Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><strong>08.2023 по 09.2024 рр.<br /></strong></p>
<p><strong>ТОВ "Ліко-Мед" медичний центр<br /></strong></p>
<p><strong>Посада: старший адміністратор.<br /></strong></p>
<p><strong>Обов'язки: прийом вхідних дзвінків, запис пацієнтів, інформування про послуги мед.центру. Робота з страховими компаніями, акти звірки, погодження послуг, договори. Контроль оплат. Графікі лікарів. Архівування.<br /></strong></p>
<p><strong>Закупка канцтоварів, кавабреку, побутової хімії.<br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>01.04.2014 – 28.04.2023 рр.</strong> <strong>Багатопрофільний холдинг «UBI», </strong>14 направлень бізнесу</p>
<p>(фарм. бізнес, медицина, клініка, поліграфія, реклама, кейтеринг, логістика, магазини одягу, оранжерея, парк дикої природи «Беремицьке», нерухомість, будівництво, технічне обслуговування будівель).</p>
<p>Кількість працівників до 700 осіб.</p>
<p><strong>Посада:</strong></p>
<p><strong>15.12.2017 – 28.04.2023 рр.</strong> Керівник секретарської групи, особистий асистент керівників<br /></p>
<p><strong>01.04.2014 – 14.12.2017 рр.</strong> Офіс-менеджер</p>
<p><strong>Функційні обов'язки:</strong></p>
<p><strong>Управління секретарською групою:</strong></p>
<ul><li>Підбір офіс-менеджерів.</li><li>Навчання та супроводження.</li><li>Контроль виконання поставлених задач.</li><li>Адміністрування IT-відділу (координація роботи системних адміністраторів).</li></ul>
<p><strong>Особистий асистент керівників:</strong></p>
<ul><li>Адміністрування офісу.</li><li>Підготовка та надання оперативної інформації керівництву.</li><li>Оперативне виконання завдань керівників.</li><li>Супроводження та контроль підписання бюджетів, документів.</li><li>Ведення табеля обліку робочого часу.</li><li>Ведення документообігу та ділового листування.</li><li>Прийом та розподіл вхідних дзвінків (міні АТС).</li><li>Реєстрація, розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.</li><li>Робота з кур'єрськими службами.</li><li>Сканування, копіювання документів.</li><li>Організація привітання співробітників (складання бюджетів, упакування подарунків, закупівля квітів).</li><li>Організація привітання партнерів (складання бюджетів, закупівля подарунків, розподіл).</li><li>Участь щодо озеленення об'єктів (складання бюджетів, підбір, закупівля рослин у садових центрах).</li><li>Робота із внутрішньою базою 1С, CRM Бітрікс 24.</li><li>Повне забезпечення життєдіяльності центрального офісу (закупівля всього необхідного канцтовари, кава, солодощі та інше).</li><li>Контроль якості роботи прибиральниць та технічного персоналу.</li></ul>
<p><strong>01.09.2007 – 23.03.2011</strong> <strong>ТОВ «М-ІНФО»</strong> </p>
<p><strong>Посада: </strong>Менеджер адміністративної діяльності</p>
<p><strong>Функційні обов'язки:</strong></p>
<ul><li>Планування робочого часу директора.</li></ul>
<ul><li>Організація та координація зустрічей.</li></ul>
<ul><li>Виконання доручень директора та фінансового директора.</li></ul>
<ul><li>Контроль використання корпоративного мобільного зв'язку.</li></ul>
<ul><li>Прийом та розподіл вхідних дзвінків.</li><li>Реєстрація вхідної документації, кореспонденції.</li><li>Робота з документацією компанії.</li><li>Робота з шаблонними договорами (редагування, погодження, підписання).</li><li>Прийом заявок та обладнання на обслуговування у сервісному центрі компанії, контроль видачі обладнання замовнику.</li><li>Організація корпоративних заходів.</li><li>Повне забезпечення діяльності офісу:</li><li>закупівля, розподіл канцелярських товарів,</li><li>закупівля миючих засобів для офісу.</li></ul>
<p><strong>Освіта: вища</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>1994 - 1999 рр.</strong> Київський державний торговельно-економічний Університет, спеціальність товарознавство та торгівля продовольчими товарами кваліфікація товарознавця продовольчих товарів.</p>
<p><strong>1991 - 1994 рр.</strong> Київське вище професійне училище № 45 спеціальність продавець продовольчих товарів, контролер-касир.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійне навчання:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вересень - листопад 2011 р</strong>. Курси підвищення кваліфікації - Університет економіки та права «КРОК», за спеціальністю «Менеджер (управлінець) адміністративної діяльності»</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Володіння мовами:</strong> українська, російська – вільно, англійський - Pre-Intermediate (A2)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ПК: </strong>(рівень досвідченого користувача) MS Office: (Word, Excel, Power Point), </p>
<p>CRM: Бітрікс 24, 1С.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості: </strong>комунікабельність, відповідальність, здатність швидко навчатися, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, ініціативність.</p>
<p>Відмінні аналітичне та критичне мислення.</p>
<p>Позитивна життєва позиція.</p>
<p></p>
<p>Рекомендації надам за потребою. </p>