Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Козакова Олена Анатоліївна</strong></p>
<p>Я український юрист, багато років працювала на керівних посадах, маю досвід роботи як на державній службі України, так і в приватних компаніях як юрист і менеджер проектів.</p>
<p>Працювала як з клієнтською базою, так і з діловими партнерами, для визначення бізнес-потреб та вимог та прийняття найоптимальніших рішень. </p>
<p>Я орієнтована на деталі, вмію приймати важливі рішення, керувати дедлайнами </p>
<p>Вважаю, що маю досвід аналізу та навички кількісного вирішення проблем, спрямований на розвиток компанії та постійне вдосконалення.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><br /></p>
<p>Вік 41 рік</p>
<p>Сімений стан Заміжня, діти (13 та 17 років)</p>
<p>Місце проживання Київ </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>С</strong><strong>відоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю серії КС № 9598/10, видане 22.10.2020 на підставі рішення Ради адвокатів Київської області від 22.10.2020 № 83.</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Бажаний рівень заробітної плати від 30 000 гривень</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта<br /></strong></p>
<p><strong>Київський Національний університет ім. Т. Шевченка, юридичний факультет (1998-2003)<br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>COMYN KELLEHER TOBIN, Solicitors Office, Cork, Ireland</strong><strong><br /></strong><strong>Помічник юриста/секретар (05.2022-07.2022)</strong></p>
<p>Відповідь та здійснення телефонних дзвінків за потреби; зустріч з клієнтами та домовленість про зустрічі із адвокатом(ами); загальний набір тестів, диктантів, ведення картотек та файлювання судових справ; відстеження та ведення щоденника адвоката.</p>
<p>Наявний рекомендаційний лист.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Державне підприємство «Укрводшлях», Київ, Україна</strong></p>
<p> <strong>Заступник директора з матеріально-технічного забезпечення (07.2021-02.2022)</strong></p>
<p>Організаційне, матеріально-технічне, аналітичне та юридичне забезпечення роботи підприємства у сфері експлуатації внутрішніх водних шляхів, гідротехнічних споруд. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>Антимонопольний ком</strong><strong>ітет України, Київ, Україна</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Директор Департаменту досліджень та розслідувань паливно-енергетичного коплексу та житлово-комунальних послуг (2021 рік)</strong></p>
<p>Організація, проведення та оформлення результатів досліджень ринків природного газу, електроенергетики, ринків нафти та нафтопродуктів, ринків житлово-комунальних послуг, поводження із твердими побутовими відходами<strong><br /></strong><strong>Директор Департаменту організаційної роботи</strong><strong> (03.2019-04.2020)</strong></p>
<p>Організаційне, матеріально-технічне та аналітичне забезпечення роботи Голови АМКУ, державних уповноважених та центрального апарату АМКУ.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України</strong></p>
<p><strong>Заступник голови відділення-начальник відділу</strong><strong> (02.2018-02.2019)</strong></p>
<p>Загальне керівництво підрозділом, розподіл та координація виконання завдань співробітниками;</p>
<p>Організація, проведення та оформлення результатів досліджень ринків природного газу, електроенергетики, автомобільного транспорту, адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, ринків житлово-комунальних послуг, поводження із твердими побутовими відходами;</p>
<p>Дослідження участі суб'єктів господарювання в державних закупівлях щодо відповідності їх дій законодавству про захист економічної конкуренції;</p>
<p>Робота із зверненнями громадян, обробка запитів на отримання публічної інформації.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Державне підприємство «Документ», Київ, Україна</strong></p>
<p><strong>Начальник юридичного відділу </strong><strong>(09.2014-03.2017)</strong></p>
<p>Послуги міграційно-паспортного характеру, юриспруденція.</p>
<p>Правове забезпечення надання послуг міграційно-паспортного характеру; супровід господарської діяльності державного підприємства, договірна робота, включаючи складання, оформлення та реєстрацію колективного договору; реалізація (відчуження) державного майна (основних засобів); взаємодія з правоохоронними та контролюючими органами, включаючи Рахункову палату.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
<p>Курс загальної англійської мови, сертифікат про здобуття рівня В1+.2 виданий в січні 2023 року</p>
<p>Курс підвищення кваліфікації в Національній академії державного управління при Президентові України, Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів, листопад 2018 року </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні та інші навички</strong></p>
<p>• Сильні лідерські якості.</p>
<p>• Уміння планувати та контролювати виконання завдань.</p>
<p>•Критичне мислення.</p>
<p>• Навички спілкування та переговорів у різних ситуаціях.</p>
<p>• Здатність приймати рішення під тиском. </p>
<p>• Здатність описувати та повідомляти ситуації, надавати детальний документ та робити висновки.</p>
<p>• Знання трудового, цивільного та господарського права</p>
<p>• Відмінні навички та знання ПК.</p>