Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 37 рок. 10 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Помічник генерального директора ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства <ul><li></li></ul>
  • Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.) КГК Глобал, ООО (додаткова робота) <ul><li></li></ul>
  • Офіс менеджер ТОВ "ЄВРОСМАК" <ul><li></li></ul>
  • Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів ТОВ "А.К.В.", Київ <ul><li><br /></li></ul>
  • ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД . <p><br /></p>
    <ul><li><strong>Планування, організація та ведення робочого календаря та графіку керівника. Підготовка та планування зустрічей;</strong></li><li><strong>Зустріч та супровід гостей;</strong></li><li><strong>Здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;</strong></li><li><strong>здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності;</strong></li><li><strong>прийом/перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер). ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook.</strong></li><li><strong>прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору. Реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;</strong></li><li><strong>контроль строків виконання доручень керівника;</strong></li><li><strong>здійснення збору та обробки інформації для керівника;</strong></li><li><strong>підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;</strong></li><li><strong>організація проведення телефонних переговорів генерального директора. Запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;</strong></li><li><strong>ведення ділового листування. За дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей адресатам;</strong></li><li><strong>Замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.</strong></li><li><strong>Оформлення віз.</strong></li><li><strong>Ведення діловодства, кадрової документації (накази про прийняття на роботу та звільнення з роботи. </strong></li><li><strong>Ведення графіку відпусток, табелю обліку робочого часу. </strong></li><li><strong>Планування відряджень, оформлення, облік та ведення трудових книжок. </strong></li><li><strong>Формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), складання звітів;</strong></li><li><strong>накази щодо основної діяльності;</strong></li><li><strong>розробка та формування справ філії згідно з номенклатурою, забезпечення їх безпеки (зберігання);</strong></li><li><strong>Організація архівного зберігання документів;</strong></li><li><strong>забезпечення життєдіяльності офісу;</strong></li><li><strong>участь у проведенні інвентаризації та списання основних засобів;</strong></li><li><strong>Організація та координація ділових контактів керівника;</strong></li><li><strong>Проведення переговорів із покупцями.</strong></li><li><strong>Складання замовлень постачальникам.</strong></li><li><strong>Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.</strong></li><li><strong>Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо</strong></li><li><strong>Робота із банками. Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.</strong></li><li><strong>Продзвон покупців-дебіторів.</strong></li><li><strong>Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.</strong></li><li><strong>Видача готівки підзвітним особам.</strong></li><li><strong><br /></strong></li><li><strong>Моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій); </strong></li><li><strong>контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;</strong></li><li><strong>формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.</strong></li></ul>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор







Jobs.ua рекомендує переглянути: