Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Власова Олена</strong></p>
<p><br /></p>
<p><strong>OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ</strong>???????????</p>
<p><strong>Дата народження</strong>?26 червня 1982 р.</p>
<p><strong>Сімейний стан</strong>??Заміжня</p>
<p><strong>Адреса </strong>???Рівне, вул.Соборна 364/1</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ОСВІТА</strong>?????????????</p>
<p><strong>Український державний університет водного господарства та природокористування</strong>?<strong>2004 рік</strong></p>
<p>Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю <strong>«Гідромеліорація», </strong>та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).</p>
<p><strong>Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік</strong></p>
<p>Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 «Водні ресурси» 6.092600 «Гідромеліорація»(диплом з відзнакою).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong>???????????</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Фахівець зі збуту товару </strong>?????<strong>01.10.2006 - по сьогоднішній день</strong></p>
<p><strong>ТОВ «Орімі Україна» (регіон.представник)</strong>?? Рівне і Рівнен.обл., Україна </p>
<p>виробник чайно-кавової продукції </p>
<p>ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,</p>
<p>«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»</p>
<p>кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»</p>
<p>В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб'юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора(до 20чоловік).</p>
<p>Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб'ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Організація, навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.</p>
<p>Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій території . Аналіз представленості торгових марок ТОВ «Орімі Трейд» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Аналіз продажів в розрізі ТМ поквартально, рік до року, по маршрутам. Робота з залишками, АВС аналіз. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.</p>
<p>Планування квартальних планів дистриб’ютора по ТМ, з помісячною розбивкою на ТК. </p>
<p>Виявлення потреб, можливостей кінцевого споживача, з подальшою розробкою акційних просувань для ТТ дистриб’ютора і можливості бути пріоритетним і конкурентоспроможним на ринку.</p>
<p>Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди. </p>
<p>1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв: </p>
<p>- Дня поставки товару або замовлення; </p>
<p>- Оборотність товару; </p>
<p>- таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі; </p>
<p>- Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.</p>
<p>2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами; </p>
<p>3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою) </p>
<p>4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності</p>
<p>5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов'язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д. </p>
<p>6. Проведення анкетування раз на квартал </p>
<p>7. Контроль виконання функціональних обов'язків у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Мерчендайзер </strong>????? 01.07.2004- 30.09.2016</p>
<p><strong>ТОВ «Орімі Трейд» </strong>??????Київ, Україна </p>
<p>виробник чайно-кавової продукції </p>
<p>ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,</p>
<p>«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»</p>
<p>кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»</p>
<p>В обов’язки входили :</p>
<p>1.?Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником. </p>
<p>2.?Оформлення звітності про відвідування торгових точок. </p>
<p>3.?Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу. </p>
<p>4.?Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії. </p>
<p>5.?Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.</p>
<p>6.?Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.</p>
<p>7.?Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці. </p>
<p>8.?Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту. </p>
<p>9.?Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника. </p>
<p>10.?Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання. </p>
<p>11.?Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок. </p>
<p>12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ</strong>??????????</p>
<p>Водiйськi права кат. «В», особистий а/м.</p>
<p>Успішно пройшла трененігни на тему: «Ефективне управління збутом і мерчандайзинг»; «Ключові управлінські навички»; «Перемовини з сітками» .</p>