Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер, Бухгалтер ФОП (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 20 рок. 10 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Junior Frontend developer Astound Commerce <p>Участь в розробці сайтів, створення нових і покращення вже готових компонентів, виправлення помилок, рестайлинг</p>
  • Заступник головного бухгалтера, бухгалтер ФОП ТОВ "ЛАЙТ СТЕП" (CROCS TM) <p><strong>Ведення обліку ФОП (близько 15 ФОП 3 групи з найманими працівниками і РРО):</strong><br />- реєстрація і перереєстрація ФОП (Державний реєстратор, ДІЯ, податкова)<br />- ведення всієї кадрової документації ФОП (трудові договора, накази, особові картки і т.д.)<br />- нарахування заробітної плати, відпускних і розрахункових ( в Microsoft Excel)<br />- подання звітності (єдиний податок, об'єднана звітність з ПДФО та ЄСВ)<br />- контроль за строками виплати заробітної плати і дотриманням трудового законодавства<br />- реєстрація, перереєстрація, зняття з реєстрації РРО<br />- ведення обліку інтернет-магазину взуття (від розробки оптимальної схеми роботи, при відкритті, до стабільної роботи)<br />- заключення договорів з транспортними і фінансовими компаніями, проходження фінансового моніторингу<br />- внутрішні звіти організації і звіти для ТРЦ.<br />- контроль за правильністю заповнення книги КУРО і роботою з РРО<strong><br />Обов'язки по ТОВ:</strong><br />- реєстрація податкових накладних<br />- проведення і контроль наявності первинних документів<br />- купівля і відправка валюти по міжнародним контрактам<strong><br />Загальні обов'язки:</strong><br />- підготовка документів для перевірок контролюючими органами<br />- підготовка документів з реалізації товарів і послуг<br />- звірка з контрагентами і контроль оплати обов'язкових платежів<br />- оформлення довідок співробітникам за запитом<br />- виконання доручень фінансового директора і головного бухгалтера<br />- робота з електронним кабінетом платника, M.E.Doc, Вчасно<br />- відкриття/закриття рахунків в банку ФОП і ТОВ<br />- здійснення платежів по рахунках ФОП і ТОВ, зняття готівки (Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль)</p>
  • Головний спеціаліст відділу бухгалтерії, помічник фінансового директора Концерн "Військторгсервіс" <p>- Оформлення документів з реалізації послуг;<br />- Податкові зобов'язання і податковий кредит;<br />- Звірка з покупцями і постачальниками;<br />- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;<br />- Участь в інвентаризаціях;<br />- Підготовка документів до перевірок;<br />- Відкриття рахунків в банках;<br />- Часткова робота с касою;<br />- Оформлення різного роду документів на запити різних контролюючих організацій;<br />- Виконання доручень фінансового директора;<br />- Реєстрація ТОВ (загальна система);</p>
  • Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера ТОВ «Завод енергетичного обладнання «ДАН» <p>- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;<br />- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. документів з оприбуткування товарів і послуг, виписка доручень;<br />- Податкові зобов'язання і податковий кредит;<br />- Звірка з покупцями і постачальниками;<br />- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;<br />- Оформлення заявок на купівлю валюти і платіжних доручень на відправку валюти;<br />- Участь в інвентаризаціях;<br />- Оприбуткування і списання ПММ;<br />- Введення в експлуатацію і списання МШП, МНМА, ОЗ;<br />- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;<br />- Робота з ділянкою виробництво (замовлення, норми витрат, випуск продукції);<br />- Підготовка документів для планових перевірок, зустрічних перевірок і виїмок;<br />- Оформлення різного роду довідок в Державних установах;<br />- Отримання готівки в банку і видача заробітної плати, виписка довідок про середню заробітну плату співробітникам;<br />- Підготовка документів для оформлення зарплатного проекту;<br />- Підготовка документів для отримання кредитів і овердрафтів;<br />- Виконання інших доручень головного бухгалтера і директора;<br />- Маю досвід реєстрації ФОП на єдиному податку (районна адміністрація, пенсійний фонд, податкова)<br />- Підготовка звітності ФОП;<br />- Зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.</p>
  • Помічник бухгалтера, бухгалтер ТОВ «Центр Водоочищення» <p>- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;<br />- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. вхідних рахунків-фактур, прибуткових накладних, накладних на повернення, вхідних актів виконаних робіт;<br />- Звірка з покупцями і постачальниками;<br />- Відправка платежів в системі Клієнт-банк;<br />- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;<br />- Виконання інших доручень головного бухгалтера</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: