Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Обманець Жанна Юріївна</p>
    <p>Адрес: м. Біла Церква вул. Василя Стуса 2/167 кв. 64</p>
    <p><br /></p>
    <p>Дата народження: 30.01.1993р.</p>
    <p>Сімейний стан: одружена.</p>
    <p>Діти: донька р.н. 2013р.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Особисті якості:</p>
    <p><br /></p>
    <p>Здатність до навчання, ввічливість, дисциплінованість, відповідальність цілеспрямованість</p>
    <p>Мета:</p>
    <p>Вдосконалювати свої знання, набувати необхідного професійного досвіду та реалізовувати його, кар'єрний ріст.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Освіта:</p>
    <p><br /></p>
    <p>Закінчила у 2012 році Таращанський агротехнічний коледж за напрямком облік та аудит за спеціальністю бухгалтер.</p>
    <p>Закінчила у 2017році Білоцерківський Національний Аграрний Університет .</p>
    <p>Здобула кваліфікацію «спеціаліст з обліку і оподаткування»,ступінь вищої освіти спеціаліст за спеціальністю «Облік і оподаткування».</p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід роботи:</p>
    <p><br /></p>
    <p>1.10.02.2017р. по 30.06.2018р.Продавець – консультант (адміністратор) в магазині «Watsons». </p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>консультування покупців, допомога у виборі товару;</p>
    <p>оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;</p>
    <p>виконання плану продаж;</p>
    <p>інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;</p>
    <p>забезпечення порядку в торговому залі;</p>
    <p>викладка товару (мерчендайзинг).</p>
    <p><br /></p>
    <p>2. 03.09.2018р. по 05.05.2021р.Контролер – касир в АТ «Ощадбанк»</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;</p>
    <p>безпосереднє виконання банківських операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню готівкових коштів, цінних паперів та інших цінностей з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження;</p>
    <p>забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;</p>
    <p>питання організації діяльності каси і контролю розрахунково-касових і валютно-обмінних операцій банку.</p>
    <p>Документальне оформлення та продаж страхових продуктів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>3.11.05.2021р. по 01.06.2021р. Фахівець з обслуговування масових і роздрібних клієнтів в АТ”Сбербанк”</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>Кредитування фізичних осіб в тому числі споживче</p>
    <p>швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;</p>
    <p>забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;</p>
    <p><br /></p>
    <p>4.02.08.2021 по 31.05.2022р. ТОВ"104" на посаді "Фахівець з обслуговування клієнтів"</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.</p>
    <p>Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.</p>
    <p>Організація продажів та залучення нових клієнтів.</p>
    <p>Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.</p>
    <p>Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8(). </p>
    <p><br /></p>
    <p>5.01.06.2022р. прийнято на на посаду "фахівця з обслуговування клієнтів групи по обслуговуванню клієнтів відділу з продажів" в АТ"КИЇВОБЛГАЗ"</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.</p>
    <p>Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.</p>
    <p>Організація продажів та залучення нових клієнтів.</p>
    <p>Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.</p>
    <p>Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8. </p>
    <p><br /></p>
    <p>Додатково: </p>
    <p>- 16.10.2014р. закінчила курси перукарського мистецтва .</p>
    <p>- Водійське посвідчення категорії В .</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник







    Jobs.ua рекомендує переглянути: