Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Особиста інформація</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Дата народження: 1 березня 1987 року </p>
<p>Місце проживання: <strong>Україна</strong>, <strong>м. Івано-Франківськ</strong></p>
<p>Сімейний стан: одружений, є дитина</p>
<p>Профіль: менеджер-аналітик з бажанням реалізації цікавих ідей</p>
<p>Ціль: отримати позицію аналітика в ІТ-напрямі </p>
<p></p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong></strong><strong>07.2019 -09.2022 (> 3 р.)</strong><strong></strong></p>
<p><strong>ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» (мережа магазинів(більше 300), non-food </strong>рітейл)</p>
<p>Керівник відділу організаційного розвитку (кількість підлеглих – 1-2 чоловік)</p>
<p>Основні обов’язки : <strong>розробка та автоматизація бізнес-процесів,</strong> <strong>реалізація HR-проектів (створення проектного офісу, розробка системи KPI, адміністрування і доопрацювання HR чат-боту), контроль та внесення змін в організаційну структуру компанії.</strong></p>
<p>Досягнення <strong>: запущено проектний офіс, розроблено КРІ для 7-ми із 9-ти департаментів, описано та внесено зміни до більше 30-ти процесів, 5 автоматизовано.</strong></p>
<p>Менеджер з організаційного розвитку </p>
<p>Основні обов’язки<strong> : внесення змін та контроль дотримання затвердженої організаційної структури.</strong></p>
<p>Досягнення : актуалізована організаційна структура всієї компанії<strong>.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>06.2014 -07.2019 (5 р.)</strong><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ТОВ «ЦИТАДЕЛЬ ГРУП» (продаж та </strong>виробництво гаражних воріт<strong>, </strong><strong>захисних ролет</strong><strong>, автоматики)</strong></p>
<p>Керівник монтажного відділу (кількість підлеглих – 6-8 чоловік, (3-4 монтажних бригади)</p>
<p>Основні обов’язки : <strong>планування та організація монтажів та ремонтів, вирішення рекламацій.</strong></p>
<p>Досягнення<strong> : вчасно та якісно виконано </strong>95% монтажів в «пікові» сезони<strong>
.</strong></p>
<p>Менеджер з постачання воріт та автоматики (кількість підлеглих – 2-4 чоловік)</p>
<p>Основні обов’язки : підготовка та запуск воріт в роботу, замовлення комплектуючих, вирішення рекламацій.</p>
<p>Досягнення<strong> : виконання на 90-95% замовлень клієнтів по термінах і якості, позитивне вирішення 80% рекламацій.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>10.2013 - 02.2014 (5 міс.)<br /></strong></p>
<p><strong>ТОВ «РЕСТОРАН ГРУП КОМПАНІ»(мережа закладів швидкого харчування)</strong></p>
<p>Старший менеджер (кількість підлеглих – 2 чоловік)</p>
<p>Основні обов’язки : організація і контроль замовлень та доставки товарів, інвентаризації, підбір персоналу.</p>
<p>Досягнення <strong>: рівень виконання замовлень по якості і кількості – 90-95%, відсутні недостачі на складі.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>11.2009 </strong><strong>- </strong><strong>05.2013 </strong><strong>(</strong> <strong>? 4 р</strong><strong>.</strong><strong>)</strong><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ</strong>»<strong>, до </strong><strong>реорганізації</strong><strong>- ЗАТ «</strong><strong>Євротек</strong>» (мережа продуктових супермаркетів <strong>по </strong><strong>Україні</strong><strong>)</strong></p>
<p>Менеджер з управління товарними запасами </p>
<p>Основні обов’язки : формування товарних запасів, розробка нових схем замовлення(автозамовлення).</p>
<p>Досягнення <strong>: збільшено % виконання замовлень по кількості з 70% до 8</strong><strong>5</strong><strong>%, участь у впровадженні </strong>WMS.</p>
<p>Спеціаліст по супроводженню проектів</p>
<p>Основні обов’язки : <strong>аналіз бізнес-процесів роб</strong><strong>о</strong><strong>ти розподільчого центру та торгових точок, пропозиції для змін.</strong></p>
<p>Досягнення <strong>: розробка алгоритмів автоматизації замовлень та підвищення % виконання.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта та курси</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>з 01.2023р.- </strong>проходжу курс <strong>Front-End Self-Paced Online Program</strong> <strong>від </strong><strong>EPAM UNIVERSITY;</strong></p>
<p><strong>з 10.2022р.- </strong>проходжу курси по верстці сайтів(Євген Андріканич), JS(Богдан Стащук(udemy) та React);</p>
<p><strong>02.2022 р</strong>.- Курс «Проджект-менеджмент», Laba, Київ, наявний сертифікат;</p>
<p><strong>04.2011р.</strong>
- Бізнес-тренінг по логістиці «Как привести свой склад в соответствие с его потенциалом», Київ;</p>
<p><strong>2004–2009 р. - </strong>Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. Спеціальність: фінанси;</p>
<p><strong>2007–2008 </strong><strong>р</strong><strong>.</strong> - Участь в міжнародній студентській організації „AIESEC”, пройшов тренінги по менеджменту.</p>
<p></p>
<p><strong>Професійні</strong> <strong>навики і знання</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>1.Розробка, оптимізація та автоматизація процесів</strong> – володію методикою розробки, опису та автоматизації процесів (на платформі Bitrix 24, можу освоїти інші платформи).</p>
<p><strong>2.Знання основ проектного менеджменту</strong> – освоюю системи ведення проектів: waterfall, канбан, scrum, agile.</p>
<p><strong>3.Планування та контроль</strong> – постійно вдосконалюю навички планування та контролю виконання як власних завдань, так і завдань підлеглих.</p>
<p><strong>4.Знання технологій:</strong> </p>
<p>- основи HTML, CSS, JS, верстка макетів;</p>
<p>- вивчаю бібліотеку React;</p>
<p>- основи проектування сайтів : DOM-дерево, технологія БЕМ;</p>
<p>- знання циклу розробки програмного забезпечення;</p>
<p>- створення сайтів на CMS
WordPress – маю досвід створення власного сайту та розміщення на хостингу;</p>
<p>- створення та налаштування чат-ботів на платформах-конструкторах(наявні власні проекти).</p>
<p><strong>5</strong><strong>.Розробка організаційної структури підприємства</strong> – володію основними підходами для формування структур.</p>
<p><strong>6.Знання мов:</strong> англійська(задовільно – B1-B2, в більшості розумію, можу говорити і вести переписку, додатково вивчаю), українська(рідна), російська(добре – говорю, пишу), німецька(можу читати, частково розумію).</p>
<p></p>
<p><strong>Особисті навики і риси</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>1.Люблю створювати щось нове – програми, процеси, ідеї та речі(меблі, інструменти).</p>
<p>2.Вмію структурувати і впорядковувати інформацію(групую інформацію, визначаю порядок подання).</p>
<p>3.Постійно вивчаю щось нове(методи, технології) в напрямках, в яких працюю чи які подобаються.</p>
<p>4.Вмію аналізувати інформацію і робити висновки – шукаю закономірності та пропоную варіанти.</p>
<p>5.Відповідальний та самокритичний – визнаю свої помилки та стараюсь дотримуватися даного слова. </p>
<p>6.Люблю допомагати колегам в питаннях, в яких розбираюсь, ділитися досвідом.</p>
<p>7.Вмію спілкуватися на різних рівнях(ТОП-менеджери, продавці, з людьми різними за віком та поглядами).</p>
<p>8.Захоплення: ІТ(створення цифрових продуктів), стартапи, технології(як працюють), подорожі, дизайн будинків.</p>