Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>Р е з ю м е</p>
<p>1. Особисті дані:</p>
<p><strong>ЛАБАЧ Наталія Михайлівна</strong></p>
<p><strong>Заміжня.</strong><br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ :</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>20.08.2018 – по теперішній час ТОВ «НЬЮ ФАЙНЕНС СЕРВІС» Головний Радник</strong></p>
<p>- корпоративного управління Товариства ( власник нерезидент та Наглядової Ради)</p>
<p>- методологія (розробка внутрішніх нормативних документів) </p>
<p>- контроль та нагляд за операційними ризиками, виконання рекомендацій аудиту </p>
<p>- проведення/участь нарад, конф-колів</p>
<p>- надання консультацій та роз’яснень з правових питань </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>09.07.15 – по 14.09.17 ПАТ «Банк Національний Кредит» Радник Голови Правління, начальник управління юридичного супроводження Департаменту супроводження роботи тимчасової адміністрації, заступник директора Департаменту супроводження процедури ліквідації.</strong></p>
<p>- координація роботи структурних підрозділів Банку (ліквідація)</p>
<p>- робота з Фондом гарантування вкладів фізичних осіб </p>
<p>- вжиття заходів для забезпечення збереження майна/документів </p>
<p>- оптимізація витрат при реалізації процесу повернення дебіторської заборгованості </p>
<p>- проведення переговорів з контрагентами щодо добровільного виконання зобов’язань </p>
<p>- врегулювання спірних питань </p>
<p>- здійснення координації дій структурних підрозділів банку</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>19.07.13 – </strong><strong>02</strong><strong>.</strong><strong>03</strong><strong>.</strong><strong>15</strong><strong>р. ПАТ «Грін Банк» на посаді начальника юридичного управління, після зміни структури Директор юридичного департаменту. </strong></p>
<ul><li>юридичне супроводження роботи банку та відділень</li><li>розробка та погодження: положень, інструкцій, стандартів нових продуктів, ін.</li><li>проведення переговорів з контрагенами </li><li>супроводження та підписання договорів, підготовка до укладення правочинів </li><li>супроводження перевірок НБУ, обшуків правоохоронними органами всіх рівнів </li><li>написання скарг, заперечень, відповідей на запити </li><li>забезпечення захисту інтересів банку після проведення перевірок на всіх рівнях в тому числі в судах</li></ul><p><strong>12.11.08 – 18.07.13 ПАТ «КБ «Актив-банк» на посаді заступника начальника управління супроводження активних операцій банку Юридичного департаменту після зміни структури Керівник групи з правового забезпечення активних операцій банку.</strong> </p>
<ul><li>підготовка висновків по кредитуванню, договорів іпотеки, застави, відступлення права вимоги, ін. </li><li>розробка типових договорів пов’язаних з кредитуванням та забезпеченням зобов’язань </li><li>погодження та розробка внутрішніх нормативних актів щодо оформленням активних операцій</li><li>проведенням та супроводженням активних операцій </li><li>надання юридичних висновків </li><li>проведення моніторингу правильності оформлення виданих кредитів та ін.</li></ul><p><strong>05.08.08 – 04.09.08 </strong><strong>Державн</strong><strong>ий</strong><strong> комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики</strong><strong>
«Держспоживстандарт» на посаді начальника юридичного відділу.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>21.11.06- 30.07.08 ВАТ «Кредитпромбанк» на посаді заступника начальника управління-начальника відділу правового забезпечення кредитування корпоративних клієнтів управління активних операцій банку.</strong></p>
<ul><li>координація роботи відділу та управління стосовно супроводження активних операцій </li><li>розміщення іноземних інвестицій </li><li>кредитування інвестиційних проектів </li><li>надання висновків щодо можливості створення фондів фінансування будівництва</li><li>погодження висновків філій на отримання кредитів, що перевищують їх ліміти ДІУ</li><li>надання роз’яснень на запити пов’язані з здійсненням активних операцій банком </li><li>участь в кредитному комітеті банку та ін.</li></ul><p><strong>03.08.06 – 19.11.06 в КМД «Індекс-Банк» на посаді начальник відділу правового забезпечення</strong></p>
<ul><li>супроводження банківських операцій та господарської діяльності </li><li>надання висновків стосовно можливості кредитування юридичних та фізичних осіб </li><li>перевірка правомірності арешту коштів на рахунках та проведення виїмок </li><li>погодження відкриття рахунків юридичним та фізичним особам </li><li>підписання договорів застави та іпотеки </li><li>вчинення виконавчих написів, представництво інтересів у суді. </li><li>членство в кредитній комісії та ін.</li></ul><p><strong>з 20.06.2003 – 02.08.2006 <strong>в ВАТ КБ “Надра” на посаді начальника відділу</strong></strong><strong> загального правового забезпечення, </strong><strong> 21</strong><strong>.</strong><strong>01</strong><strong>.2003 – </strong><strong>20</strong><strong>.06.2003 </strong><strong>на посаді головного юрисконсульта</strong></p>
<ul><li>- загальне правове забезпечення банківської діяльності</li><li>- підготовка та розробка господарських договорів, страхування, лізинг, реклама, поставка, ін.</li><li>- надання консультацій, юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності Банк</li><li>- супроводження перевірок, правове забезпечення трудової діяльності та ін.</li><li>- оцінка документів для придбання нерухомості або її оренди </li><li>- юридичне супроводження відкриття філій, відділень, моніторинг діяльності філіальної мережі, ін.</li></ul><p><strong>04.04.</strong><strong>2002 – 20.01.2003 <strong>в АБ “Еталон”, який було реорганізовано в Київську Центральну філію АППБ “АВАЛЬ” на посаді юрисконсульта.</strong></strong></p>
<ul><li>- підготовка та розробка господарських договорів, договорів застави, поруки, еквайрінгові договори</li><li>- перевірка та підготовка локальних нормативних документів Банку </li><li>- переписка з контролюючими органами та клієнтами </li><li>- підготовка запитів/відповідей та їх законодавче обґрунтування </li><li>- надання юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності банку та ін.</li></ul><p><strong>20.08.2001 – 01.04.2002 в Головному управлінні Національного банку України по м. Києву і Київській області на посаді головного юрисконсульта.</strong></p>
<ul><li>правове забезпечення роботи: банківського нагляду, валютного контролю, інкасації, бухгалтерії, ін.</li><li>розгляд установчих документів банків поданих для реєстрації </li><li>перевірка документів для отримання реєстраційних свідоцтв та дозволів здійснення інвестицій </li><li>розробка та розгляд проектів договорів </li><li>участь у тендерному комітеті </li><li>відповіді на запити правоохоронних та контролюючих органів та банків </li><li>представництво
інтересів у господарському суді</li></ul><p><strong>1995-1998р. в Акціонерному банку «Банкірський Дім» на посаді юрисконсульта </strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>з 01.10.1998р.-20.09.1999р. в.о. начальника управління правового забезпечення роботи з рахунками клієнтів, </strong>який було реорганізовано в Державно-акціонерний спеціалізований імпортно-експортний банк України “УКРСПЕЦІМПЕКСБАНК”,</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> з 01.05.2000р-17.08.2001 на посаді директора департаменту операцій з рахунками клієнтів.</strong></p>
<ul><li>ведення протоколів правління та загальних зборів акціонерів </li><li>підготовка та юридична оцінка договорів, робота з БТІ, нотаріальними конторами </li><li>ведення кадрової роботи (накази, оформлення трудових книжок).</li><li>методичне керівництво роботою пов’язаною з здійсненням активно-пасивних операцій </li><li>правова експертиза: відкриття/закриття банківських рахунків, блокування коштів, арештів, ін. </li><li>контроль процесу виїмки документів </li><li>розробка необхідних для роботи проектів документів, в т.ч. локальних нормативних документів </li><li>контроль за проведенням розрахунково-касового обслуговування </li><li>переговори з клієнтами, робота з НБУ та ДПІ
супроводження перевірок</li></ul><p><strong>3</strong><strong>. ОСВІТА:</strong> вища юридична, спеціаліст, 1994-1999 р.р. (денна форма навчання) Інститут економіки, управління та господарського права, факультет правознавства, юрист.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>4. ДІЛОВІ ЯКОСТІ: </strong>організаторські здібності, аналітичний склад ума, вміння знаходити оптимальні рішення, комунікабельність, відповідальність, швидко і легко навчаюсь та освоюю нові поставлені задачі; можлива повна самостійність у роботі на будь-якій посаді, працювати з командою та в команді, а також оперативно і самостійно її створити, креативність, чесність, порядність і відданість команді.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>5. ЗНАННЯ КОМП?ЮТЕРА: </strong><strong>на рівні впевненого користувача</strong>: Word, Excel, Lotus, PowerPoint, юридичні програми: Консультант, Закон, Право, Liga, ОДБ-Мьобіус Sr-Bank, окремо розуміюсь на бухгалтерських програмах, інтернет банкінгу та ПЗ з оплати рахунків, ін. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>6.</strong> <strong>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: практикую роботу (freelancer):</strong></p>
<ul><li>будівельних компаній (договори підряду, оренди, субпідряду, розробка договорів сервітут і т.д.)</li>
<li>компаній що займаються інформаційно-консультаційними послугами (семінари, ребрендінг)</li>
<li>перевізники – СПД (договори перевезення, посередницькі договори, листування з контрагентами); </li>
<li>для косметичного бізнесу - розробка зовнішньоекономічних договорів поставки з Китаю та Японії</li>
<li>для новостворених юридичних осіб - розробка установчих документів, протоколів, ін.</li>
<li>розробка договорів співпраці між Українськими компаніями та Японськими. </li>
</ul><p><strong>У разі необхідності надам додаткову інформацію про себе та свою професійну діяльність і забезпечити рекомендації ТОП-менеджерів в підпорядкування котрих працювала, можу виконати тестові завдання.</strong></p>