Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Олена Демчихіна</strong><br /></p>
<p dir="ltr"><strong></strong></p>
<p><strong><strong>Шукаю віддалену роботу у стабільній компанії, </strong><strong>де оцінять відповідальність та працьовитість.</strong></strong></p><strong>
</strong>
<p></p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Володіння мовами:</strong></p>
<p dir="ltr">Англійська (базовий)</p>
<p dir="ltr">Російська (можу проходити співбесіду) Українська (можу проходити співбесіду)</p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Працювала в 6 компаніях </strong><strong>14 років 10 місяців</strong><br /></p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong><strong>Менеджер по роботі з клієнтами</strong>.<br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong></strong>BAUER International Group GmbH - 1 місяць 04.23 — 05.23 (Вирішила припинити співпрацю)<br /></p>
<p dir="ltr"></p>
<p dir="ltr">Колл-центр у сфері надання інформативних послуг. Обдзвон клієнтів, вихідна лінія, робота у CRM системі, закриття таргетів, робота з запереченнями, ведення звітності.</p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Менеджер з обробки інформації та вхідних і вихідних заявок. </strong></p>
<p dir="ltr">ТОВ «AGR Груп» АПК (Агропромисловий комплекс) 5 місяців 09.22 — 01.23 (вимушено покинула роботу через війну) </p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr">Працювала оператором Кол-центру - вхідні та вихідні дзвінки, обдзвон фермерів (робота з запереченнями), заповнення даних у CRM-системі, робота у програмі Bitrix, закриття планів та KPI. З початком війни формат роботи змінився на віддалений.<br /></p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Менеджер з продажів </strong></p>
<p dir="ltr">ТОВ "Пирятинський делікатес" АПК (Агропромисловий комплекс) </p>
<p dir="ltr">11 місяців 10.21 — 09.22 </p>
<p dir="ltr">Розпочала роботу як працівник кол-центру (вихідна лінія), набула комунікативних навичок згідно специфіки call-центру, в перший місяць роботи досягла вимог з KPI, освоїла Bitrix, набула навичок роботи з запереченнями, роботала у Excel та Google Docs. </p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Касир </strong></p>
<p dir="ltr">ТОВ "Брокард-Украина" Торгівля роздрібна / Retail </p>
<p dir="ltr">1 рік 9 місяців 12.19 — 08.21 </p>
<p dir="ltr">Розрахунково-касове обслуговування, оформлення продажу товарів за готівковий і безготівковий розрахунок, інформування гостей про програми лояльності та акції, комунікація з клієнтами. </p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Менеджер з продажів та керівник інтернет магазину </strong></p>
<p dir="ltr">Інтернет магазин </p>
<p dir="ltr">1 рік 10 місяців 11.17 — 08.19 </p>
<p dir="ltr">Організація роботи інтернет-магазину з продажу біжутерії, робота з платформою Prom.ua (наповлення сторінки з написанням описів , підбором фото і розцінкою товару), розробка акційних пропозицій, прийом та обробка замовлень (на сайті та в Instagram), створення ТТН, комунікація з клієнтами, контроль роботи інших менеджерів з продажу, ведення звітностей у Excel, створення планів закупок. </p>
<p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
<p dir="ltr"><strong>Керівник 3 продовольчих магазинів (продукти харчування, алкоголь, табачні вироби) </strong></p>
<p dir="ltr">ФОП Демчихіна О.О. Торгівля роздрібна / Retail </p>
<p dir="ltr">5 років 4 місяці 09.09 — 12.14 (закриття бізнесу через окупацію в Криму) </p>
<p dir="ltr">Повний одноосібний контроль за роботою трьох торгових точок, ведення звітності щодо роботи торгових точок у парі з бухгалтером, прийом та розцінка продукції, звірка виконання робочих планів продавцями консультантами, проведення співбесід, найм та звільнення працівників, робота з торговими накладними, складання листів-замовлення, організація робочого графіка персоналу. </p>