Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Адміністратор, реєстратор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><br /></p>
    <p>
    Помірча Галина Володимирівна</p>
    <p>Адміністратор, реєстратор, психолог, 15 000 грн<br /></p>
    <p>Вік: 32 роки</p>
    <p>Місто: Київ</p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід роботи</p>
    <p></p>
    <p>Офіс-адміністратор</p>
    <p>з 02.2022 по 05.2022 (3 місяці)<br />
    ТОВ "Ямамото Дентал Груп", Київ (стоматологія)</p>
    <p>1. Прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів.<br />
    2. Первинна консультація клієнтів по вхідним дзвінкам.<br />
    3. Реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів і т. д.<br />
    4. Набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації.<br />
    5. Виконання роботи з розміщення оголошень у ЗМІ та кадрові агентства про прийом на роботу, за заявками керівників. Проведення первинної співбесіди з претендентами на вакантну посаду.<br />
    6. Ведення табеля.<br />
    7. Планування маршруту транспортного засобу, закріпленого майна за офісом.<br />
    8. Формування заявки на закупівлю канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки.</p>
    <p></p>
    <p>Реєстратор медичний</p>
    <p>з 09.2017 по 01.2022 (4 роки 4 місяці)<br />
    ТОВ Центр слухової реабілітації "Аврора", Київ (Медицина)</p>
    <p>1. Запис на прийом до лікарів.<br />
    2. Надання відвідувачам медичного центру довідки щодо порядку роботи закладу, про час і місце прийому лікарів.<br />
    3. Забезпечення правильного ведення та зберігання медичних карток.<br />
    4. Своєчасне забезпечення наявності необхідної медичної документації в кабінетах лікарів.<br />
    5. Оформлення довідок, їх реєстрація та облік.<br />
    6. Сортування та розкладка результатів обстежень.<br />
    7. Знати та використовувати в роботі діючі нормативні документи, що стосуються діяльності медичного центру.</p>
    <p></p>
    <p>Адміністратор</p>
    <p>з 01.2017 по 04.2017 (3 місяці)<br />
    Стоматологія City Smile, Київ (надання стоматологічних послуг)</p>
    <p>Обов'язки та досягнення:<br />
    -повний супровід роботи реєстратури стоматологічної клініки<br />
    -реєстрація пацієнтів (заклад амбулаторних карт), ведення документації по пацієнтам;<br />
    -ведення розкладу лікарів (організація оптимальної запису пацієнтів на первинні консультації та лікування);<br />
    -консультування (по телефону і особисто) по методам лікування, що застосовуються у клініці,<br />
    -планування прийому до лікарів різних спеціалізацій в залежності від ситуацій звернення;<br />
    -розрахунок вартості надання послуг за планами лікування, наданим лікарями;<br />
    -прийом оплат;<br />
    -контроль за виконанням фінансових показників;<br />
    -стимулювання до підвищення ефективності роботи співробітників;<br />
    -складання звітів;<br />
    -складання і контроль графіка роботи співробітників;<br />
    -управління персоналом</p>
    <p><br /></p>
    <p>Оператор комп'ютерного набору</p>
    <p>з 02.2013 по 08.2013 (6 місяців)<br />
    Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Київ (Сучасний військовий освітній і науковий заклад.)</p>
    <p>- створення та редагування складних текстових документів;<br />
    - робота з друкуючими пристроями різних типів;<br />
    - ведення діловодства, ефективне використання засобів обчислювальної, друкарської, копіювальної та іншої офісної техніки, застосування сучасних технічних засобів і технологічних процесів оброблення документів і інформації, створення анімованих презентацій.</p>
    <p></p>
    <p>Провідний документознавець оперативно-медичного відділу</p>
    <p>з 06.2010 по 01.2012 (1 рік 7 місяців)<br />
    Центральне військово-медичне управління Збройних Сил України, Київ (медичне забезпечення Збройних Сил України)</p>
    <p>1. Облік, контроль виконання, оперативне зберігання, довідкова робота.<br />
    2.Участь у плануванні, організації й удосконалюванні діяльності служби документаційного забезпечення керування, контроль за станом діловодства.<br />
    3. Розробка уніфікованих систем документації й табелів документів різного призначення й рівня керування.<br />
    4. Впорядкування складу документів і інформаційних показників, скороченню їхньої кількості й оптимізації документопотоків.<br />
    5. Участь у відборі документів, переданих на державне зберігання, організації зберігання й експертизі цінності документів.<br />Ознайомлена з: постановами, розпорядженнями, наказами, методичними та іншими керівними матеріалами, нормативними документами з документаційного забезпечення управління; порядком планування, проектування і технологію роботи на базі організаційної та обчислювальної техніки служб документаційного забезпечення управління; методами розроблення їх оптимальних структур; методами дослідження, аналізу, проектування і розвитку документаційних систем, стандарти на уніфіковані системи документації; порядок оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів; організацією архівної справи; документоутворення; організацією державних установ і громадських організацій, економічними і правовими аспектами їх діяльності.</p>
    <p></p>
    <p>Освіта</p>
    <p>Київський університет імені Бориса Грінченка</p>
    <p>практична психологія (магістратура), Київ<br />
    Вища, з 2011 по 2013 (2 роки 1 місяць)</p>
    <p>Професійні та інші навички</p>
    <ul><li>Навички роботи з комп’ютером<br />
    Word, Excel, 1C</li></ul><p>Додаткова інформація</p>
    <p>Шукаю роботу з графіком 9:00 -17:00, в Голосіївському районі</p>
    <p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: