Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Фахівець контролю надання послуг відділу обслуговування кліентів Київського напрямку Еколл <p>вихідні дзвінки по абонентам із клієнтської бази з метою дізнатися більше інформаціїї на рахунок проблем зі звязком та вирішення будь якого питання яке стосується особистого ономера Київстар, або інших послуг, крім того проводимо багато різноманітних опитувать: послуг роумінгу, благодійності, різноманітних акцій, які повязані з Київстаром, додатково робили аналітику великої кількості інформації, що до смс розсилок та їх розпізнавання в системі </p>
Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами Брейн Сорс Інтернешнл <p></p>
<p>Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами.</p>
<p>Робота з абонентами – детракторами. після проходження ними опитування щодо рівня задоволеності послугами, сервісом і мережею компанії Київстар. Напрямок РР і ММС. Робота з Ad-Hoc.</p>
<p></p>
Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок PP Брейн Сорс Інтернешнл <p></p>
<p>Молодший фахівець Call-Center, напрямок - В2В</p>
<p>Обслуговування координаторів та абонентів корпоративного зв’язку Київстар. Консультація клієнтів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії. Фіксація звернень, скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії.</p>
<p></p>
Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок ТОВ «Промоушн Аутсорсінг» <p>Обслуговування абонентів Київстар передплаченого зв’язку. Консультація абонентів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії Київстар. Фіксація скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії</p>