Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Освіта (вища):</strong><br /><br />2009-2014 рр.<br />Донецький національний університет за напрямом підготовки «Історія»; здобула кваліфікацію бакалавра історії (диплом з відзнакою НК № 47394343);<br /><br />2014-2015 рр.<br />Донецький національний університет; здобула кваліфікацію «спеціаліст історії, викладач історії» (диплом з відзнакою С 15 № 078304);<br /><br />2015-2017 рр. <br />Донецький національний університет імені Василя Стуса; здобула ступінь вищої освіти магістр, кваліфікацію магістр історії, викладач історії за спеціальністю історія (диплом М 17 № 026552);<br /><br />2017 – теперішній час <br />Донецький національний університет імені Василя Стуса, аспірантура, спеціальність 032 «Історія та археологія» (У БЕРЕЗНІ 2022 РОКУ – ЗАКІНЧИЛА АСПІРАНТУРУ).<strong><br /><br /><br />Досвід роботи:</strong><br /><br />2013-2017 рр.<br />Іллінівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Іллінівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області (учителька історії, правознавства, курсу «Людина і світ»);<br /><br />2017-2018 рр.<br />відділ освіти Іллінівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області (завідувачка методичного кабінету відділу освіти + сумісниця (учителька історії та правознавства);<br /><br />2018–2022 рр.<br />Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (методистка відділу суспільних дисциплін).<br /><br />2022 р. – теперішній час<br />Ст. викладач кафедри вітчизняної та зарубіжної історії ГІІМ ДВНЗ «ДДПУ» (викладаю історію, політологію, соціології та широкий спектр дисциплін за вибором суспільствознавчого напряму); провідний фахівець Навчально-наукового центру сучасних технологій формування професійної компетентності ГІІМ ДВНЗ «ДДПУ».<strong><br /><br /><br />Особисті якості:</strong> старанність, уважність до деталей, уміння зі сміливістю виступати на публіці, відповідальність, перфекціонізм, терплячість, спрямованість на високу якість роботи, орієнтованість на мету, здатність до швидкого переорієнтовування з одного формату роботи на інший, уміння толерантно та оперативно співпрацювати з іншими, здатність брати на себе ризики; </p>
<p><br /></p>
<p>спокійно ставитися до критичних зауважень (порад), цінування досвіду колег; прагнення постійно навчатися з метою отримання трендових знань та оволодіння важливими для сьогодення вміннями та навичками; мобільність (здатність швидко й оперативно працювати онлайн, відвідувати заходи, що передбачають офлайн-формат). </p>
<p><br /></p>
<p>Вважаю, що для ефективної роботи слід активно працювати в команді: «VIRIBUS UNITIS!», що в перекладі з латинської означає: «У ЄДНОСТІ - СИЛА!». <strong><br /><br />Професійні навички:</strong> маю навички роботи з великими авдиторіми (офлайн, онлайн); володію вміннями щодо роботи в ЗЗСО, інституції щодо підвищення кваліфікації вчителів, представників керівного складу (заступників директорів закладів освіти, директорів), модерування та фасилітації учасників заходів освітнього напряму із залученням широкого кола представників освітянської спільноти, відомих науковців. </p>
<p><br /></p>
<p>Маю досвід проведення онлайн-, офлайн-тренінгів. Пройшла низку тренінгів із медіаграмотності; учасниця тренінгів з написання наукових досліджень, що проводить «Clarivate Web of Science»; долучена до проєкту IREX «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність». </p>
<p><br /></p>
<p>Маю широкий спектр умінь та навичок щодо складання навчальних модулів із залученням низки сучасних наукових методів, прийомів та технологій навчання. Орієнтуюся в інформаційному просторі на критичний відбір якісного інформаційного контенту для створення навчальних модулів. Не є проблемою одночасне поєднання долученості до кількох проєктів одночасно. </p>
<p><br /></p>
<p>Завершила аспірантуру (дисертаційне дослідження з теми «Політична історія Гетьманщини ХVІІІ ст.: вітчизняний історіографічний вимір»). Але коло інтересів не обмежується тільки історією та напрямами, зазначеними вище. Не є проблемою створення курсів з правознавства, громадянської освіти; проблематики, що стосується демократизації суспільного середовища загалом та навчального зокрема; питань історії культури, аспектів антропології, археології, витоків та розвитку ідей, пов’язаних із гендерними питаннями; проблематики духовно-морального спрямування. </p>
<p><br /></p>
<p>Можу реалізувати на практиці інтегровані змістові лінії між кількома дисциплінами / навчальними предметами). Одне з чільних місць надаю завданням, пов’язаним із фідбеком зі слухачами КПК із використанням низки сучасних ресурсів <br /><br />Посилання на повну версію резюме: → docs.google.com/document/d/1gcx_7HJ7T-NyXRp-EtWaak1ctzrRt88V/edit#</p>