Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 22 рок. 3 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Заступник начальника відділення Львівська дирекція АТ "Укрпошта" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p>
    <p>- забезпечення якісного надання послуг поштового зв’язку населенню, підприємствам, установам, організаціям;</p>
    <p>- забезпечення збереження готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;</p>
    <p>- своєчасний розгляд скарг і заяв споживачів щодо надання послуг поштового зв’язку та розробка пропозицій для усунення причин їх виникнення;</p>
    <p>- аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом;</p>
    <p>- ведення касової звітності.</p>
  • Секретар керівника ВСП "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p>
    <p>- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;</p>
    <p>- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;</p>
    <p>- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;</p>
    <p>- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;</p>
    <p>- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;</p>
    <p>- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);</p>
    <p>- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;</p>
    <p>- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;</p>
    <p>- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;</p>
    <p>- організація презентацій і представницька діяльність;</p>
    <p>- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;</p>
    <p>- виконання особистих доручень керівника.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів







Jobs.ua рекомендує переглянути: