Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Account manager (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Veronica Stryapikhina</strong><br /></p>
    <p>Personal information</p>
    <p>Year of Birth :</p>
    <p>2nd November 1974 </p>
    <p>Marital status:</p>
    <p>Married </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Education </strong></p>
    <p>Higher Pedagogical Education</p>
    <p>1992-1997 Nizhyn Gogol State University</p>
    <p>Faculty of Foreign Languages </p>
    <p>Specialty: Teacher of English and German</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Knowledge of Languages </strong></p>
    <p>English, Ukrainian, and Russian -fluently. German– conversational </p>
    <p><strong>Knowledge of PC</strong></p>
    <p>Good knowledge of PC: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Fine Reader, experience in working with CRM.</p>
    <p><strong>Personal qualities </strong></p>
    <p>Diligence, responsibility, initiative, punctuality, sociability. The desire and willingness to learn. Skill to work in a team, stress-resistance.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Work experience </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>12 October 2010</strong>- present. Belgium Company “Ukrabel Fashion”</p>
    <p><strong>Account manager</strong></p>
    <p><strong>Duties: </strong></p>
    <p>-control of the project from the very beginning till the final result.</p>
    <p>- placement of the orders of the sewing garments at the Ukrainian sewing factories.</p>
    <p>- price negotiation.</p>
    <p>-translation of the technical docs.</p>
    <p>- communication with foreign customers regarding production and technological questions.</p>
    <p> Negotiation re the deliveries of the ready goods and the control of the shipments ex factories.</p>
    <p>-working with DHL courier service.</p>
    <p>- visiting of the sewing factories with the customers in order to control the production </p>
    <p>-maximum projects (customers) at one time:6 and the factories about 10.</p>
    <p>- the order of the trim for the factories locally in Ukraine if it is needed.</p>
    <p>-work with the technologists of sewing production: control and the report re the work at the factories.</p>
    <p>- communication with the representatives of the factories regarding current production questions. </p>
    <p>- working with the shipping docs.</p>
    <p>-systematization of information re the number of the orders which were produced for a certain period of time and the number of factories accordingly </p>
    <p>-experience in working in foreign economic activity: </p>
    <p>***making and translating the invoices </p>
    <p>*** checking and negotiating of the invoices.</p>
    <p>*** booking of the trucks for the shipment. </p>
    <p>*** control of the good’s arrival.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1st
    September 2004- 5 October 2010 Representative of the Austrian Company </strong>« Polaris H.m.b.H”</p>
    <p><strong>Office manager and interpreter (translator)</strong></p>
    <p><strong>Duties:</strong></p>
    <p>- work with the incoming and outcoming docs </p>
    <p>- translation of the technical docs.</p>
    <p>- interpretation.</p>
    <p>- communication with foreign partners (USA, Canada, Poland, Austria) </p>
    <p>- working with courier services DHL, FEDEX</p>
    <p>- working with the shipping docs (invoices and packing lists) </p>
    <p>- working with the contracts.</p>
    <p>- training of the new employee. During working in the company, I have trained 3 persons in their duties in the company.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>May 2001-August 2004</strong> representative of American Company in Ukraine: “Lou Levy &amp; Sons Purchasing Corporation”</p>
    <p><strong>Translator and manager assistant </strong></p>
    <p><strong>Duties</strong><strong>:</strong></p>
    <p>- work with outcoming and incoming docs.</p>
    <p>- business correspondence </p>
    <p>- translation of the technical docs. </p>
    <p>-interpretation. </p>
    <p>-communication with foreign partners (USA, Korea, German)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1999-</strong><strong>May</strong> <strong>2001 </strong>– JV «NТТ» </p>
    <p><strong>Translator</strong> </p>
    <p><strong>Duties</strong> </p>
    <p>- interpretation.</p>
    <p>- translation of the technical docs.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Additional Information</strong><strong>:</strong></p>
    <p>- January 2006 training on the topics:</p>
    <p>* 1 The high level of customer service. </p>
    <p>* 2 Time Master</p>
    <ul><li> Possibility of business trips.</li></ul><ul><li> Possibility to visit training if needed (courses, training seminars and so on)</li></ul><p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: