгалтера)</p>
<p>з 04.2012 по 02.2013 (10 місяців)<br /><strong>
ПП «Источник»</strong>, Слов'янськ (Кондитерське виробництво)</p>
<p>- ведення табеля обліку робочого часу, нарахування, заробітної плати працівникам підприємства: контроль за лікарняними листами, відпустками, прийняттям та звільненням працівників, відображення у ФОП;<br />
- складання та здавання звітності за нарахуваннями, утриманнями та статистичними показниками ФОП.<br />
- Ведення кадрового діловодства підприємства: прийом заяв; ведення особових справ працівників; складання наказів з кадрового обліку; складання та складання статистичних звітів; проведення співбесід на вакантні посади.</p>
<p><br /></p>
<p>Бухгалтер з обліку ТМЦ, (заст.головного бухгалтера)</p>
<p>з 10.2010 по 04.2012 (1 рік 6 місяців)<br /><strong>
ПП «Парус»</strong>, Слов'янськ (дистриб'ютор ПАТ «Оболонь»)</p>
<p>- ведення бухгалтерського обліку, внутрішніх переміщень запасів, парафій та витрат ТМЦ, інвентаризації по всіх філіях;<br />
- Проведення операцій, пов'язаних з відповідальним зберіганням ТМЦ<br />
- податковий кредит (збір та проведення вхідних податкових накладних, підготовка даних для формування декларації з ПДВ у частині податкового кредиту.).<br />
- облік взаєморозрахунків з постачальниками - заводами-виробниками, звірка взаєморозрахунків<br />
- ціноутворення (установка та контроль за продажними цінами).</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 06.2009 по 04.2010 (10 місяців)<br /><strong>
КП «Зовнішнє освітлення»</strong>, Слов'янськ (Комунальна служба з освітлення та озеленення міста)</p>
<p>- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- Контроль за використанням коштів, виділених з бюджету міста, взаємодія з контролюючими органами (КРУ);<br />
- загальна система оподаткування.</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер, фінансовий директор</p>
<p>з 04.2007 по 06.2009 (2 роки 2 місяці)<br /><strong>
ФОП Митяй Ю.М.</strong>, Чернігів (монтаж склопакетів, дверей)</p>
<p>- організація господарської діяльності (пошук клієнтів, укладання договорів)<br />
- Розрахунок калькуляцій по установці (розрахунок вартості товару за розмірами. Виїзд бригади, демонтаж, встановлення)<br />
- ведення бухгалтерської та податкової документації, складання та здавання звітів</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер, директор</p>
<p>з 06.2005 по 04.2007 (1 рік 10 місяців)<br /><strong>
ТОВ "Ритон-М", ТОВ "Сатурн-2005"</strong>, Слов'янськ (Оптова торгівля (ЗЕД))</p>
<p>- реєстрація новоствореного підприємства, постановка обліку з "0",<br />
- Самоліквідація підприємства (закриття балансу, перевірка контролюючих органів, архівування).<br />
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- ЗЕД (імпорт акумуляторних батарей, виробництва Туреччини).<br />
- Організація управління підприємством.</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 09.2004 по 06.2005 (9 місяців)<br /><strong>
ПП "АВС ДОМ"</strong>, Слов'янськ (оптова та роздрібна торгівля)</p>
<p>- реєстрація новоствореного підприємства, постановка обліку з "0", загальна система оподаткування<br />
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- ведення бухгалтерського обліку, внутрішніх переміщень запасів, приходів та витрат ТМЦ, щотижневі інвентаризації<br />
- облік взаєморозрахунків з постачальниками - заводами-виробниками, звірка взаєморозрахунків<br />
- Ціноутворення (установка та контроль за продажними цінами).</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 01.2001 по 08.2004 (3 роки 7 місяців)<br /><strong>
ТОВ "Аудиторська фірма "ЗОВНІШІНФОРМАУДИТ Л"</strong>, Слов'янськ (Аудиторська фірма)</p>
<p>- реєстрація новоствореного підприємства, постановка обліку з "0"<br />
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;<br />
- консультаційне обслуговування бухгалтерій підприємств - клієнтів<br />
- складання та складання податкової та бухгалтерської звітності підприємств-клієнтів в електронному вигляді</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 12.1999 по 08.2000 (8 місяців)<br /><strong>
МПВП "Енергія"</strong>, Слов'янськ (Електромонтаж)</p>
<p>- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів.</p>
<p><br /></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 07.1998 по 09.1999 (1 рік 2 місяці)<br /><strong>
ПВП "Пласттара"</strong>, Слов'янськ (Виробництво виробів із ПВХ)</p>
<p>- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства;<br />
- Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг);<br />
- розрахунки із заробітної плати, правильне нарахування та перерахування податків і зборів до бюджету, страхових внесків до державних фондів, платежів до банківських установ;<br />
- Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків та платіжних зобов'язань;<br />
- взаємодія з банками щодо розміщення вільних фінансових коштів на банківських депозитних вкладах;<br />
- робота щодо забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку до архіву;<br />
- складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку до відповідних органів.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p>Слов'янський коледж Національного авіаційного університету</p>
<p>Економіка підприємства, Слов'янськ<br />
Вища, з 1995 по 1998 (3 роки)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні та інші навички</strong><br />
Впевнений користувач 1С 7.7, 8.2, 8.3 (УТП, Бухгалтерія) версій, Акцент-бухгалтерія, Онлайн-банкінг, MeDoc, ВЧАСНО. Microsoft Office (Word, Excel).</p>
<p><strong>Знання мов</strong></p>
<p>Англійська ? початковий</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>• Ведення обліку на підприємствах усіх форм оподаткування.<br />
• Практичні знання НСБУ, вимог ПКУ, цивільного та трудового<br />
права; законодавства щодо ЗЕД.<br />
• Консолідований облік та звітність<br />
• Досвід у проведенні аудиторських перевірок;<br />
• Робота з органами контролю. Успішне проходження податкових перевірок;<br />
• Вміння працювати єдиним бухгалтером та керувати колективом<br />
• Постановка обліку з «0»; відновлення бухгалтерського та податкового обліку організації, контроль, аналіз бухгалтерського та податкового обліку всієї господарсько-фінансової діяльності підприємства.<br />
• Розробка облікової політики підприємства.<br />
• Підготовка документації на отримання кредитів, участі у тендерах<br />
• Складання та подання у зазначені терміни фінансової (статистичної), податкової та внутрішньої управлінської звітності, звітності до фондів соціального страхування;<br />
• Робота з програмістом у галузі покращення та коректної роботи програми бухгалтерського обліку на підприємстві, розробка та впровадження управлінського обліку.<br />
• Ведення кадрового обліку.<strong><br /><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості: </strong>відповідальність, організаторські здібності, лідерські якості, уміння працювати в команді, аналітичні здібності, широкий кругозір, здатність до швидкого навчання, старанність, стресостійкість.<br /><br /></p>
<p>Захоплення: в'язання, вишивання, кімнатні рослини, фотографія, риболовля, подорожі.<br /><br /></p>
<p>Сімейний стан: розлучена, дітей немає.</p>