Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Фахівець з кадрової роботи, адміністратор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p>вересень 1999 року – червень2004 року, Хмельницький державний університет м. Хмельницький, інженерно-економічний факультет, спеціальність «Облік та аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний спеціаліст відділу відшкодування шкоди</p>
    <p>квітень 2010 – вересень 2013 відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Хмельницькому, м. Хмельницький.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    – нарахування одноразової допомоги та щомісячних виплат;<br />
    – формування платіжок;<br />
    – перевірка заробітної плати потерпілих та складання актів перевірки;<br />
    – видача путівок для санаторно-курортного лікування;<br />
    – прийом та перевірка листків непрацездатності.<br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний спеціаліст відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення</p>
    <p>вересень 2013 – липень 2017 Виконавча дирекція Хмельницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Хмельницький.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    – приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;<br />
    – здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;</p>
    <p>– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД «Веб-док 2014»;<br />
    – підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами «Про доступ до публічної інформації»;<br />
    – архівна справа.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний спеціаліст сектору організаційної роботи та документообігу відділу організаційної роботи, документообігу та господарського забезпечення (з січня 2018 перейменовано на відділу документального забезпечення та організаційної роботи, а з квітня 2019 на відділ організаційної роботи та документообігу)</p>
    <p>серпень 2017 – лютий 2022 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.<br />
    Функціональні обов’язки:</p>
    <p>– написання статей та розміщення їх на сайті управління та соціальних мережах;<br />
    – приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;<br />
    – здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;</p>
    <p>– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД «Веб-док 2014»;<br />
    – підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами «Про доступ до публічної інформації»;<br />
    – архівна справа.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Заступник начальника відділу по роботі з персоналом</p>
    <p>березень 2022 – квітень 2023 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.<br />
    Функціональні обов’язки:</p>
    <p>– забезпечення Управління працівниками потрібних професій, спеціальностей кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей;</p>
    <p>– у разі відсутності начальника відділу, вирішувала питання найму, звільнення, переведення працівників;</p>
    <p>– систематично вивчала ділові якості та інші індивідуальні особливості працівників підприємства з метою добору кадрів на заміщення посад, які входять у номенклатуру керівника Управління і створення резерву на висування, здійснювала контроль за його оновленням та поповненням, сприяла формуванню складу кадрів керівників із затвердженого резерву;</p>
    <p>– контролювала ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників Управління та відділень;</p>
    <p>– вела табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах Управління і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>– володію комп’ютером;<br />
    – знання законодавства;<br />
    – навички ведення діловодства;<br />
    – кадрова робота;<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Чесність, відповідальність, уважність до деталей.<br />
    Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: