Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Керівник напряму "Бізнес-проект мережа АЗС" (продовження "Пілотний проект АЗС") ГК ПрАТ Олімп, радник голови правління ГК ПрАТ Олімп з економічних питань. ГК ПрАТ Олімп <p>Керівництво проектом "Бізнес-проект мережа АЗС" щодо підвищення доходів від діяльності у сфері виробництва готової продукції (біопаливо). Розширення існуючого бізнесу "Виробництво та оптовий продаж біопалива" у напрямі організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії, створення мережі автозаправних станцій з метою популяризації даного виду палива серед автомобілістів шляхом продажу на власних АЗС.</p>
<p>• Розробив бізнес-план проекту<br />• Здійснив підбір, аренда та придбання 5х АЗС'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' </p>
<p>• Розробив стратегію виведення на ринок нового продукту.<br />• Розробив та реалізував маркетингову стратегію із закріплення та розвитку нової ніші (автомобільне спиртове паливо) сегменту ринку автомобільного палива.<br /> • Розробив концепцію продажу біопалива. ''''''''''''''''''''''''' • Розробив і реалізував розширення асортименту (до 11) марок палива.<br />• Розробив та зареєстрував нові марки палива власного бренду для мережі АЗС.</p>
<p>• Провів реконструкцію всіх АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт (на стелі).<br />• Створив міні-мережу АЗС, провів брендування мережі АЗС.<br />• Розробив власну ексклюзивну програму лояльності клієнтам.<br />• Розробив та впровадив KPI.<br />• Здійснив впровадження "5S" з переходом до адаптації інших елементів концепції "ощадливе виробництво" до поточних умов (канбан, кайзен, доки-еке).</p>
<p>Безпосередньо у підпорядкуванні 7 співробітників.<br />Звітність перед Власником.<br />Загальна кількість АЗС – 5 шт.<br />Деякі показники за 2021 рік:<br />• оборот напряму "мережа АЗС" ДК ПрАТ ОЛІМП $12,7 млн;<br />• середньодобовий сумарний продаж усіх видів палива 38,5 м3/добу (вкл. LPG);<br />• ROE Return On Equity: 17,8%;<br /><br />• штат: 67 працівників.</p>
<p>Посадові обов'язки:<br />• бюджетування та планування діяльності бізнес-напряму (БН) "Бізнес-проект мережа АЗС", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку БН "Бізнес-проект мережа АЗС" Власником;<br />• розробка перспективних інвестиційних планів розширення мережі мережі автозаправних станцій, їх технічного переозброєння та реконструкції;<br />• контроль за поточною господарською діяльністю мережі автозаправних станцій, контроль виконання поточних планів продажу палива та СТіУ та маржинальної складової прибутку;</p>
<p>• організація фінансового обліку, здійснення контролю за виконанням ключових показників річного бізнес-плану БН "Бізнес-проект мережа АЗС" за допомогою компонентів управлінської звітності:<br />-Управлінського обліку.<br />- фінансового аналізу.<br />- фінансового моделювання.<br />- фінансового планування.<br />- управління витратами.<br />- управління активами та пасивами.<br />- Контролінгу P&L, Cash Flow.</p>
<p>• розробка і реалізація стратегії розвитку БН "Бізнес-проект мережу АЗС" в рамках загальної стратегії розвитку холдингової компанії;<br />• організація діяльності структурних підрозділів БН "Бізнес-проект мережу АЗС" по розробці і впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності;<br />• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу БН "Бізнес-проект мережу АЗС";<br />• керівництво директором мережі азс, фінансовим директором БН "Бізнес-проект мережу АЗС" і гл.економістом БН "Бізнес-проект мережу АЗС".</p>
Керівник напрямку "Пілотний проект АЗС" ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань. ГК ПрАТ Олімп <p><br /></p>
<p>Керівництво пілотним проектом "Бізнес-проект АЗС" з метою оцінки привабливості даного бізнесу для компанії.</p>
<p>досягнення:</p>
<p>• розробив бізнес-план проекту;</p>
<p>• здійснив підбір і взяття в оренду АЗС;''''''''''''''''''''''''''''''</p>
<p>• провів реконструкцію АЗС під розширений асортимент марок палива до 11шт ( на стелі );</p>
<p>• розробив і впровадив програму лояльності для клієнтів;</p>
<p>• провів брендування АЗС;'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''</p>
<p>• за результатами господарської діяльності провів оцінку привабливості ніші ринку - роздрібний продаж спиртового палива ( виробленого власним заводом ГК ПрАТ ОЛІМП "Біохімгрупп" );</p>
<p>• визначив чисельні показники підвищення прибутковості існуючого бізнесу "Виробництво і оптовий продаж біопалива" при організації роздрібного продажу продукції власного біоетанольного заводу компанії в мережі власних АЗС;</p>
<p>• провів дослідження для оцінки можливості підвищення затребуваності продукції "Біохімгрупп" на ринку шляхом популяризації при роздрібних продажах в мережі власних АЗС;</p>
<p>• розробив програму лояльності для клієнтів;</p>
<p>• розробив і впровадив KPI; ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''</p>
<p>• впровадив "5S".</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.<br />Звітність перед Власником.<br />Загальна кількість АЗС - 1 шт.<br /><br />При реалізації кожного нового бізнес-проекту в мої обов'язки, як керівника, входило керівництво підлеглими структурами мого бізнес-напрямку ГК ПрАТ ОЛІМП по реалізації плану проекту ( прикладний перелік ):<br /><br />1. Вибір ключової технології.<br />2. Проведення маркетингового дослідження ( визначення оптимальних характеристик продукту ( ов ) ).<br />3. Оцінка технологічної, технічної, інфраструктурної, маркетингової, трудової та фінансової можливості реалізації бізнес-проекту на підставі вимог ключової технології.<br />4. Вибір розміру проекту ( за тими ж параметрами ) з урахуванням рентабельності і термінів окупності.<br />5. Ухвалення Власником рішення про доцільність / недоцільності реалізації бізнес-проекту, формулювання пріоритетних цілей проекту.<br />6. Розробка технологічної, технічної, виробничої, кадрової, маркетингової та фінансової стратегії.<br />7. Створення оптимального бізнес-плану і його таймінгу, з урахуванням прийнятих пріоритетних цілей проекту в т.ч. розробка:<br />-плану реконструкції, ремонту, будівництва, замовлення і закупівлі обладнання, апаратури, інструментів і т.п.;<br />-фінансового плану ( в т.ч. плану руху грошових коштів );<br />-технологіческого плану;<br />-плану з трудових ресурсів ( на основі розробленої кадрової структури і стратегії, тимчасово'й затребуваності персоналу, особливо ключових фахівців );<br />-організаціонного плану ( дозволу, узгодження, ліцензування, юридичний супровід );<br />-маркетінгового плану ( в т.ч. створення бренду і проектування фірмових відділів і / або магазинів ( при необхідності ) ) на основі затвердженої маркетингової стратегії;<br />-плану брендингу;<br />-плану закупівлі сировини;<br />-план підготовки виробничої бази та поетапного запуску виробничого процесу;<br />-об'едінённого календарного плану.<br />8. Затвердження бізнес-плану Власником.<br />9. Реалізація бізнес-плану проекту.</p>
Керівник напрямку "Виробництво і оптовий продаж біопалива" ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань ГК ПрАТ ОЛІМП <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Виконані завдання:</p>
<p>• розробив інвестиційний і бізнес план проекту;</p>
<p>• здійснив реалізацію проекту "Виробництво і оптовий продаж біопалива" від ідеї Власника до побудови заводу ( в т. Ч. Здійснив вибір ніші ринку, оцінив її привабливість з точки зору ведення довгострокового бізнесу, провів маркетингові дослідження ринку автомобільних палив і розробив маркетингову стратегію бізнес-проекту ), запуск біоетанольного / біопаливного виробництва в місті Донецьк потужністю 7300 т / г і організацію оптових продажів;</p>
<p>• власноруч розробив і провів дослідження залежності витрати палива і впливу на двигун автомобіля різних концентрацій біоетанолу в автомобільному бензині;</p>
<p>• керував вивченням властивостей і споживчих якостей різних складів біопалива для оптимізації асортименту заводської продукції;</p>
<p>• розробив характеристики оцінки якості біопалива.</p>
<p>• першим на ринку розробив концепцію розвитку продажів біопалива.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 4 співробітника.</p>
<p>Звітність перед Власником.</p>
Керівник напрямку "Пілотний проект" Теплий ДІМ "ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань ГК ПрАТ Олімп <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Реалізував проект "теплий ДІМ" шляхом створення приватної теплогенеруючої компанії в місті Артемівськ Донецької області, виконуючи поставлену Власником завдання зі створення нових напрямки бізнесу. У неймовірно короткі терміни:</p>
<p>початок реалізації проекту – липень 2007;</p>
<p>початок опалення об'єктів – жовтень 2007; документальне введення в експлуатацію – грудень 2007, здійснив:</p>
<p>• розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;</p>
<p>• вибір об'єктів міста для теплопостачання та промислових майданчиків для розміщення 4х котелень;</p>
<p>• вибір і наймання підрядних організацій;</p>
<p>• підготовку проектної та дозвільної документації по розміщенню і будівництва 4х котелень, підведенню мереж і реконструкції теплових трас;</p>
<p>• вибір котельного обладнання, укладання контрактів на його поставку і його отримання;</p>
<p>• проведення будівельних робіт з будівництва будівель для котелень і монтажних робіт по монтажу котельного обладнання;</p>
<p>• проведення робіт по заміні 2,5 км теплових трас;</p>
<p>• укладення договорів на водо-, газо-, електропостачання;</p>
<p>• запуск обладнання і висновок його на проектну потужність.</p>
<p>• документальне введення об'єктів в експлуатацію.</p>
<p>Суттю проекту "теплий ДІМ" була реалізація пілотного проекту з комплексного зниження енерговитрат на опалення житлового фонду та адміністративних будівель міста для подальшого залучення коштів державних програм по впровадженню в інфраструктуру міста енергоефективних технологій. Проект, включав в себе здійснення високоякісного утеплення будівель, установку високоефективних газових котелень максимально наближених до споживачів і керованих автоматизованої кліматичної системою, прокладку енергозберігаючих теплотрас з використанням труб з ППУ теплоізоляцією.</p>
<p>Виконані завдання:</p>
<p>• здійснив розробку та затвердження інвестиційного проекту та бізнес-плану Власником;</p>
<p>• організував проектування, будівництво будівель, прокладку теплотрас, вибір і закупівлю обладнання, запуск і роботу 4х котелень;</p>
<p>• створив трудовий колектив;</p>
<p>• розробив структуру підприємства і посадові обов'язки;</p>
<p>• розробив і впровадив систему мотивації персоналу, впровадив окремі елементи концепції "Бережливе виробництво".</p>
<p>Чисельність персоналу 16 осіб.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 3 співробітника.</p>
<p>Звітність перед Власником.</p>
<p>Загальна опалювальна площа проекту "теплий ДІМ" - 450 тис. Кв. М.</p>
<p>Досягнення отримані від реалізації проекту "теплий ДІМ":</p>
<p>• витрата газу на опалення і гаряче водопостачання знижений на 29,19% / 16,4% відповідно;</p>
<p>• витрата ЕЕ на передачу 1Гвт теплової енергії знижений на 47,3%;</p>
<p>• витрата води на підживлення системи знижений на 89%.</p>
Глава Добропольської районної державної адміністрації, Донецька область Добропольська районна державна адміністрація Донецької області <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Запропонував, розробив і реалізував інвестиційний проект на території району. Виконання службових обов'язків відповідно до посадової інструкції.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 7 співробітників.</p>
Кандидат в депутати Верховної Ради України Блок "Бориса Олійника і Михайла Сироти", Трудова партія України <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Кандидат в депутати Верховної Ради України</p>
<p>Організаційно-політична діяльність</p>
1-й заступник начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації. Донецька обласна державна адміністрація <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Розробив і запропонував губернатору Донецької області комплекс заходів і механізм їх реалізації за ринковим регулювання закупівельних цін на зернові в період збирання врожаю для фінансової підтримки виробників зернових.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.</p>
<p>Посадові обов'язки. Перший заступник начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації:</p>
<p>• здійснює розпорядчі, що регулюють, організаційно-контрольні функції в межах своєї компетенції;</p>
<p>• вносить пропозиції, бере участь у визначенні та реалізації державної політики, стратегії розвитку з проблем, що є предметом діяльності Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації. Керує розробкою технічного, економічного, організаційного, правового механізму реалізації державної політики;</p>
<p>• ставить перед колективом конкретні цілі і завдання, керує і безпосередньо бере участь в розробці прогнозів, довгострокових програм, планів, заходів, проектів законів, інструктивних і методичних документів, тарифних угод і т.п., прийнятих ( затверджуються ) Донецької обласної державної адміністрацією; організовує підготовку висновків ( відгуків, рецензій ) по проектам документів, що надходять в Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації для узгодження;<br />• забезпечує методичне керівництво управліннями сільського господарства і агропромислового розвитку районних Державних адміністрацій. Координує діяльність Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації з іншими підрозділами Донецької обласної державної адміністрації;<br />• забезпечує участь з підрозділами інших органів державного управління в підготовці матеріалів, що носять комплексний характер;<br />• керує підготовкою управлінських рішень, прийнятих вищим керівництвом, аналізом ходу їх реалізації;<br />• вносить пропозиції про організацію конференцій, семінарів, нарад, виставок, конкурсів і керує їх проведенням; про розгляд питань на колегіях, науково-практичних радах і т.п. Підтримує зв'язок із засобами масової інформації, інформує населення про стан процесів і явищ, які є предметом діяльності підрозділу;<br />• визначає потреби в матеріально-технічних, фінансових та кадрових ресурсах і вносить пропозиції ( заявки, плани і т.п. ) для їх задоволення, а також створює працівникам необхідні умови праці. В межах своєї компетенції вирішує питання формування колективу, вносить пропозиції про прийом, звільнення, переміщення, заохочення, покарання працівників;<br />• організовує в межах своєї компетенції, контроль за дотриманням і виконанням організаціями законодавства, дотриманням ними ( організаціями ) прав і гарантій громадян;<br />• безперервно підвищує свій професійно-кваліфікаційний рівень, забезпечує систематичне підвищення професійно-кваліфікаційного рівня працівників через спеціальну систему підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців;<br />• забезпечує своєчасний розгляд звернень громадян та юридичних осіб;<br />• виконує обов'язки начальника Головного управління сільського господарства і агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації в його відсутність.</p>
Керівник агропромислового комплексу ГК ПрАТ ОЛІМП, радник голови правління ГК ПрАТ ОЛІМП з економічних питань. ГК ПрАТ ОЛІМП <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Керівництво проектом по розширенню існуючого бізнесу ( Добропольскй КХП, що складається з млинового комплексу "BAKER'S FAVORITE" ( Данія ), маслоекстракційного виробництва, комбікормого заводу "Van Aarsen" ( Голландія ), хлібозаводу на базі двох тунельних і восьми конвекційних печей ( виробництва Польща ) ) і створення більш повного циклу переробки зернових і відходів млинового комплексу шляхом організації виробництва яєць.</p>
<p>Розробив бізнес-план проекту.</p>
<p>Здійснив підбір підприємств для їх придбання на замовлення Власника з метою розширення агропромислового бізнесу на основі оптимальної самодостатності і замкнутого циклу виробництва яєць. Розробив структуру агропромислового комплексу ( АК ) ГК ПрАТ ОЛІМП. Провів реконструкцію Волновахской ( Донецька обл ) птахофабрики ( обладнання Big Dutchman ( Голландія ) ) і Волновахського КХП ( в т.ч. закупівля і установка комбікормового заводу і маслоекстраційного заводу. Забезпечив запуск всіх виробництв і висновок їх на планові показники.</p>
<p>Розробив мотиваційні механізми для різних категорій персоналу АК.</p>
<p>Кінцевий склад АК холдингової компанії ГК ПрАТ ОЛІМП:</p>
<p>Харківська птахофабрика ( 1 млн.голов несушек ),</p>
<p>Волновахская ( Донецька обл ) птахофабрика ( 380 тис. Голів несучок ),</p>
<p>Волновахскій КХП -пріёмка, сушка і зберігання зернових - 45 тис тонн.</p>
<p>Волновахскій комбікормовий завод - виробництво гранульованих комбікормів 3 тис тонн / міс, для власних потреб компанії.</p>
<p>Волновахскій маслоектракційний цех-1500 т / міс, для власних потреб компанії, оптові та роздрібні продажі;</p>
<p>Добропольський КХП - приймання, сушка і зберігання зернових - 75 тис тонн</p>
<p>Добропольський МЕЗ, 15 тис т / міс, власне і давальницьке сировину, отходи- для власних потреб, продукт-оптові продажу;</p>
<p>Добропольський комбікормовий завод-виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, для власних потреб компанії, оптові продажі.</p>
<p>Добропольський млиновий комплекс - 1,8 тис т / міс по зерну, для власних потреб компанії, оптові продажі.</p>
<p>Добропольський хлібозавод ТМ "Добре поле" -виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 13 співробітників.</p>
<p>Звітність перед Власником.</p>
<p>Оборот АК за 2002 рік $ 62,7млн; штат: 1536 співробітників.</p>
<p>Посадові обов'язки:</p>
<p>• розробка структури і складу агропромислового комплексу ( АК ), керівництво господарською діяльністю АК в період розширення, організації нових виробництв;</p>
<p>• бюджетування і стратегічне планування діяльності бізнес-напрямки "АК", розробка, подання та затвердження річного бізнес-плану розвитку АК у власника;</p>
<p>• формування бюджету, контроль за дотриманням виконання бюджету, поточне планування діяльності АК;</p>
<p>• організація виробництва і контроль виконання поточного плану виробництва, виконання ключових показників річного бізнес-плану АК;</p>
<p>• розробка і реалізація стратегії агропромбізнесу в рамках загальної стратегії холдингової компанії;</p>
<p>• взаємодія з державними структурами і органами влади;</p>
<p>• формування та оптимізація бізнес-процесів АК, підвищення ефективності взаємодії всіх структурних підрозділів, і АК в цілому;</p>
<p>• організація і керівництво діяльності директорів виробництв по веденню господарської діяльності, розробці та впровадженню заходів щодо підвищення рентабельності всіх підприємств АК і зниження собівартості продукції;</p>
<p>• управління персоналом і оптимізація чисельності персоналу АК.</p>
Керівник агропромислового напрямки ГК ПрАТ ОЛІМП, Голова правління / Виробничий директор ВАТ Добропольський комбінат хлібопродуктів. ГК ПрАТ ОЛІМП <p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Керівництво проектом по реконструкції КХП, монтажу і запуску на його площах борошномельного виробництва 2 тис т / міс по зерну, розширенню існуючого бізнесу і створення більш повного циклу - зберігання зернових ( 75 тис. Тонн, переробка, виготовлення проміжної ( шрот, комбікорм, борошно ) і кінцевої продукції ( соняшникова олія, хліб, хлібобулочні і макаронні вироби ).</p>
<p>• Розробив бізнес-план проекту;</p>
<p>• Здійснив підбір підприємства Добропольський комбінат хлібопродуктів на замовлення Власника з метою реконструкції та організації нових виробництв, вкладення коштів в нові напрямки бізнесу.</p>
<p>• Реалізував взяття під контроль компанії ВАТ Добропольський комбінат хлібопродуктів шляхом придбання контрольного пакету акцій,.</p>
<p>• Провів реконструкцію, технічне переозброєння і, фактично запустив заново Добропольський комбінат хлібопродуктів,</p>
<p>• Керував створенням, оснащенням і атестацією лабораторії і запуском нового автоматизованого обладнання приймання та зважування сировини ( об'єм зберігання 75 тис. Тонн ) .</p>
<p>• Самостійно розробив проект реконструкції і розміщення на підприємстві Добропольскй КХП борошномельного комплексу, маслоекстракційного заводу, комбікормового заводу VAN AARSEN ( виробництва Голландія ) з власним цехом з виготовлення преміксів, хлібозаводу на базі двох тунельних ( виробництва Польща ) і восьми конвекційних печей ( виробництва Італія )</p>
<p>• Керував проектуванням, вибором, придбанням, установкою обладнання, запуском всіх виробництв, висновком їх на планові потужності.</p>
<p>• Керував розробкою ТМ "Добре поле", організацією продажу всієї виробленої продукції і її експансії на ринок. Звітність перед Власником.</p>
<p>Потужності виробництв:</p>
<p>Мукомольний комплекс - 2 тис т / міс по зерну. Оптові та роздрібні продажі.</p>
<p>Зберігання зернових - 75 тис тонн</p>
<p>Виробництво гранульованих комбікормів 6 тис тонн / міс, оптові продажі.</p>
<p>Маслоекстракційний завод-потужність переробки 15 тис т. / Міс по соняшнику</p>
<p>Виробництво хліба і хлібобулочних виробів - 450 тонн / міс, асортимент - 18 найменувань, оптова та роздрібні продажі.</p>
<p>Загальна чисельність персоналу 450 осіб.</p>
<p>Безпосередньо в підпорядкуванні 9 співробітників.</p>
<p>За результатами реалізації даного проекту Власником було прийнято рішення про розширення даного бізнесу і організації виробництва яєць.</p>