Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 27 рок. 1 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • начальник відділення банку АТ Райффайзен Банк Аваль <p>1. Розробив та реалізував власну концепцію сучасного ефективного продавця - "я хочу+ я можу". (Коротко про концепцію на сторінці в Instagram)<br />
    2. Сформував команду продавців фахівців, результат- стабільне виконання поставлених цілей на 100-200%.<br />
    3.Створив і реалізував власну концепцію ефективного управління- "Постановка підлеглим цілей (завдань)- Участь у виконанні - Контроль виконання підлеглими досягнення цілей (виконання завдань)".<br />
    4.Як фінансовий радник клієнтів (від Банку) проводив для великих корпоративних клієнтів відділення:<br />
    4.1.Аналіз фінансово-економічного стану компанії<br />
    4.2. Розробляв пропозиції щодо оптимізації витрат та податків<br />
    4.3. Проводив план-факторний аналіз<br />
    4.4. Аналізував економічну доцільність інвест. проектів<br />
    4.5. Аналізував ризики<br />
    5. Здійснював валютний контроль операцій юридичних осіб<br />
    6. Здійснював весь спектр дій з аналізу клієнта-позичальника кредитних коштів<br />
    7. Здійснював прямі продажі банківських продуктів<br />
    8. На постійній основі проводив переговори з потенційними клієнтами Банку<br />
    9. За період своєї трудової діяльності у відділенні Банку збільшив частку ринку у регіоні з 3% до 70%.<br />
    10.На постійній основі проводив маркетингові дослідження ринку банківських продуктів регіону<br />
    11.На постійній основі організовував рекламні акції та різні events для стимулювання продажів у регіоні<br />
    12.Складав ефективні комерційні пропозиції потенційним та діючим клієнтам відділення<br />
    13. Створив імідж відділення Банку з найвищою якістю обслуговування клієнтів, результат-рівень рекомендацій Банку клієнтами стабільно становить 100%<br />
    14. Проводив постійний коучинг (навчання) працівників відділення з використанням сучасних методик та практик продаж для реалізації концепції ефективного продавця.<br />
    15. Організував роботу відділення таким чином, де кожен працівник - продавець банківських продуктів<br />
    16.Надавав фінансові консультації керівникам та головним бухгалтерам підприємств (організацій)- клієнтам Банку на підставі практичних знань та навичок у галузі бухгалтерського, управлінського та податкового обліку.<br />
    17.Брав постійну участь у робочих групах центрального офісу Банку (м. Київ) щодо вироблення пропозицій керівництву Банку щодо оптимізації організаційної структури Банку, оптимізації процесів, підвищення економічної ефективності роботи відділень Банку.</p>
  • головний економіст АТ Кам'янський машинобудівний завод <p>- проводив економічний аналіз фінансового стану та платіжоспроможності підприємства;<br />
    - складав для власників звіт про рух грошових коштів заводу;<br />
    - складав для власників звіт по доходах та збитках ;<br />
    - складав для власників річний виробничо-фінансово-економичний план розвитку підприємтсва, складав бюджет підприємтсва;<br />
    - аналізував портфель всього бізнесу власників з побудовою ризиків розвитку;<br />
    -проводив аналіз виробничого процесу, розробляв пропозиції по збільшенню ефективності виробництва,шляхом оптимизації технологічних процесів, управлінських,облікових функцій і т.д.;<br />
    -контролював роботу головного бухгалтера підприємтсва;<br />
    -оптимізував податкові платежі.</p>
  • головний бухгалтер Кам'янський спорто-горілчаний комбінат <p>організував бухгалтерський і податковий облік в усіх напрямках діяльності комбінату (виробництво спирту, горілчаних виробів, вуглекислоти, фірмові магазини, побуткомбінат, медичний профілакторій, клініка стоматології, мережа аптечних кіосків, дитсадок);<br />
    -організував бухгалтерський і податковий облік аграрного підприємства (2 тис. га землі) яке входило в структуру комбінату, від рослинництва до тваринництва;<br />
    - постійно надавав директору комбінату пропозиції щодо підвищення економічної ефективності роботи підприємства, шляхом оптимізації всіх процесів;<br />
    -здійснював ведення головної книги підприємства;<br />
    - здійснював ведення управлінського,бухгалтерського і податкового обліку по комбінату;<br />
    -складав всі види бухгалтерської звітності для органів статистики, податкової, вищестоящої організації;<br />
    -складав та подавав в податкову службу декларації по всих податках і зборах;<br />
    -проводив ревізійні перевірки;<br />
    -брав участь в робочих групах концерну "Укрспирт" та Міністерства фінансів по питанням методології бухгалтерського обліку пов'язаних з впровадженням нових підходів оподаткуванню (облік валових доходів, валових витрат, податковий облік ПДВ і т.д.)</p>
  • Фінансовий директор ТОВ "Новопечерська школа" <p><br /></p><ul><li>Побудова та впровадження системи контролінгу. </li><li>Автоматизація процесу бюджетування та прогнозування. План факт аналіз.</li><li>Встановлення стандартів управлінської звітності. </li><li>Організація та контроль бухгалтерського обліку. </li><li>Забезпечення фінансової стабільності операційної діяльності компанії. Контроль, аналіз та оптимізація витрат. </li><li>Підготовка річного бюджету та контроль його виконання. </li><li>Ведення компаній-нерезидентів. </li><li>Співпраця з міжнародними фінансовими інституціями.</li><li>Складання місячної,квартальної та річної фінансової та управлінської звітності компанії (CF,P&amp;L,Баланс).</li><li>Досвід оцінки інвестиційних проектів.</li><li>Досвід проведення зовнішніх та внутрішніх аудитів.</li><li>Досвід управління юридичним та HR відділами.</li><li>Досвід написання інструкцій,регламентів,положень.</li></ul>
    <p><br /></p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Фінансовий директор, Контролер, Менеджер, Аналітик, Начальник-заступник фінансового відділу







Jobs.ua рекомендує переглянути: