Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
головний бухгалтер НЦ АКТ <p>Місце проживання - Україна, 02125, м. Київ, бул. Перова, буд. 15, кв. 40.<br /><br /></p>
<p>Освіта - вища: (облік і аудит). Державний іститут в м.Києві - МІУ.</p>
<p>Національність - українець.<br />
Стаж роботи бухгалтером - більше 24 років.<br /><br /></p>
<p>Закінчив з відзнакою Київський державний інститут «МІУ» за спеціальністю «Облік і аудит», а також Ризький педагогічний університет за спеціальністю вчитель історії.<br />
Маю досвід практичної роботи більше 20 років у сфері будівництва, виробництва, оптової та роздрібної торгівлі, надання послуг, зовнішньоекономічних та валютних операцій, кредитування підприємств, торгівлі цінними паперами.<br />
Керував бухгалтерською службою великого транспортного підприємства з іноземними інвестиціями ТОВ «I.C.T. RAILL», що займається вантажоперевезеннями в країни Європи та СНД.<br />
Виконував обов'язки головного бухгалтера будівельної компанії ТОВ "ДІА. Девелопмент ", що спеціалізується на будівництві багатоповерхових житлових будинків в Києві.<br />
Вів облік ряду компаній що займалися наданням послуг та оптовою торгівлею.<br />
Працював у ряді компаній фінансовим директором.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>
<strong>Ключова інформація та навички:</strong><br />
Ведення самостійно абсолютно всіх (за необхідністю окремих) участків бухгалтерського та податкового обліку, загальної системи оподаткування, ПДВ, юридичних та фізичних осіб на єдиному податку, СПД-фізичних осіб на загальній системі оподаткування. Імпорт та експорт, валюта, цінні папери. Торгівля. Будівництво та виробництво. Маю успішний досвід розблокування ПН та РК.<br />
Підготовка та подача всіх видів звітів до органів: ДПІ, ПФ, статистики, соціальні фонди.<br />
Вмію та вільно працюю з програмами: 1С: Підприємство 7.7, 1C:Accounting 8.2 та 8.3, 1С: ВАС, УТП та УПП, МЕДОК, Клієнт-Банк. ВЧАСНО. Ел. кабінет та інші .<br />
Досвідчений користувач Excel, Word, Internet та інших офісних додатків.</p>
<p> Управляв фінансово-бухгалтерською службою. Працював юристом з первинними документами, персоналом, договорами, скаргами, взаєморозрахунками з клієнтами.<br />
Займався плануванням та оптимізацією оподаткування підприємства в законний спосіб.</p>
<p>Маю досвід постановки обліку компанії з нуля, успішного проходження податкових перевірок контролюючими органами.</p>
<p> За бажанням роботодавця можу вести облік компанії (фірми) дистанційно (в домашніх умовах): маю комп'ютер, всі облікові програми, інтернет, та іншу необхідну оргтехніку. </p>
<p> Виконую роботу по відновленню бухобліку.</p>
<p> Маю високий рівень особистої відповідальності, пунктуальності, вміння розставляти пріоритети в роботі, рішучість, вимогливість до себе і підлеглих.</p>
<p> Маю 6 років досвіду викладання бухобліку на комерційних курсах.</p>
<p> До роботи можу приступити негайно. Винагорода за працю за домовленістю.</p>
<p>Вільно володію українською мовою.</p>