Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>CMO<br /></p>
<p>Magic Mushroom / E-Commerce, Дистанційно(Роздрібна торгівля)</p>
<p>1. Побудування ефективного діджитал маркетинг для досягнення бізнес цілей:<br />- Проводити аналіз існуючих інструментів та покращувати їх результативність;<br />- Знаходити нові працюючі канали та інструменти діджитал маркетингу;<br />- Формувати ефективну команду діджитал маркетингу та координувати роботу<br />підрядників;<br />- Системно підвищувати ефективність рекламних кампаній та<br />лідогенерації;<br />- Оптимізовувати маркетинг бюджет і максимізувати дохідність.<br />2. Покращувати результативність існуючих інструментів:<br />- Підвищити ефективність лідогенерації в Google та Meta;<br />- Збільшувати конверсію з сайту;<br />- Покращити якість SMM та контенту в Instagram, Telegram та TikTok;<br />- Зміцнювати SEO та стимулювати органічний ріст;<br />- Покращити результат Influence Marketing.<br />3. Налагодити прозору аналітику та звітність:<br />- Встановити конкретні та прозорі KPI/OKR і системно досягати цілей разом з командою маркетингу;<br />- Аналізувати ринкові тенденції та адаптувати стратегію відповідно до реалій ринку;<br />- Побудувати прозору аналітику та приймати рішення на основі даних.<br /></p>
<p></p>
<p>CMO-COO</p>
<p>з 08.2020 по 08.2024(4 роки)</p>
<p>CPA Neogara / Affiliate Marketing, Київ(Маркетинг, реклама, PR)</p>
<p>Обов'язки:<br />1. Стратегічне планування та управління<br />Розробка та впровадження операційної стратегії для досягнення бізнес-цілей;<br />2. Оптимізація процесів<br />Оптимізація операційних процесів для підвищення ефективності, зниження витрат і збільшення прибутку;<br />3. Управління партнерськими програмами<br />Ведення переговорів і укладення договорів з партнерами (афіліатами), встановлення вигідних умов співпраці;<br />4. Координація маркетингових кампаній<br />Співпраця з маркетинговим відділом для створення ефективних кампаній у сферах крипто і фінансів;<br />5. Робота з аналітикою і даними<br />Аналіз даних по трафіку, лідам і результатам рекламних кампаній.<br />Підготовка звітів для керівництва і партнерів за результатами роботи компанії;<br />6. Регулювання та відповідність законодавству<br />Забезпечення відповідності рекламним вимогам і юридичним стандартам у сфері фінансів і криптовалют;<br />7. Управління командою<br />Підбір, навчання та розвиток співробітників операційного відділу;<br />8. Взаємодія з клієнтами та поліпшення сервісу<br />Робота з клієнтами і партнерами для поліпшення рівня обслуговування і вирішення виникаючих проблем;<br />9. Управління ризиками<br />Ідентифікація та мінімізація операційних ризиків, особливо у сферах з високою волатильністю, як криптовалюти.<br />Підготовка планів на випадок непередбачуваних ситуацій, таких як різкі зміни ринку.<br />Досягнення:<br />- Створення "з нуля" відділу маркетингу;<br />- Розробив і реалізував стратегії компанії в галузі маркетингу;<br />- Створював пропозиції щодо освоєння нових напрямків бізнесу, освоєння нових ринків;<br />- Розвинув CPA мережу в області Affiliate Marketing та роботу у вузькоспеціалізованій ніші - крипто вертикалі. Вона включає в себе: форекс, бінарні опціони, трейдинг і автотрейдинг, інвестиції;<br />- Розробив та реалізував індивідуальний підхід для наших партнерів-клієнтів, адже замість того, щоб чаклувати з налаштуваннями, посиланнями та вибором шаблонних рішень, клієнт звертаєшся до особистого менеджера з будь-якими робочими питаннями: перевірити посилання, локалізувати крео, отримати прилу, підказки щодо витратних матеріалів + промік на знижку тощо. При цьому клієнт зберігає повний контроль над своєю статистикою і результатами, інтерфейс кабінету працює без перебоїв з будь-якого пристрою також з інструментів реалізував: API, s2s-pixel, паркування домену, розгорнуті звіти щодо помилок заповнення форм, фільтрація дублів, реферальна система 5% довічно, а також посилання на лендінги;<br />- На момент березня 2022 року запропонував понад 40 офферів від ліцензованих брокерів і понад 50 гео (Tier-1, Tier-2, СНГ);<br />- Завдяки прямій співпраці з брокерами, зміг організувати колл-центр, який обробляє ліди протягом години. Це дає змогу отримати найвищу конверсію на крипто трафіку;<br />- З 2022 року підвищив усі ставки на 10-15%. Акція діє на постійній основі для всіх партнерів CPA-мережі, зокрема й для нових;<br />- Налаштував таргетинг, який підвищив ефективність реклами, оптимізував трафік, знизив витрати і загалом отримав вищий кінцевий прибуток.<br /><br /></p>
<p>CMO</p>
<p>з 11.2017 по 05.2020(2 роки 6 місяців)</p>
<p>7Store / E-Commerce, Одеса(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)</p>
<p>Обов'язки:<br />1. Розробка та реалізація маркетингових стратегій;<br />2. Брендинг і позиціонування продукту;<br />3. Цифровий маркетинг (SEO, SMM, PPC);<br />4. Управління бюджетом і ROI;<br />5. Аналіз даних і ринкових досліджень;<br />6. Лідерство та управління командами;<br />7. Розробка стратегії клієнтського досвіду;<br />8. Запуск і просування нових продуктів;<br />9. Управління дистрибуцією, обслуговування клієнтів, планування сервісу та ціноутворення.<br />Досягнення:<br />1. Розробив і впровадив комплексну маркетингову стратегію, яка призвела до збільшення доходу компанії на 25% за 2 роки.<br />2. Запустив успішні кампанії в соціальних мережах та інших цифрових каналах, збільшивши охоплення бренду на 40%.<br />3. Впровадив системи аналітики та звітності, що дало змогу оптимізувати рекламні витрати і підвищити рентабельність інвестицій на 15%.<br />4. Керував командою з 10 фахівців з маркетингу, стимулював їхнє професійне зростання і розвиток;<br />5. Впровадив нові інструменти та технології для автоматизації маркетингових процесів, що скоротило час на виконання завдань на 30%.<br />6. Розробив стратегію контент-маркетингу, яка призвела до збільшення органічного трафіку на 43%.</p>