Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p><strong>Петрусенко Мих</strong><strong>айло</strong> <strong>Миколайович</strong></p>
    <p><strong>Адреса:</strong> вул . Полонківська, буд .25\3</p>
    <p>м. Луцьк, Волинська область <br /><strong>Тел. (мобільний):</strong> </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Мобільність: </strong>віддам перевагу роботі в Києві, Львові, Луцьку, розгляну пропозиції компаній з інших міст, готовий до відряджень;</p>
    <p><br /></p>
    <p>Дата народження:16.06.1979 р. <br /></p>
    <p>Ціль: <strong>посада «Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів»;</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong><strong> :</strong></p>
    <ul><li>1996-2001 – Луцький державний технічний університет, технологічний факультет, спеціальність: " Інженер-механік ".</li>
    </ul><p>Досвід роботи :</p>
    <p>Позиція: Операційний менеджер;</p>
    <p>«Icool company», China</p>
    <p>березень 2021 - 24.02.2022 (1 рік, 8 місяців);</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>Організаційна підтримка входу китайської компанії на український ринок,</p>
    <p>з слідуючим відкриттям виробництва хладагентів;</p>
    <p>Обов’язки:</p>
    <ul><li>1) Відкриття юридичної особи в Україні;</li><li>2) Формування кадрової структури підприємства;</li><li>3) Формування бази конкурентів, аналіз ринку продукції компанії;</li><li>4) Пошук та підбір персоналу підприємства;</li><li>5) Пошук складського та офісного приміщеня;</li></ul><p>Проект заморожений мінімум на 3-5 років після закінчення воєнного стану у Україні;</p>
    <p>Позиція: Технічний директор;</p>
    <p>ТОВ « Експандіа » (CBRE Україна)</p>
    <p>жовтень 2021 – січень 2022;</p>
    <p>Посадові обов’язки :</p>
    <ol><li>1. Управління технічним персоналом підприємства (підприємство, яке спеціалізується на управлінні торговою, офісною нерухомістю та обслуговуванням виробництв);</li><li>2. Залучення нових клієнтів – торгово-офісні центри, виробничі підприємства;</li><li>3. Складання технічних завдань на проектування, будівельні роботи, технічне обслуговування торгово-офісних центрів, виробничих баз;</li><li>4. Підбір, прийом, навчання технічного персоналу торгових-офісних центрів;</li><li>5. Налагодження процесу управління новим об'єктом;</li><li>6. Планування роботи підрозділу;</li><li>7. Приймання виконаних будівельних робіт;</li></ol><p>Набуті навики: покращив навики управління нерухомістю, управління персоналом, навики підбору персоналу;</p>
    <p>Позиція: Freelancer ;</p>
    <p>липень 2020 – вересень 2021;</p>
    <p>Обов’язки : Надання інжинірингових послуг в сфері проектного менеджменту, проектування інженерних інсталяцій, організації бізнес-процесів;</p>
    <p>Позиція: Менеджер інвестиційних проектів; </p>
    <p>липень 2019 – липень 2020 (1 рік) </p>
    <p>ПрАТ «Данон Кремез » ( FMCG )</p>
    <p>• Обов’язки : Реалізація проектів капітальних інвестицій:</p>
    <ol><li>Участь в запуску нових продуктів (від стадії «концепція» до стадії «випуск готового продукту»);</li></ol><ol><li>2. Управління командою проекту;</li></ol><ol><li>3. Попередній розрахунок капекс-кейсу ;</li></ol><ol><li>4. Проведення переговорів і узгодження технічних завдань з іноземними постачальниками обладнання;</li></ol><ol><li>5. Детальний розрахунок капітальних інвестицій по проекту;</li><li>Підготовка технічного завдання на проектування (для проведення тендерів);</li></ol><ol><li>7. Узгодження технічного задания з локальними та груповими технічними експертами;</li></ol><ol><li>8. Затвердження замовлень на закупку послуг та матеріалів для реалізації проектів капітальних інвестицій;</li><li>9. Управління підрядниками на будівельному майданчику;</li><li>10. Проведення аудитів безпеки підрядників на будівельному майданчику;</li></ol><ol><li>11. Детальне планування проекту: розробка, відстеження графіків виконання робіт за проектом, оцінка ризиків;</li></ol><ol><li>12. Перевірка та узгодження кожного з розділів проектної документації в процесі проектування з учасниками проектної команди;</li></ol><ol><li>13. Нагляд і контроль будівельно-монтажних робіт, прийомка робіт і документація від представників авторського нагляду, технічного нагляду. Контроль роботы незалежного аудитора по обсягах виконаних будівельних робіт;</li></ol><ol><li>14. Перевірка і прийомка виконаних будівельно-монтажних робіт на предмет відповідності проектно-кошторисній документації з залученням незалежних експертів (взаємодія з бухгалтерією в питаннях вірного введення основних засобів в експлуатацію);</li></ol><ol><li>15. Введення проекту в експлуатацію з оформленням всієї необхідної документації згідно процедури «Управління змінами»;</li></ol><p>Набуті навики: покращив навики управління проектами згідно корпоративної методики ведення інвестиційних проектів, освоїв нові вимоги в сфері будівельного законодавства України, покращив навики ведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів з постачальниками, навики управління основними засобами , покращив знання по 5W1H аналізу, OPL процесу, удосконалення знань по 5S, GoSeeThinkDo аналізу (базовими інструментами вирішення проблем по методології WCM –World Class Manufacturing);</p>
    <p>Додаткові навики згідно політик і вимог корпорації :</p>
    <p>Лідер елементу при проходженні аудитів OHSAS 18001: «Управління безпекою роботи підрядників»:</p>
    <ul><li>1) Координатор процесу управління безпекою роботи підрядників;</li><li>2) Розробник процедури «Управління безпекою роботи підрядників»;</li><li>3) Координація та участь у процесі аудиту підрядників;</li></ul><p>Напрямки реалізованих проектів:</p>
    <ul><li>1) Розрахунок проектів по розширенню існуючих виробничих потужностей і запуску нових продуктів;</li><li>2) Проекти по економії енергетичних ресурсів ;</li></ul><p>Набуті навики: удосконалені навики правильної організації будівельно-монтажних робіт підрядних організацій
    </p>
    <ul><li>квітень 2018 - жовтень 2018 – ПрАТ « Ветропак Гостомельский склозавод» ; <br />
    Посада : Кризис-менеджер (Начальник відділу заміни асортименту та ремонту обладнання) – за договором 6 місяців ; <br />
    Обов’язки : організація робіт по заміні асортименту, ремонт технологічного обладнання :</li>
    </ul><ol><li>Прийомка змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;</li>
    <li>Участь в реконструкції виробничих потужностей;</li>
    <li>Пошук нових постачальників
    послуг, підписання контрактів ;</li>
    <li>Запуск інструментів вирішення проблем згідно методологій WCM (World Class manufacturing OPL , SOP);</li>
    <li>Контроль витрат бюджету;</li>
    <li>Перегляд і оптимізація структури персоналу відділу, оптимізація кількості персоналу з метою збільшення ефективності роботи підрозділу;</li>
    <li>Розробка матриці знань персоналу підрозділу;</li>
    <li>Управління персоналом ДЗАРО - 28 чоловік;</li>
    <li>Підбор персоналу відділу ДЗАРО (кількість людей в підпорядкуванні - 28);</li>
    <li>Організація поставок допоміжних матеріалів та запасних частин для проведення ремонтних робіт (заявки в SAP, розробка реєстру закупівель запасних частин);</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики</strong><strong>: </strong>набув досвід кризисного менеджменту, досвід оптимізації персоналу підрозділу, перерозподілу обов’язків у структурі підрозділу. Запустив 5W1H аналіз виробничих процесів, процес OPL, удосконалив знання по 5S , GoSeeThinkDo аналізу (базових інструментах рішення проблем по методології WCM).</p>
    <ul><li><strong>січень 2016 - жовтень 2017 – ТОВ « </strong><strong>Unilever</strong> <strong>Україна » </strong><br />
    Посада : Технічний менеджер ; <br />
    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства:</li>
    </ul><ol><li>Об'язки на стадії будівництва та запуску фабрики:</li>
    </ol><p>А) Підготовка технічних завдань (для проведення тендерів);</p>
    <p>Б) Пошук підрядних організацій, проведення переговорів;</p>
    <p>В) Підготовка тендерной документації, проведення тендерів;</p>
    <p>Г) Підписання контрактів;</p>
    <p>Г) Управління підрядчиками на будівельному майданчику, проведення аудитів безпеки підрядників;</p>
    <p>Е) Планування бюджету для технічного обслуговування обладнання та закупівлі запасних частин;</p>
    <p>Ж ) Організація закупівлі базового мінімуму запчастин для запуску фабрики;</p>
    <p>З) Організація робіт підрядних організацій на території підприємства згідно корпоративних вимог;</p>
    <p>І) Прийняття виконаних робіт у підрядників, введення виробничих потужностей в експлуатацію;</p>
    <p>2. Обов’язки після запуску фабрики та введення в експлуатацію:</p>
    <p>А) забезпечення процесу ремонтів та технічного обслуговування обладнання (персоналом фабрики та підрядними організаціями);</p>
    <p>Б) Бюджетування і контроль технічного бюджету;</p>
    <p>В) Підготовка технічних завдань з технічного обслуговування обладнання та комунікацій підприємства;</p>
    <p>Г) пошук постачальників, підготовка контрактів на закупівлю запчастин до обладнання та технічних сервісів;</p>
    <p>Г) Оформлення заявок в системах на закупівлю запчастин та послуг;</p>
    <p>Е) Організація встановлення додаткових виробничих потужностей – нових ліній;</p>
    <p>Ж) Контроль виконання та прийняття робіт у підрядних організацій;</p>
    <p>З) Разробка графіків ТО виробничого обладнання;</p>
    <ul><li><strong>червень</strong> 2015 <strong>- </strong><strong>вересень 2015 – ТОВ « Птахокомплекс «Губин» </strong><br />
    Посада : головний інженер ; <br />
    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства відділом головного інженера (6 птахофабрик + завод забою та переробки птиці). Посадові обов'язки : керівництво відділом головного інженера, яке включає :</li>
    </ul><ol><li>Організація процесу реконструкції виробничих потужностей із закупівлею та установкою нового обладнання (реконструкція птахофабрики : будівельні роботи, установка обладнання, підписання контрактів, ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальникаи, розробка план-графіків реконструкції);</li>
    <li>Організація технічного обслуговування та забезпечення птахоферм та цеху забою птиці запасними частинами та витратними матеріалами для проведення позапланових ремонтів і технічного обслуговування;</li>
    <li>Пошук і підбір персоналу для технічного відділу;</li>
    <li>Організація технічного обслуговування повітряної компресорної станції, камери шокової заморозки продукції, обладнання для шокової заморозки продукції, пакувального обладнання, систем вентиляції та кондиціонування повітря, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, підйомно-розвантажувального обладнання (навантажувачі, штабелери, рокли);</li>
    <li>Організація забезпечення підрозділів підприємства енергоносіями (електрика, газ, вода, стиснуте повітря) ;</li>
    <li>Організація та контроль роботи служби охорони праці на підприємствах (розробка інструкцій з охорони праці, отримання дозвільних документів, розробка процедур по виписці нарядів-допусків);</li>
    <li>Взаємодія з державними органами у сфері пожежної та техногенної безпеки, архітектурно-будівельного контролю;</li>
    </ol><ul><li>липень <strong>2014 </strong><strong>- травень </strong><strong>2015 </strong>(надання послуг в області інжинірингу); <br />
    Посада : приватний підприємець ; <br />
    Обов’язки : надання інжинірингових послуг у сфері будівництва/реконструкції адміністративних і виробничих приміщень, легалізація об'єктів самовільного будівництва;</li>
    </ul><ul><li>вересень 2013 <strong>- грудень </strong>2013 – ТОВ « Фіно Верде» (FMCG) ; <br />
    Посада : начальник виробництва ; <br />
    Обов’язки : запуск роботи виробничого підрозділу :</li>
    </ul><ol><li>Набір і формування персоналу фабрики;</li>
    <li>Контроль витрат бюджету;</li>
    <li>Нагляд за будівництвом холодильних установок;</li>
    <li>Приймання змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;</li>
    <li>Інженерна підтримка, організація технічного обслуговування інженерних комунікацій ;</li>
    <li>Розробка матриць знань персоналу фабрики ;</li>
    <li>Організація поставок допоміжних матеріалів для проведення монтажних робіт;</li>
    <li>Пошук нових постачальників
    послуг, підписання контрактів ;</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики</strong> : навики складання матриці знань виробничого персоналу, навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками;</p>
    <ul><li><strong>грудень 2007- </strong><strong>вересень</strong><strong> 2013 </strong>– NESTLE Group (ПрАТ Волиньхолдінг ); <br />
    Посада : менеджер проектів (будівництво /реконструкція), інженер з експлуатації вентиляційного обладнання та системи пожежної сигналізації, інженер по проекту; <br />
    Обов’язки : координація реалізації інвестиційних проектів в сфері виробництва харчових продуктів, а саме:</li>
    </ul><ol><li>Закупівля, встановлення, запуск обладнання для виробництва напів рідких харчових продуктів (майонез, кетчуп, соусы , …..);</li>
    <li>Координація будівництва / реконструкції виробничих потужностей, встановлення виробничого обладнання зі здачею в експлуатацію державним органам (управління проектом від стадії «концепт» до стадії «випуск готового продукту»);</li>
    <li>Інженерна підтримка виробничих підрозділів по організації та плануванню
    технічного обслуговування виробничих ліній, систем вентиляції і кондиціонування повітря , компресорно-конденсаторних вузлів холодильних камер, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння ;</li>
    <li>Розробка і удосконалення процедури по роботі з азбестовмісними речовинами ;</li>
    <li>Розробка і удосконалення процедури по роботі з підрядними організаціями ;</li>
    <li>Керівництво роботами, які виконують підрядні організації ;</li>
    <li>Пошук нових постачальніків
    послуг, підписання контрактів ;</li>
    <li>Взаємодія з державними контролюючими органами з питань експертизи проектної документації (екологічна інспекція, ДАБК, санстанція , МВС, МНС);</li>
    <li>Підготовка та участь у сертифікаційних аудитах за стандартами ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, OHSAS 18001:2007.</li>
    <li>Керівництво проектом загальної реконструкції фабрики Торчин з приведенням до вимог українського законодавства в сфері будівництва;</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики</strong><strong>:</strong><strong> набув</strong> досвіду комплексної реалізації проектів з реконструкції виробництва харчових продуктів, випуску нових продуктів у відповідності з державними та міжнародними нормами у сфері харчових виробництв, досвід роботи з державними контролюючими організаціями, знання найкращих практик міжнародних компаній у сфері гігієнічної інженерії харчових виробництв, досвід керівництва підрядними організаціями при реалізації проектів у відповідності з міжнародними та державними вимогами охорони праці;</p>
    <ul><li><strong>200</strong><strong>7 </strong>– СП ТОВ « Модерн Експо» <br />
    Посада: <strong>агент </strong><strong>з постачання холодильного та технологічного обладнання</strong><strong> .</strong> <br />
    Обов’язки: організація поставок холодильного та технологічного обладнання для реалізації проектів, а саме:</li>
    </ul><ol><li>забезпечення магазинів, супермаркетів холодильним і технологічним обладнянням;</li>
    <li>Пошук нових постачальників;</li>
    <li>Підписання договорів на закупівлю обладнання для магазинів, супермаркетів;</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики: </strong>здобув навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів.</p>
    <ul><li><strong>листопад 2002 – травень 2007 </strong>– ВАТ « Електротермометрія »</li>
    </ul><p>листопад 2002 – липень 2004 <strong>- шл</strong><strong>іфувальник</strong><strong> 3-го розряду інструментального цех</strong><strong>у</strong><strong>;</strong></p>
    <p>Обов’язки :</p>
    <ol><li>Шліфовка деталей пресформ , штампувального обладнання;</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики: </strong>набув практичного досвіду виготовлення складних деталей прес-форм і штампувального обладнання. Закріпив на практиці теоретичні знания по металообробці, які здобув у університеті.</p>
    <p>Липень 2004 – травень 2007 – <strong>інженер з організації та нормування праці інструментального цех</strong><strong>у</strong><strong>; <br /></strong>Обов’язки :</p>
    <ol><li>Організація функціонування відрядної форми оплати праці виробничого підрозділу (інструментального цеху);</li>
    <li>Запуск і впровадження відрядно-преміальної форми оплати праці в системі «ІТ-підприємство»;</li>
    <li>Розробка системи стимулювання і збільшення продуктивності підрозділу з оптимізацією норм і розцінок ;</li>
    </ol><p><strong>Набуті навики</strong><strong>: </strong>навики визначення вартості виконання робіт і виготовлення складного обладнання для лиття деталей з металу та пластмас, штамповки (преси, штампи).</p>
    <p>
    <strong>До</strong><strong>даткові навики</strong><strong> :</strong></p>
    <ul><li>володіння комп’ютером – досвідчений користувач (MS Word, Excel, PowerPoint, SAP, знання систем Windows на високому рівні (установка, налаштування операційних систем);</li>
    <li>іноземні мови – англійська - просунута ; російська – вільне володіння;</li>
    <li>Відмінні
    знання гігієнічної инженерії згідно вимог міжнародних стандартів ;</li>
    <li>Знання державних вимог в сфері будівництва ;</li>
    <li>Водійські права категорії «В»;</li>
    </ul><p><strong>Тренінги:</strong></p>
    <ul><li>Пройшов тренінг по курсу : « <strong>Компете</strong><strong>нції</strong> <strong>як</strong> <strong>ефективний</strong> <strong>і</strong><strong>нструмент менеджера</strong>» (Санкт-Петербургський інститут тренінгу ) – сертификат 1339БО ;</li>
    <li>Пройшов тренінг по курсу : « <strong>Управління людьми </strong>» ( Санкт-Петербургський інститут тренингу) – сертификат 1726БО ;</li>
    <li>Пройшов тренінг по курсу : « <strong>Розгляд вимог м</strong><strong>іжнародних</strong><strong>
    стандарт</strong><strong>і</strong><strong>в </strong><strong>ISO</strong><strong>
    14001:2004 , </strong><strong>OHSAS</strong><strong>
    18001:2007 </strong>»–сертификат UA /1093/2381 від 18.08.2010 (SGSUkraine );</li>
    <li>Пройшов серію внутрішніх тренінгів з питань гігієнічної інженерії;</li>
    <li>Пройшов тренінг по курсу : «Лідер та його команда» (тренер Наталія Петрова, «Smart staff», компанія ТОВ «Смарт Стафф ») 06.07.2018;</li>
    </ul><p>
    <strong>Особисті якості</strong><strong>: </strong><br />
    трудолюбивість, відповідальність , комунікабельність , стресостійкість, креативність , уміння працювати в команді, пунктуальність, самостійность , легко налагоджую проактивну співпрацю у своєму та інших підрозділах, ніколи не боюсь брати відповідальність на себе ; <br /><strong>Захоплення</strong><strong>: </strong><br />
    Шахи, спорт;</p>
    <p><strong>О</strong><strong>чікувана</strong><strong> заробітна плата</strong>: в залежності від компенсаційного пакету роботодавця;</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів







    Jobs.ua рекомендує переглянути: