Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
Керуючий директор Breeze Software <p><strong>Пряме підпорядкування СЕО компанії, штат 22 співробітники</strong></p>
<p>Breeze Software (breeze-soft.com/) - компанія з 15-ти річним досвідом розробки ПЗ. Основні напрямки - outsource, outstaff, mil-tech, перспективний напрямок - створення власних продуктів на основі GIS</p>
<p></p>
<p><strong>Задачі:</strong></p>
<ul><li>Відновлення компанії (після початку війни) та збільшення портфелю замовників </li><li>Монетизація внутрішніх розробок компанії</li><li>Розробка внутрішніх продуктів компанії.</li><li>Опис, розробка нових та вдосконалення існуючих бізнес-процесів компанії</li><li>Узгодження з засновниками компанії тактичного та стратегічного планів розвитку</li></ul><p><strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>Аудит процесів та діяльності компанії, напрацювання тактичного та стратегічного плану відновлення та розвитку (актуалізація напрямків розвитку)</li><li>Знайдені необхідні спеціалісти, які закрили основні прогалини в діяльності компанії, що дало змогу повноцінно та якісно працювати над поточними і новими проектами. Один з масштабних проектів - (www.dar.gov.ua - співробітництво з World Bank, FAO, USAID etc)</li><li>Підтримка на високому рівні всіх наявних проектів компанії, в тому числі з іноземними замовниками (аутсорс, аутстаф)</li><li>Розпочато нові проекти зі створенння комплексних систем з використанням GIS.</li><li>Успішна монетизація внутрішніх розробок компанії (Up-sale, Add-On Sale )</li><li>Робота над створенням нових продуктів (інструментів) компанії як реалізація плану розвитку у напрямку product. </li><li>Відновлений юридичний напрямок (супровід діяльності компанії в юридичній площині)</li><li>Проведено аудит бухгалтерії, розпочато відновлення документообігу</li><li>Відновлений HR напрямок: відпрацьовані процеси рекрутингу, on/off-бордингу, офер, випробувальний термін, робота з колективом (1-to-1, оцінка персоналу, перегляд з/п, ІПР та ін.), напрацьовані основні документи по бізнес-процесам;</li><li>Створення єдиної бази документів, з якими працює колектив компанії.</li></ul>
COO (Management Consulting) SAFOR Ukraine <p><strong>Пряме підпорядкування власнику – СЕО, у підпорядкуванні 21 співробітник.</strong></p>
<p>Стартап www.safor.com (розробка власного застосунку (Apple Store+Google Play Market) та продаж сервісу персональної безпеки)</p>
<p></p>
<p><strong>Завдання: </strong></p>
<ul><li>у 3-х місячний термін зробити повний аудит бізнес-процесів компанії, побудувати структуру відділів, набрати співробітників відповідно до затвердженої структури та стратегії розвитку. </li><li>зробити опис бізнес-процесів та впровадити CRM Bitrix24 як єдиний інструмент для роботи всіх відділів.</li><li>входження до компанії як операційний директор</li><li>аналіз, опис бізнес-процесів та складання ТЗ для інтеграторів CRM Bitrix 24</li><li>структурування підприємства, побудова повноцінних відділів</li><li>вибудовування взаємодії відділів усередині компанії, hiring необхідного персоналу</li></ul><p><strong>Результат: </strong></p>
<ul><li>створено та описано структуру компанії, вибудовано взаємодію між відділами, набрано необхідний персонал.</li><li>реалізовано поетапне впровадження Bitrix24, кастомізоване під потреби та БП компанії з навчанням співробітників роботі з CRM.</li></ul>
COO (Chief Operating Officer) NesterSoft Inc <p><strong>Пряме підпорядкування власнику – СЕО, у підпорядкуванні 14 співробітників (fixed term)</strong></p>
<p>Основний проект компанії – WorkTime: ПЗ для моніторингу, створення аналітики для керівників компаній з використання робочого часу, ефективності та продуктивності персоналу. Гібридна модель SaаS.</p>
<p>Робота за принципами startuр - розробка, підтримка та просування власного ПЗ:</p>
<ul><li>відкриття офісу компанії в Києві (переговори з власниками приміщень, договори, комплектація офісу меблями, технікою, забезпечення зв'язком </li><li>вирішення всіх адміністративних питань щодо життєдіяльності офісу), набір співробітників для розробки та підтримки проекту (підбір персоналу у всі відділи компанії, релокація, договори , бухгалтерське обслуговування)</li><li>розробка бізнес-стратегій, планів та процедур для представництва компанії у Києві</li><li>встановлення цілей та показників діяльності для зростання проекту- розробка політик, що заохочують культуру та бачення компанії</li><li>нагляд за повсякденною діяльністю компанії та роботою керівників відділів (розробка, маркетинг, продажі, фінанси, підтримка)</li><li>побудова взаємовідносин з партнерами/постачальниками- project managment- Trello, Google Docs, Zendesk, PipeDrive</li></ul><p><strong>Поставленні цілі:</strong></p>
<ul><li>Відкриття офісу в Києві та набір кваліфікованого персоналу у всі відділи компанії</li><li>Побудова процесів усередині команди, запуск процесу розробки нової версії програми</li><li>Просування production-версії на західних ринках (США, Канада у пріоритеті), підвищення рейтингу та впізнаваності продукту.</li><li>Виконання річних фінансових показників зростання обороту та прибутку компанії.</li></ul><p><strong>Виконані цілі:</strong></p>
<ul><li>Набрано колектив, знайдено офіс, запущено роботу над проектом. </li><li>У київському відділенні компанії сформовано відділ розробки, відділ маркетингу, підтримки, вибудовано взаємодії в команді, почато формування відділу продажів.</li><li>Запуск компанії та процесів в офісі виконано у узгоджені терміни. Оновлено основний сайт компанії. </li><li>Розпочато розробку 2.0 версії продукту (зараз на етапі виходу MVP)</li><li>Засобами маркетингового просування компанія піднялася з другої сторінки в першу 5ку видачі Google по США і Канаді.</li><li>За рік досягнуто зростання обороту на 92%, зростання чистого доходу – на 31%</li></ul>
Виконавчий директор NETASSIST <p><strong>Повне операційне керівництво групою з 5 компаній,</strong></p>
<p><strong>створення і організація роботи повноцінних відділів :</strong></p>
<p>- техпідтримки (L1, L2)</p>
<p>- відділу корпоративних продажів</p>
<p>- відділу по роботі з клієнтами</p>
<p>- перехід усіх компаній на CRM ABills+ERP "Userside".</p>
<p>Успішне проходження перевірки компаній НКРЗІ. </p>
<p>Отримання, продовження ліцензій на профільну діяльність. </p>
<p>Відкритий новий прибутковий напрям - забезпечення високошвидкісним Wi - Fi покриттям заходів від 10 до 1000 чоловік.</p>
<p></p>
<p><strong>Поставлені цілі:</strong></p>
<ul><li>Організувати і структурувати роботу 5 компаній, вивести напрями розвитку по кожній компанії, встановити KPI для співробітників і ключових керівників напрямів</li><li>Підняти оборот компанії на 50%</li></ul><p><strong>Досягнення:</strong></p>
<ul><li>На базі основного офісу створено розподілене ядро управління і реалізації процесів 5ти компаній. </li><li>Поставлені і досягнуті KPI керівників напрямів.</li><li>Відкритий новий прибутковий напрям.</li><li>За останні 2 роки досягнутий приріст обороту групи компаній на 95% (35% в перший рік і 60% в другий)</li></ul><p><br /></p>
Директор (CEO) N-Line <ul><li>планування та повне керівництво діяльністю ISP з колективом від 15 співробітників та навантаженням понад 3000 клієнтів (відділи фінансовий, технічний, техпідтримки, call-центр)</li><li>аналіз ринку постачальників, проведення переговорів із постачальниками, закупівля комп'ютерного, мережевого, телекомунікаційного обладнання та програмного забезпечення</li><li>розробка стратегії розвитку компанії, розробка та реалізація проектів, спрямованих на розвиток ІТ-інфраструктури, автоматизацію процесів діяльності як ISP, так і клієнтів</li><li>побудова та експлуатація багаторівневих проектів бездротового зв'язку WiFi з покриттям у межах декількох районів, створення та участь у розробці web-сервісів, побудова оптоволоконної мультисервісної мережі 100/1000Mbps, участь у розробці та введенні в експлуатацію аудіо-відеосервісів (VoIP, IPTV)</li><li>підбір персоналу всіх відділів компанії, планування штатного розкладу, розподіл обов'язків</li><li>організація відділів: техпідтримки, продажу, call-центру компанії</li><li>ведення переговорів з інвесторами, постачальниками, клієнтами, укладання договорів• отримання ліцензій на профільну діяльність у сфері телекомунікацій та зв'язку, реєстрація/перереєстрація ТОВ)</li></ul>
Головний інженер, інженер N-Line <ul><li>підбір інженерного персоналу, безпосереднє керівництво техвідділом компанії</li><li>планування та організація робіт з розгортання локальних мереж «під ключ»</li><li>контроль виконання якості робіт, складання кошторисної документації- налаштування та встановлення магістрального та клієнтського WiFi-обладнання,</li><li>побудова та планування багаторівневих мультисервісних мереж 100/1000Mbps- встановлення та обслуговування виділених каналів зв'язку xDSL</li></ul>
Інженер компьютерних систем А-Гама <p>Інженер компьютерних систем</p>