Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Фінансовий директор, головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансовий аналітик (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Теренчук Віолета Юріївна</p>
    <p>Фінансовий директор, головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансовий аналітик</p>
    <p>Дата народження: 8 січня 1992 (30 років)</p>
    <p>Місто: Київ</p>
    <p><br /></p>
    <p>Мета</p>
    <p>Тимчасово перебуваю у декретній відпустці, тому цікавить робота на віддаленому доступі з приїздом до головного офісу за вимогою керівництва або декілька раз на тиждень з подальшим переведенням до повної стаціонарної роботи в офісі за надібностю. </p>
    <p><br /></p>
    <p>Освіта</p>
    <p>Національна академія статистики, обліку та аудиту (НАСОА)</p>
    <p>Факультет облік та аудит</p>
    <p>Повна вища (магістр), 2009-2016рр (7 років)</p>
    <p>Навчалась на стаціонарі до ступеня бакалавра, магістра ступінь здобула на заочному відділенні.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер </p>
    <p>Жовтень 2020 – Червень 2022 ( 1 рік 8 місяців) ТОВ «БК «БМЛ ГРУП»</p>
    <ul><li>облік та ведення компаній з нуля</li><li>відновлення бухгалтерського та податкового обліку компаній за 6 років</li><li>повне ведення бухгалтерського обліку 3х будівельних компаній </li><li>повне ведення з нарахування виплати, утримання заробітної плати, декретні відпустки, лікарняні листи (електронна форма) </li><li>сплата на нарахування податків компаній</li><li>аналітична звітність та бюджет компанії для головного керівництва компаній </li><li>контроль за другим бухгалтером компанії </li><li>ведення грошового обігу компаній (овердрафти, кредити) </li><li>звітність в державні органи </li><li>окремі доручення керівництва щодо ведення та звітності компаній </li><li>складання та супровід договорів між контрагентами</li><li>кадрове діловодство всіх компаній </li></ul><p>Головний бухгалтер</p>
    <p>Лютий 2019 – квітень 2020 (1 рік 2 місяці) ТОВ “Ю Сервіс груп”</p>
    <p>обов'язки:</p>
    <ul><li>повне ведення та контроль бухгалтерського обліку на підприємстві</li><li>контроль над бухгалтерським та економічним відділом підприємства (7 осіб)</li><li>подання всієї звітності до контролюючих органів на підприємствах.</li><li>ведення кадрового діловодства підприємства</li><li>нарахування заробітної плати за штатом 450 осіб, лікарняні листи, декретні відпустки, відпустки всіх видів</li><li>ведення обліку 21 підприємства (16 підприємств на ЄП, 5 підприємств на ПДВ)</li><li>складання управлінської звітності для керівництва компанії</li><li>контроль над річним бюджетом</li><li>моніторинг цін із закупівлі МТО</li><li>щомісячний управлінський аналітичний звіт щодо витрачених та отриманих коштів.</li><li>ведення окремого підприємства з надання ландшафтних послуг</li><li>візування та перевірка договорів та додаткових угод перед укладанням</li><li>офіційне листування між контрагентами та контролюючими органами</li><li>інші завдання головного керівника компаній</li></ul><p>Заступник головного бухгалтера</p>
    <p>2018 – 2019рр (1 рік) ФОП Молчанова Н.І</p>
    <p>обов'язки:</p>
    <ul><li>ведення розрахунків із постачальниками, покупцями</li><li>ведення ОС, МНМА, МШП</li><li>повне ведення грошового обліку на підприємствах (21 підприємство)</li><li>закриття кварталу для подання звітності за всіма рахунками бухгалтерського обліку</li><li>контроль над відділом реалізації бухгалтерського обліку (4 особи)</li></ul><p>Заступник головного бухгалтера</p>
    <p>2016 – 2018рр (1,5 роки) КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва”</p>
    <p>обов'язки:</p>
    <ul><li>оформлення регістру платежів по підприємству</li><li>ведення грошового обліку підприємства</li><li>клієнт банк, інтернет банкінг (понад 100 платежів на день, здійснення підготовку документів для оплати)</li><li>бюджет підприємства</li><li>облік розрахунків із постачальниками</li><li>аналіз господарської діяльності підприємства</li><li>ведення листування по підприємству</li><li>взаємодія з бухгалтерією контрагента</li><li>робота з бюджетними грошима підприємства</li></ul><p>Провідний бухгалтер</p>
    <p>2015-2016рр (1 рік) КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва”</p>
    <p>обов'язки:</p>
    <ul><li>клієнт банк</li><li>ведення обліку бюджету на підприємстві</li><li>проведення звірок з контрагентами</li><li>ведення каси на підприємстві</li><li>моніторинг цін із закупівлі товарів</li></ul><p>Бухгалтер</p>
    <p>2012-2015рр (4 роки) КП “Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду” Деснянського району м. Києва</p>
    <p>обов'язки:</p>
    <ul><li>ведення обліку розрахунків із постачальниками</li><li>проведення звірок з контрагентами</li><li>ведення обліку бюджету для підприємства</li><li>проведення інвентаризації з постачальниками</li><li>моніторинг цін із закупівлі товарів</li><li>облік матеріалів</li></ul><p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> </p><ul><li>курси бухгалтерського обліку на великих підприємствах, навчальний центр "Курсор"</li><li>курси бухгалтерського обліку для головного бухгалтера, навчальний центр "Курсор"</li><li>курси 1С з нуля, навчальний центр "Курсор"</li></ul><p><br /></p>
    <p>Професійні навички</p><ul><li>Впевнений користувач ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook<br /></li><li>Впевнений користувач ПЗ - 1С, ІС-ПРО, M.E.DOC, Фін.документи, ЖКГ+</li><li>додаткова інформація</li><li>Володіння мовами: російська, українська – вільно, англійська – базова.</li></ul><p>Особисті якості: відповідальність, доброзичливість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, охайний зовнішній вигляд, уміння працювати в команді та самостійно, лояльність, посидючість, енергійність, здатність до навчання.</p><ul><li>Здатна працювати ефективно при тривалому високому навантаженні. Ставлю мету і готова її досягати.</li></ul><p>За потреби можу надати рекомендації від колишніх керівників</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Фінансовий директор, головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, фінансовий аналітик







    Jobs.ua рекомендує переглянути: