Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Регистратор-деловод (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>

    <strong>Р е з ю м е</strong></p>
    <p><strong>Тютюнник Ірина Володимирівна</strong></p>
    <p>П.І.Б. Тютюнник Ірина Володимирівна</p>
    <p><br /></p>
    <p> <strong>Особиста інформація</strong><strong>: </strong>Місто проживання: Київ</p>
    <p> Район проживання: Провулок Квітневий б. 3, кв. 88.</p>
    <p> Освіта: вища</p>
    <p> Дата народження: 18 вересня 1978 року</p>
    <p> Сімейний стан: Вдова, син 20 років</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мета </strong><strong>роботи :</strong> Робота спеціаліста державної служби , бухгалтера,</p>
    <p> діловода, єколога , інспектора ,спеціаліста з водопостачання ,</p>
    <p> водовідведення та раціонального використання водних</p>
    <p> ресурсів.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи 1: </strong> З жовтня 2000 року до липня 2010 року</p>
    <p>Посада: спеціаліст 1-ої категорії Відділу документального</p>
    <p> забезпечення та роботи з звернення громадян , діловод .</p>
    <p>В компанії: Міністерство екології та природних ресурсів України</p>
    <p>Опис діяльності: Робота державної служби.</p>
    <p>Посадові обов'язки: 1. Прийом документів.</p>
    <p> 2. Реєстрація кореспонденції Мінприроди.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи 2: </strong> З травня 2011 року до серпня 2011 року</p>
    <p>Посада: бухгалтер</p>
    <p>У компанії: ЖБК "Алмазний" .</p>
    <p>Опис діяльності: бухгалтерський облік ЖБК</p>
    <p>Посадові обов'язки: 1. Ведення бухгалтерського обліку ЖБК, здавання фінансової,</p>
    <p> статистичної звітності _ звітності в</p>
    <p> відділ субсидій і пільг, до пенсійного фонду, до податкової</p>
    <p> інспекцію, до інших організацій.</p>
    <p> 2. Проведення розрахунково - касових операцій, нарахування</p>
    <p> заробітної плати працівникам ЖБК, видача та зберігання</p>
    <p> грошових коштів.</p>
    <p> 3. Робота з первинною документацією ЖБК, контроль</p>
    <p> документообігу, введення банківської документації.</p>
    <p> 4. Виконання та роздрукування необхідних платежів .</p>
    <p> 5. Розрахунок платоспроможності ЖБК та аналіз його фінансово</p>
    <p> господарської діяльності .</p>
    <p> 6. Ведення особистих справ мешканців по дому.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Період роботи 3: </strong> З вересня 2011 року до березня 2012 року</p>
    <p> Посада: менеджер з продажу обладнання .</p>
    <p> ПП "Сан Ремо Стайл Італія"</p>
    <p> Опис діяльності: Продаж обладнання для харчової промисловості</p>
    <p> Посадові обов'язки: 1. Підбір профобладнання для кафе, барів, ресторанів,</p>
    <p> складання комерційних речень.</p>
    <p> 3. Пошук клієнтів через інтернет .</p>
    <p> 4. Консультація клієнтів з обладнання, прийом замовлень.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Період роботи 4:</strong> З 4 червня 2012 року до 10 серпня 2012 року</p>
    <p> Посада: бухгалтер за сумісництвом, менеджер з продажу</p>
    <p> будівельних матеріалів _ _</p>
    <p> У компанії: ТОВ "Транс Інвестбуд"</p>
    <p> Опис діяльності: Продаж будівельних матеріалів</p>
    <p> Посадові обов'язки: 1. Робота з первинною документацією .</p>
    <p> 2. Складання комерційних пропозицій, пошук клієнтів</p>
    <p> 3. Консультація з будівельних матеріалів .</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Період роботи 5:</strong> З 29 березня 2013 року до 30 квітня 2013 року</p>
    <p> Посада: Оператор комп'ютерного набору відділу автоматизованих</p>
    <p> систем обробки інформації .</p>
    <p> У компанії: Державна дитяча лікарня «Охматдит »</p>
    <p> Опис діяльності: Робота оператора</p>
    <p> Посадові обов'язки: 1. Реєстрація лікарняних листів у програмі.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Період роботи </strong><strong>6 :</strong> З 17 грудня 2013 року до 30 травня 2014 року</p>
    <p> Посада: Фахівець відділу розрахунку пільг , субсидій та</p>
    <p> компенсацій .</p>
    <p> У компанії: Подільська районна державна адміністрація</p>
    <p> Управління праці та соціального захисту населення м.Києва.</p>
    <p> Опис діяльності: Робота державної служби.</p>
    <p> Посадові обов'язки: 1. Ухвалення звітності по чорнобильцям.</p>
    <p> Здача фінансової звітності, звітності до Києва водоканал,</p>
    <p> Київенерго.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Період роботи </strong><strong>7 :</strong> З 2 червня 2021 року</p>
    <p> Посада: Присяжний засідатель</p>
    <p> У компанії: Подільський Адміністративний Суд м. Києва.</p>
    <p> Опис діяльності: Робота присяжного засідателя</p>
    <p>Посадові обов'язки: 1.Участь у судовому розгляді та винесенні вердикту</p>
    <p> 2. Дозвіл питань про фактичний бік справи</p>
    <p> підсудному</p>
    <p> 3. Участь у огляді речових доказів .</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong><strong>:</strong></p>
    <p>Навчальний заклад: КНУСА</p>
    <p>Дата закінчення : липень 2000 року.</p>
    <p>Факультет: сантехнічний</p>
    <p>Спеціальність : Водопостачання та каналізація </p>
    <p> Дипломний проект: Водопостачання, водовідведення та раціональне.</p>
    <p> використання водних ресурсів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>Додаткова освіта </strong><strong>:</strong></p>
    <p> Навчальний заклад: НАУ </p>
    <p> Дата закінчення: березня 2011 року</p>
    <p> Спеціальність: Бухгалтерський облік підприємства 1С: Бухгалтерія 7.7 для</p>
    <p> України, застосування ПК на підприємстві</p>
    <p> Навчальний заклад: УКРСТЕНО</p>
    <p> Дата закінчення: червень 2015 року</p>
    <p> Спеціальність: Бухгалтерський облік підприємства 1С: Бухгалтерія 8.2 для</p>
    <p> України, комп'ютерні системи обробки інформації</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>Іноземні мови </strong><strong>:</strong></p>
    <p> 1. Англійська – технічний.</p>
    <p> 2. Польський - розмовний .</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Комп'ютерні навички: </strong>Microsoft Office (Word, Excel, Access 2003, MS Visio</p>
    <p> Power Point , Microsoft Publisher , OneNote 2016), 1 CV 7 l . exe , MS Project , Corel Draw 7, Microsoft Outlook Express , 1С:Бухгалтерія 8.2 для України, 1С: Зарплата та Управління персоналом для України, 1С: Підприємство. Торгівля і склад Податкова звітність , Бест - Звіт 1DF, Acrobat Reader DC, ABBYY FineReader 15, Simply Super, Corel DRAW 7, Explorer Internet.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: