Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Керівник (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Вища ОНПУ 2004-2009р.</p>
    <p>Назва ступеня – «Спеціаліст»</p>
    <p>Спеціалізація – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>Семінар «Актуальні питання щодо охорони праці» 29.05.2019р.</p>
    <p>Семінар «Кадрове діловодство на підприємстві» 05.10.2019р.</p>
    <p>Семінар «Дотримання вимог законодавства про працю. Зміни та доповнення " 25.02.2020р.</p>
    <p>Курси «Бухгалтерський та податковий облік +1С8 +Мідок» лютий 2020р. - Квітень 2020р.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Заступник виконавчого директора </strong><strong>з питань обслуговування</strong></p>

    <p>ОК «ЖБК «ВІЛЬЯМС», «Одеком Девелопмент»</p>
    <p>Березень 2021р. </p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>Прийом житлових і не житлових приміщень від підрядної організації на баланс ОК;</p>
    <p>· Робота з рекламаціями підрядних організацій;</p>
    <p>Контроль за виконанням рекламацій;</p>
    <p>Передача житлових та не житлових приміщень власникам;</p>
    <p>інформування про результати своєї роботи;</p>
    <p>складання квартального плану робіт;</p>
    <p>роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;</p>
    <p>закупівля матеріалів ТМЦ та обладнання;</p>
    <p>прийом на роботу та звільнення співробітників;</p>
    <p>подання інтересів ОК у державних структурах;</p>
    <p>прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;</p>
    <p>внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;</p>
    <p>складання щорічного кошторису;</p>
    <p>своєчасність виконання рішень членів ОК;</p>
    <p>дотримання законів та нормативних актів;</p>
    <p>притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;</p>
    <p>проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;</p>
    <p>виконання умов договорів;</p>
    <p>облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;</p>
    <p>благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;</p>
    <p>проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;</p>
    <p>виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;</p>
    <p>виконання договірних зобов'язань;</p>
    <p>економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.</p>
    <p>поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;</p>
    <p>прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;</p>
    <p>реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;</p>
    <p>ведення журналу реєстрації скарг та заяв;</p>
    <p>організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;</p>
    <p>утримання у належному вигляді інженерних систем;</p>
    <p>контроль теплопостачання та подачі води;</p>
    <p>розвиток озеленення прилеглої до будинку території;</p>
    <p>підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;</p>
    <p>організація ремонту за необхідності;</p>
    <p>прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;</p>
    <p>інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;</p>
    <p>участь у колективних зборах.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Керуючий багатоквартирним житловим будинком </strong><strong>Бухгалтер (за суміщенням посад)</strong></p>

    <p> ОК "Щорса", "Одеком Девелопмент"</p>
    <p> березень 2020р. – травень 2021р.</p>
    <p><strong>Посадові обов'язки бухгалтера:</strong></p>
    <p>Проведення банківських операцій;</p>
    <p>робота з первинною документацією;</p>
    <p>контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;</p>
    <p>нарахування рахунків на оплату комунальних послуг</p>
    <p>робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;</p>
    <p>аналіз дебіторської заборгованості;</p>
    <p>формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;</p>
    <p>ведення табеля робочого часу;</p>
    <p>складання штатного розкладу.</p>
    <p><strong>Посадові обов'язки управителя:</strong></p>
    <p>інформування про результати своєї роботи;</p>
    <p>складання квартального плану робіт;</p>
    <p> роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;</p>
    <p> закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;</p>
    <p>прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;</p>
    <p>видачу довідок мешканцям у міру вимоги;</p>
    <p>подання інтересів ОК у державних структурах;</p>
    <p>прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;</p>
    <p>внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;</p>
    <p>Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;</p>
    <p>своєчасність виконання рішень членів зборів;</p>
    <p>дотримання законів та нормативних актів;</p>
    <p>притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;</p>
    <p>проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;</p>
    <p>виконання умов договорів;</p>
    <p>перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;</p>
    <p>облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;</p>
    <p>благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;</p>
    <p>проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;</p>
    <p>виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;</p>
    <p>виконання договірних зобов'язань;</p>
    <p>економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.</p>
    <p>поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;</p>
    <p>прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;</p>
    <p>реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;</p>
    <p>ведення журналу реєстрації скарг та заяв;</p>
    <p>оформлення актів перерахунку;</p>
    <p>організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;</p>
    <p>утримання у належному вигляді інженерних систем;</p>
    <p>контроль теплопостачання та подачі води;</p>
    <p>розвиток озеленення прилеглої до будинку території;</p>
    <p>підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;</p>
    <p>організація ремонту за необхідності;</p>
    <p>прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;</p>
    <p>інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;</p>
    <p>участь у колективних зборах.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Керуючий багатоквартирним житловим будинком </strong><strong>Бухгалтер (за суміщенням посад)</strong></p>

    <p>ОСББ «ЮВІЛЕЙНИЙ-28»</p>
    <p>Травень 2018р. - Січень 2020р.</p>
    <p>Посадові обов'язки бухгалтера:</p>
    <p> Проведення банківських операцій;</p>
    <p> підготовка та здавання звітності до державних фондів;</p>
    <p> робота з первинною документацією;</p>
    <p> ведення операцій із взаєморозрахунків з постачальниками підприємства та мешканцями будинку;</p>
    <p> контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;</p>
    <p> нарахування рахунків на оплату комунальних послуг</p>
    <p> робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;</p>
    <p> аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;</p>
    <p>складання актів звірок із контрагентами;</p>
    <p>формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;</p>
    <p>ведення запису у трудових книжках;</p>
    <p>ведення табеля робочого часу;</p>
    <p>складання штатного розкладу.</p>
    <p><strong>Посадові обов'язки управителя:</strong></p>
    <p>інформування про результати своєї роботи;</p>
    <p>складання квартального плану робіт;</p>
    <p> роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;</p>
    <p> закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;</p>
    <p>прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;</p>
    <p>видачу довідок мешканцям у міру вимоги;</p>
    <p>представлення інтересів ОСББ у державних структурах;</p>
    <p>прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;</p>
    <p>внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;</p>
    <p>Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;</p>
    <p>своєчасність виконання рішень членів зборів;</p>
    <p>дотримання законів та нормативних актів;</p>
    <p>притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;</p>
    <p>проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;</p>
    <p>виконання умов договорів;</p>
    <p>перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;</p>
    <p>облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;</p>
    <p>благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;</p>
    <p>проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;</p>
    <p>виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;</p>
    <p>виконання договірних зобов'язань;</p>
    <p>економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.</p>
    <p>поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;</p>
    <p>прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;</p>
    <p>реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;</p>
    <p>ведення журналу реєстрації скарг та заяв;</p>
    <p>оформлення актів перерахунку;</p>
    <p>організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;</p>
    <p>утримання у належному вигляді інженерних систем;</p>
    <p>контроль теплопостачання та подачі води;</p>
    <p>розвиток озеленення прилеглої до будинку території;</p>
    <p>підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;</p>
    <p>організація ремонту за необхідності;</p>
    <p>прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;</p>
    <p>інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;</p>
    <p>участь у колективних зборах.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Декрет</strong></p>
    <p>Червень 2008р. - Квітень 2018р.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Менеджер з продажу</strong></p>
    <p>Назва компанії – «Вікна-Універсал»</p>
    <p>Листопад 2007р. – травень 2008 р.</p>
    <p>Компанія: «Вікна-Універсал» мережа магазинів із виготовлення та продажу ПВХ виробів.</p>
    <p>Посадові обов'язки:</p>
    <p>Прийом дилерських замовлень, прорахунок усіх замовлень, прийом та обробка роздрібних замовлень, підготовка документів до видачі замовлення, видача гарантії, контроль замовлень, укладання договорів, звірка з офісами роздрібної торгівлі</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: