Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Бажана посада</strong><strong> *</strong><br /></p>
<p>Помічник(заступник) керівника відділу(підрозділу)</p>
<p>35 000?</p>
<p>Повна занятість, у офісі</p>
<p><strong>Досвід</strong><strong> *</strong></p>
<p>Керівник, заступник керівника</p>
<p><strong>Освіта</strong> - вища!</p>
<p><strong>Чекаю на пропозиціїї, згідно мого досвіду та навичок.</strong></p>
<p><br /></p>
<p><strong>Experience and skills/Досвід та навички</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>- <strong>досвід керівника</strong>/заступника в компаніях до 85 осіб;</p>
<p>- <strong>ведення перемовин</strong> з партнерами, підрядниками (у тому числі й </p>
<p> закордонними);</p>
<p>- <strong>з’ясування, узгодження та заключення договорів</strong>, ділове </p>
<p> листування;- планування, координація ділових зустрічей, перемовин, </p>
<p> нарад;</p>
<p>- <strong>організація роботи підрозділів,</strong> видача завдань та контроль якості </p>
<p> виконання;- аналіз роботи компанії та підрозділів;</p>
<p>- <strong>планування та контроль</strong> закупки послуг/товарів, та відвантаження;</p>
<p>- усі <strong>питання, пов’язані з туристичною діяльністю</strong> (бронювання квитків,готелів, </p>
<p> трансферів інш.) у тому числі групи до 300-х осіб;</p>
<p>- <strong>організація events & conferences «під ключ»</strong> для компанії та й сумісних з </p>
<p> партнерами, як в Україні так й за кордоном;</p>
<p>- <strong>проведення презентацій, тренінгів</strong> як самостійно, так й залученням </p>
<p> профільних фахівців;</p>
<p>- <strong>грамотна річ та правопис.</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Риси характеру/ Сharacter traits:</strong></p>
<p>цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, добре почуття гумору… </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Office programs/ Офісні програми</strong></p>
<p><strong>MS Office:</strong> Word, Excel – вільно, </p>
<p>Power Point, Adobe Photoshop, etc – за необхідністю…</p>
<p><strong>Відеомонтаж: </strong>Movavi Video Editor </p>
<p><strong>Adobe Photoshop</strong> - за необхідностю</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Languages:</strong></p>
<p>- українська – гарна; </p>
<p>- <strong>English</strong> – В2 (продовжую вивчати);</p>
<p>- російська – рідна.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Водійське посвідчення - </strong>категорія<strong> "В", </strong></p>
<p>особистий стаж керуання - 35 років (1 850 000 км)</p>