Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер, заступник головного бухгалтера (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 7 рок. 3 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Бухгалтер, головний бухгалтер ТОВ "Омнік Інновейшн" <p>• ведення бухгалтерського та податкового обліку трьох юридичних осіб та 25 ФОП<br />• подання статистичної, податкової та фінансової звітності ТОВ на загальній системі оподаткування (місяць, квартал, рік);<br />• Комунікації з внутрішніми відділами компанії, податковою та банками<br />• оформлення пакета документів для отримання довгострокових кредитів, овердрафтів;<br />• ведення 25 ФОП третьої групи, подання всіх звітів ФОП;<br />• операції з ЗЕД (імпорт);<br />• облік ПДВ (витяг, реєстрація вихідних податкових накладних відповідно до чинного законодавства, прийом та проведення вхідних податкових накладних, ведення 643, 644, 6412 рахунків);<br />• нарахування та виплата заробітної плати (штат 25 осіб), кадрове діловодство;<br />• облік ОС, виробництва, розрахунків із кредиторами та дебіторами<br />Досягнення: безпосередня участь у автоматизації процесів (блок заробітна плата, внутрішні взаєморозрахунки, ДДС)</p>
  • Провідний бухгалтер ТОВ «Чек-Поінт» <p>• ведення бухгалтерського та податкового обліку семи юридичних осіб<br />• облік ТМЦ, ПММ, ОЗ, МНМА;<br />• ведення розрахунків з постачальниками та покупцями, виписка та внесення первинної документації;<br />• проведення банківської виписки у базі 1С;<br />• подання статистичної та податкової звітності (Декларація з ЄП, Звіт про суми податкових пільг, 1-ОПТ, 1-ДФ), місячної, квартальної, річної;<br />• ЗЕД (проведення в базі 1С імпортних операцій, виписка податкових накладних та їх реєстрація);<br />• електронне адміністрування ПДВ (розподіл ПДВ, відшкодування ПДВ)</p>
  • Бухгалтер/головний бухгалтер ПП «Парус» <p>• складання та подання фінансової, податкової та статистичної звітності (місячна, квартальна, річна);<br />• ведення бухгалтерського обліку підприємства;<br />• координування роботи працівників бухгалтерії (5 осіб)<br />• облік безготівкових коштів (проведення оплат у клієнт-банку, створення та проведення виписок банків у 1С 8);<br />• оформлення пакета документів для отримання довгострокових кредитів, овердрафтів;<br />• облік ПДВ (витяг, реєстрація вихідних податкових накладних відповідно до чинного законодавства, прийом та проведення вхідних податкових накладних, ведення 643, 644, 6412 рахунків);<br />• облік постачальників/покупців;<br />• облік ТМЦ;<br />• облік ПММ;<br />• формування та подання декларацій з акцизу та ПДВ</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: