Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Оператор 1с (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Ковальчик Олександра </strong></p>
    <p dir="ltr"><br /></p>
    <p><strong>Ціль: помічник бухгалтера, оператор 1с </strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>Бажана зарплата: </strong>від 22000 грн</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійна діяльність:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>03. 2021р. – 01. 2025 р.</p>
    <p>КНП «ТМО 3 м. Львова». Медичний реєстратор.</p>
    <p dir="ltr"><strong>Функціональні обов'язки:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">оформлення пацієнтів в стаціонар, реєстрація в ЄСОЗ, перевірка даних пацієнтів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">перевірка лікарських помилок, згідно звітів НСЗУ;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">інші доручення керівництва.</p></li></ul>
    <p>07.2012 р. – 05.2020 р.</p>
    <p>ФОП Зінов'єва Б.О. Менеджер з продажу, адміністратор.</p>
    <p dir="ltr"><strong>Функціональні обов'язки:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">приймання та викладка товарів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">оформлення вітрини;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">участь у інвентаризації;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">обслуговування покупців на касі, прийом та видача замовлень;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">робота з існуючими та залучення нових клієнтів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">робота з постачальниками;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">ведення супроводжуючої документації та звітів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">ведення вхідної та вихідної кореспонденції;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">співпраця з кур'єрськими службами;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">забезпечення фірми канцтоварами, водою, кавою та ін..;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">встановлення контактів з експлуатаційними службами.</p></li></ul>
    <p>07.2008 р. – 06.2012 р.</p>
    <p>ТзОВ « Медтехніка Карат «. Менеджер.</p>
    <p dir="ltr"><strong>Функціональні обов'язки:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">консультування клієнтів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">прийом і видача замовлень;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">розмитнення товару.</p></li></ul>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>09. 1994 р. - 05. 1996 р.</p>
    <p>ПТУ № 28. Спеціальність – пошиття трикотажних виробів, легкого жіночого одягу, в'язальниця трикотажного полотна.</p>
    <p>09. 1986 р. – 05. 1994 р.</p>
    <p>СШ № 76</p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>2021 р.</p>
    <p>Літні інтенсивні курси « Практична психологія « ( Центри Едукації ) </p>
    <p>2021 р.</p>
    <p>Курс « Бухгалтерський і податковий облік + 1С: Бухгалтерія 8.3» ( Навчально – консалтингове підприємство « Орієнтир «)</p>
    <p>2020 р. </p>
    <p dir="ltr">Курси англійської мови, початковий рівень ( Центри Едукації, Green Forest )</p>
    <p dir="ltr">2020 р.</p>
    <p dir="ltr">Курси Work Service Lviv( проект з працевлаштування)</p>
    <p>2018 р.</p>
    <p>Семінар з ефективності продаж ( ПП «Велам-Захід» )</p>
    <p>2014 р.</p>
    <p dir="ltr">Семінар « Як працювати з запереченнями клієнтів « ( « Клуб ділових людей « )</p>
    <p dir="ltr">2006 р.</p>
    <p dir="ltr">Комп’ютерні курси « Компас « (Word,Exel,Internet Explorer)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p><strong>Знання мов:</strong> українська (рідна), англійська (початковий рівень), польська ( середній рівень ).</p>
    <p dir="ltr"><strong>Професійні вміння : </strong>володіння ПК (MS Office, Word, Excel,Outlook, 1С: Бухгалтерія 7.7 і Бухгалтерія 8.3), робота з оргтехнікою. </p>
    <p dir="ltr"><strong>Ділові навички:</strong> відповідальність, порядність, активність, комунікабельність, організаторські здібності .</p>
    <p dir="ltr"><strong>Особисті якості:</strong> цілеспрямована, трудолюбива, шкідливих звичок не маю, швидко навчаюся.<br />Досвід бронювання хостелів, квитків, організація поїздок.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: