Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Сервіс менеджер, координаор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Сотн</strong><strong>і</strong><strong>ченко </strong><strong>О</strong><strong>лена </strong><strong>Іванівна</strong></p>
    <p><strong>Шукаю дистанційний формат роботи.</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Дата </strong><strong>народження: </strong>16 квітня 1991 </p>
    <p><strong>Н</strong><strong>аціональність: </strong> українка</p>
    <p><strong>С</strong><strong>імейний стан: </strong> не заміжня, дітей не маю<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong><strong>:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2008 ? 2012</strong> Інститут Туризму ФПУ </p>
    <p> Факультет: Туристичного менеджмента </p>
    <p> Кафедра: Менеджмент туристичної індустрії</p>
    <p> Форма навчання: Денна</p>
    <p> Освіта: Бакалавр</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong><strong>:</strong></p>
    <p><strong>10.11.2022 –</strong><strong>
    теперешній час.</strong> <strong>Бест Тайм (best-time.biz/)</strong></p>
    <p><strong>Посада: контент менеджер </strong></p>
    <p>- редагування та публікація контенту.</p>
    <p></p>
    <p><strong>24.11.2021 – 15.</strong><strong>03.202</strong><strong>2 (в період окупації м. Ірпінь – виробництво було зруйноване ворогом),</strong><strong> </strong></p>
    <p><strong>ТОВ «</strong><strong>Екософт»</strong></p>
    <p><strong>Посада: </strong><strong>керівник проекту </strong><strong>Watter</strong></p>
    <ul><li>супровід поточних клієнтів та консультування нових (формат листування та телефонних розмов, повідомлення в Direct Instagram);</li><li>оперативна обробка заявок в облікових програмах і формування рахунків клієнтам;</li><li>контролювання надходження оплати по закріпленим клієнтам;</li><li>комунікація з усіма контрагентами (клієнт, підрядники, партнери, менеджери інших підрозділів), знаходження компромісів під час реалізації завдань;</li><li>відповідальність за виконання планів продажу, оптимізацію та автоматизацію процесів, ціноутворення тощо;</li><li>дослідження та розвиток проєкту.</li></ul>
    <p><strong>23.09.2020 – 23.11.2021,</strong><strong> ТОВ «М</strong><strong>ідсан»</strong></p>
    <p><strong>Посада: </strong><strong>Координатор, серв</strong><strong>іс</strong><strong>
    менеджер</strong></p>
    <p><strong>- робота з клієнтами у сфері ароматизації промислових приміщень (арома-маркетинг) шляхом </strong>формату листування, телефонних розмов та повідомленнь в Direct Instagram);</p>
    <p>- <strong>складання</strong><strong> ТЗ для</strong><strong> робіт з обладнанням</strong> <strong>(</strong>монтаж/тех.огляд/<strong>демонтаж</strong><strong>), комунікація з інженерами;</strong></p>
    <p>-<strong>
    оперативне вирішення всіх запитів замовника, </strong><strong>контроль</strong><strong> виконання робіт</strong><strong>;</strong></p>
    <p>-<strong>
    комунікація зі складом, робота в 1С;</strong></p>
    <p>- <strong>ведення звітності</strong><strong>, </strong><strong>готовність брати на себе відповідальність та розвиток проєкту.</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>25.09.2019 –</strong> <strong>21.09.2020, </strong><strong>ТОВ «М</strong><strong>ілоан»</strong></p>
    <p><strong>Посада: </strong><strong>фахівець відділу верифікації</strong></p>
    <p>- обробка та аналіз кредитних заявок;</p>
    <p>- перевірка документів на достовірність, перевірка платоспроможності клієнта;</p>
    <p>- прийняття рішень щодо видачі кредитних коштів.</p>
    <p></p>
    <p><strong>26.10.2016 – </strong><strong>01.02.2019, АТ «Альфа Банк»</strong></p>
    <p><strong>Посада: </strong><strong>ведучий спеціаліст відділу прямих продажів</strong></p>
    <p>- виїзди на зустрічі, презентації банківських продуктів, консультації клієнтів;</p>
    <p>- укладання договорів, звітність.</p>
    <p></p>
    <p><strong>Мови:</strong></p>
    <p>Українська, російська – вільно.</p>
    <p>Англійська – базовий побутовий. У процесі вивчення.</p>
    <p></p>
    <p><strong>Комп'ютерні навики: </strong>Word, Excel, Power Point, Internet, оргтехніка.</p>
    <p> </p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p><strong>Комунікабельність, відповідальність, багатозадачність, пунктуальність. Командний співробітник. Активна життєва позиція.</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Захоплення:</strong> Піший туризм.</p>
    <p><br /><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: