Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор медичної бази даних (МедУчет, DocDream) (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 12 рок. 6 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Спеціаліт по медичному програмному забезпеченню ЗОЗ "Спеціалізований Медико-Діагностичний Центр "АЦМД" <p>1. Навчання персоналу лікарні роботі у медичній програмі Медоблік.<br />2. Контроль за оплатами пацієнтів та страхових компаній<br />3. Контроль за платежами<br />4. Виконання приписів керівника що до контролю взаємодії з юридичними особами<br />5. Підключення та контроль за роботою лабораторії<br />6. Внесення та коригування прайс-листа<br />7. Формування розпоряджень<br />9. Встановлення та підключення обладнання (ПК, прінтера, сканери і т.п.)<br />10. Інтеграція телефоніїї Binotel з программою Медоблік<br />11. Вирішення питань з тех. обслуговування програм з тех підтримкою<br />12. Формування ТЗ<br />13. Організація переходу всієї клініки на нову медичну програму DocDream:<br />13.1. Переланаштування процесів роботи клініки на нову программу<br />13.2. Повне налаштування програми<br />13.3. Перенавчання персоналу<br />13.4. Контроль повного переходу на нову програму</p>
  • Менеджер з медичної бази данних Медучет та навчання персоналу ДП "МЕДБУД" ПрАТ "ХК "КИЇВМІСЬКБУД" <p>1. Навчання персоналу лікарні роботі у медичній програмі Медоблік.<br />2. Контроль за оплатами пацієнтів та страхових компаній<br />3. Контроль за авансовими платежами<br />4. Виконання приписів керівника що до контролю взаємодії з юридичними особами<br />5. Підключення та контроль за роботою лабораторії<br />6. Внесення та коригування прайс-листа<br />7. Формування розпоряджень<br />8. Контроль за роботою каси<br />9. Встановлення та підключення обладнання (ПК, прінтера, сканери і т.п.)</p>
  • Бухгалтер первинної документації Еверест+ <p>Допомога у веденні бухгалтерії готельного комплексу, виробництва, інвентаризацій.<br />В тому числі:<br />- Нарахування заробітної плати;<br />- ведення касових операцій;<br />- Інвентаризація активів та зобов'язань підприємства;<br />- кадрові питання та документація;<br />- робота з первинною документацією (оформлення договорів, товарних та податкових накладних, актів виконаних послуг);<br />- формування та ведення ФП;<br />- робота з контролюючими органами;<br />- розрахунок суми податків (єдиний, ЄСВ, ПДФО) та контроль за їх сплатою;<br />- банк;<br />- каса;<br />- Оформлення договорів еквайрингу</p>
  • Керівник підрозділу по продажі банківських продуктів зарплатним клієнтам <p>- Керування роботи підрозділом банку<br />- Виконання квартального плану продаж<br />- Надання звітності по результатам до керівника відділу продаж</p>
  • Специалист по роботі с проблемною заборгованістю Промінвестбанк <p>1. Консультація клиентов по их існуючому кредиту<br />2. Ведення іпотечного кредитування<br />3. Керування відділом Soft Collection (до 10 співробітників)</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: