Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<strong>Резюме</strong></p>
<p><strong>Табачник Ирина Владимировна</strong></p>
<p>Ф.И.О. Табачник Ирина Владимировна</p>
<p><br /></p>
<p> <strong>Личная информация </strong><strong>: </strong> Город проживания: Киев</p>
<p> Район проживания: Переулок Апрельский б. 3, кв. 88.</p>
<p> Образование: высшее</p>
<p> Дата рождения: 18 сентября 1978 года</p>
<p> Семейное положение: Вдова, сын 20 лет</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Цель </strong><strong>работы:</strong> Работа специалиста государственной службы, бухгалтера,</p>
<p> делопроизводителя, еколога, инспектора, специалиста по водоснабжению,</p>
<p> водоотвода и рационального использования водных</p>
<p> ресурсов</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Опыт работы:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Период работы 1: </strong> С октября 2000 года по июль 2010 года</p>
<p>Должность: специалист 1-й категории</p>
<p> обеспечение и работы по обращению граждан, делопроизводитель.</p>
<p>В компании: Министерство экологии и природных ресурсов Украины</p>
<p>Описание деятельности: Работа государственной службы.</p>
<p>Должностные обязанности: 1. Прием документов.</p>
<p> 2. Регистрация корреспонденции Минприроды.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Период работы 2:</strong> С мая 2011 года по август 2011 года</p>
<p>Должность: бухгалтер</p>
<p>В компании: ЖСК "Алмазный".</p>
<p>Описание деятельности: бухгалтерский учет ЖСК</p>
<p>Должностные обязанности: 1. Ведение бухгалтерского учета ЖСК, сдача финансовой,</p>
<p> статистической отчетности _ отчетности в</p>
<p> відділ субсидій і пільг, до пенсійного фонду, до податкової</p>
<p> інспекцію, до інших організацій.</p>
<p> 2. Проведення розрахунково - касових операцій, нарахування</p>
<p> заробітної плати працівникам ЖБК, видача та зберігання</p>
<p> грошових коштів.</p>
<p> 3. Робота з первинною документацією ЖБК, контроль</p>
<p> документообігу, введення банківської документації.</p>
<p> 4. Виконання та роздрукування необхідних платежів .</p>
<p> 5. Розрахунок платоспроможності ЖБК та аналіз його фінансово</p>
<p> господарської діяльності .</p>
<p> 6. Ведення особистих справ мешканців по дому.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Період роботи 3: </strong> З вересня 2011 року до березня 2012 року</p>
<p> Посада: менеджер з продажу обладнання .</p>
<p> ПП "Сан Ремо Стайл Італія"</p>
<p> Опис діяльності: Продаж обладнання для харчової промисловості</p>
<p> Посадові обов'язки: 1. Підбір профобладнання для кафе, барів, ресторанів,</p>
<p> складання комерційних речень.</p>
<p> 3. Пошук клієнтів через інтернет .</p>
<p> 4. Консультація клієнтів з обладнання, прийом замовлень.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Період роботи 4:</strong> З 4 червня 2012 року до 10 серпня 2012 року</p>
<p> Посада: бухгалтер за сумісництвом, менеджер з продажу</p>
<p> будівельних матеріалів _ _</p>
<p> У компанії: ТОВ "Транс Інвестбуд"</p>
<p> Опис діяльності: Продаж будівельних матеріалів</p>
<p> Посадові обов'язки: 1. Робота з первинною документацією .</p>
<p> 2. Складання комерційних пропозицій, пошук клієнтів</p>
<p> 3. Консультація з будівельних матеріалів .</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Період роботи 5:</strong> З 29 березня 2013 року до 30 квітня 2013 року</p>
<p> Посада: Оператор комп'ютерного набору відділу автоматизованих</p>
<p> систем обробки інформації .</p>
<p> У компанії: Державна дитяча лікарня «Охматдит »</p>
<p> Опис діяльності: Робота оператора</p>
<p> Посадові обов'язки: 1. Реєстрація лікарняних листів у програмі.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Період роботи </strong><strong>6 :</strong> З 17 грудня 2013 року до 30 травня 2014 року</p>
<p> Посада: Фахівець відділу розрахунку пільг , субсидій та</p>
<p> компенсацій .</p>
<p> У компанії: Подільська районна державна адміністрація</p>
<p> Управління праці та соціального захисту населення м.Києва.</p>
<p> Опис діяльності: Робота державної служби.</p>
<p> Посадові обов'язки: 1. Ухвалення звітності по чорнобильцям.</p>
<p> Здача фінансової звітності, звітності до Києва водоканал,</p>
<p> Київенерго.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Період роботи </strong><strong>7 :</strong> З 2 червня 2021 року</p>
<p> Посада: Присяжний засідатель</p>
<p> У компанії: Подільський Адміністративний Суд м. Києва.</p>
<p> Опис діяльності: Робота присяжного засідателя</p>
<p>Посадові обов'язки: 1.Участь у судовому розгляді та винесенні вердикту</p>
<p> 2. Дозвіл питань про фактичний бік справи</p>
<p> підсудному</p>
<p> 3. Участь у огляді речових доказів .</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong><strong>:</strong></p>
<p>Навчальний заклад: КНУСА</p>
<p>Дата закінчення : липень 2000 року.</p>
<p>Факультет: сантехнічний</p>
<p>Спеціальність : Водопостачання та каналізація </p>
<p> Дипломний проект: Водопостачання, водовідведення та раціональне.</p>
<p> використання водних ресурсів</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>Додаткова освіта </strong><strong>:</strong></p>
<p> Навчальний заклад: НАУ </p>
<p> Дата закінчення: березня 2011 року</p>
<p> Спеціальність: Бухгалтерський облік підприємства 1С: Бухгалтерія 7.7 для</p>
<p> України, застосування ПК на підприємстві</p>
<p> Навчальний заклад: УКРСТЕНО</p>
<p> Дата закінчення: червень 2015 року</p>
<p> Спеціальність: Бухгалтерський облік підприємства 1С: Бухгалтерія 8.2 для</p>
<p> України, комп'ютерні системи обробки інформації</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>Іноземні мови </strong><strong>:</strong></p>
<p> 1. Англійська – технічний.</p>
<p> 2. Польський - розмовний .</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> Комп'ютерні навички: </strong>Microsoft Office (Word, Excel, Access 2003, MS Visio</p>
<p> Power Point, Microsoft Publisher, OneNote 2016), 1 CV 7 l. exe, MS Project, Corel Draw 7, Microsoft Outlook Express, 1С:Бухгалтерия 8.2 для Украины, 1С: Зарплата и Управление персоналом для Украины, 1С:Предприятие. Торговля и состав Налоговая отчетность , Бест - Отчет 1DF, Acrobat Reader DC, ABBYY FineReader 15, Simply Super, Corel DRAW 7, Explorer Internet.</p>