Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Наталія</strong> <strong>Горбачова</strong></p>
<p>Дата народження: 01.11.1970</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Фахівець з документообігу/діловод/інженер із стандартизації/офіс-менеджер</strong></p>
<p>Ведення договірної роботи з постачальниками послуг, пролонгація та переукладання договорів, оформлення актів здачі-приймання виконаних робіт, ведення бази даних укладених договорів, ведення документообігу, ділового листування, здійснення правки текстів, складання звітності, статистики, робота з первинними документами, підготовка проектів наказів та розпоряджень, системний, стандартизований підхід до організації роботи, досвід у проведенні зустрічей та аудитів, робота в системі SAP (напрямок «Бюджетування», «Договірна робота»), робота з оргтехнікою, впевнене користування MS Office.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи: </strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ПРАТ «ММК ІМ. ИЛЛІЧА»</strong></p>
<p>2009-2022 рр.</p>
<p><strong>Провідний інженер зі стандартизації та сертифікації технічного управління, діловод</strong></p>
<p>- організація та проведення незалежними організаціями аудитів системи менеджменту якості та виробництва продукції підприємства на відповідність вимогам міжнародних стандартів;</p>
<p>- укладання договорів на закупівлю послуг та контроль їх виконання;</p>
<p>- оформлення актів здачі-приймання виконаних робіт;</p>
<p>- підготовка фінансових документів на оплату наданих послуг;</p>
<p>- складання підсумкових звітів з аудиту;</p>
<p>- отримання сертифікатів відповідності продукції та системи менеджменту якості вимогам міжнародних стандартів;</p>
<p>- формування номенклатурних справ за напрямом діяльності;</p>
<p>- розробка документованих процедур із сертифікації продукції.</p>
<p>Підпорядкованість – начальнику відділу стандартизації та сертифікації.</p>
<p>Загальна кількість працівників технічного управління – 55 осіб (начальники відділів, інженери-технологи, спеціалісти).</p>
<p>Досягнення – удосконалення процедури проведення зовнішніх аудитів, отримання нових сертифікатів відповідності продукції з метою розширення ринків збуту та задоволення вимог покупців.</p>
<p><br /></p>
<p>2003-2009 рр.</p>
<p><strong>Бібліограф науково-технічної бібліотеки</strong></p>
<p>- опрацювання попиту клієнтів та наявності в бібліотеці необхідної літератури;</p>
<p>- взаємодія із постачальниками науково-технічної літератури;</p>
<p>- укладання договорів на постачання;</p>
<p>- закупівля науково-технічної літератури;</p>
<p>- облік та реєстрація науково-технічної літератури.</p>
<p>Підпорядкованість – завідувач науково-технічної бібліотеки.</p>
<p>Загальна кількість співробітників науково-технічної бібліотеки – 10 осіб (завідувач відділу, бібліограф, бібліотекарі).</p>
<p>Досягнення – впорядкування картотеки книг та журналів, переведення в електронний формат з метою зручного та оперативного пошуку необхідної літератури.</p>
<p><br /></p>
<p>1997-2003 рр. - бухгалтер;</p>
<p>1993-1997 рр. – інженер-програміст;</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong>:</p>
<p><br /></p>
<p>Вересень 1988 р. – червень 1993 р.</p>
<p>Харківський національний університет радіоелектроніки – інженер-математик.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткове навчання: </strong></p>
<p><strong></strong><strong>«Стандарт ISO 9001:2015. Основи стандарту та внутрішні аудити системи менеджменту якості», «Ризик-орієнтований підхід у системах менеджменту».</strong></p>
<p><strong>Ключові навички: </strong>укладання договорів, контроль за виконанням договірних зобов'язань, ведення ділового листування, оформлення документації, робота з кореспонденцією, систематизація документообігу, ведення встановленої звітності.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Tools</strong>: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP MM (процес закупівель).</p>
<p><strong>Мова</strong>: українська – вільно, російська – рідна.</p>