Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Головний бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 16 рок. 5 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • головний бухгалтер НЦ АКТ <p>Місце проживання - Україна, 02125, м. Київ, бул. Перова, буд. 15, кв. 40.<br /><br /></p>
    <p>Освіта - вища: (облік і аудит). Державний іститут в м.Києві - МІУ.</p>
    <p>Національність - українець.<br />
    Стаж роботи бухгалтером - більше 24 років.<br /><br /></p>
    <p>Закінчив з відзнакою Київський державний інститут «МІУ» за спеціальністю «Облік і аудит», а також Ризький педагогічний університет за спеціальністю вчитель історії.<br />
    Маю досвід практичної роботи більше 20 років у сфері будівництва, виробництва, оптової та роздрібної торгівлі, надання послуг, зовнішньоекономічних та валютних операцій, кредитування підприємств, торгівлі цінними паперами.<br />
    Керував бухгалтерською службою великого транспортного підприємства з іноземними інвестиціями ТОВ «I.C.T. RAILL», що займається вантажоперевезеннями в країни Європи та СНД.<br />
    Виконував обов'язки головного бухгалтера будівельної компанії ТОВ "ДІА. Девелопмент ", що спеціалізується на будівництві багатоповерхових житлових будинків в Києві.<br />
    Вів облік ряду компаній що займалися наданням послуг та оптовою торгівлею.<br />
    Працював у ряді компаній фінансовим директором.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>
    <strong>Ключова інформація та навички:</strong><br />
    Ведення самостійно абсолютно всіх (за необхідністю окремих) участків бухгалтерського та податкового обліку, загальної системи оподаткування, ПДВ, юридичних та фізичних осіб на єдиному податку, СПД-фізичних осіб на загальній системі оподаткування. Імпорт та експорт, валюта, цінні папери. Торгівля. Будівництво та виробництво. Маю успішний досвід розблокування ПН та РК.<br />
    Підготовка та подача всіх видів звітів до органів: ДПІ, ПФ, статистики, соціальні фонди.<br />
    Вмію та вільно працюю з програмами: 1С: Підприємство 7.7, 1C:Accounting 8.2 та 8.3, 1С: ВАС, УТП та УПП, МЕДОК, Клієнт-Банк. ВЧАСНО. Ел. кабінет та інші .<br />
    Досвідчений користувач Excel, Word, Internet та інших офісних додатків.</p>
    <p> Управляв фінансово-бухгалтерською службою. Працював юристом з первинними документами, персоналом, договорами, скаргами, взаєморозрахунками з клієнтами.<br />
    Займався плануванням та оптимізацією оподаткування підприємства в законний спосіб.</p>
    <p>Маю досвід постановки обліку компанії з нуля, успішного проходження податкових перевірок контролюючими органами.</p>
    <p> За бажанням роботодавця можу вести облік компанії (фірми) дистанційно (в домашніх умовах): маю комп'ютер, всі облікові програми, інтернет, та іншу необхідну оргтехніку. </p>
    <p> Виконую роботу по відновленню бухобліку.</p>
    <p> Маю високий рівень особистої відповідальності, пунктуальності, вміння розставляти пріоритети в роботі, рішучість, вимогливість до себе і підлеглих.</p>
    <p> Маю 6 років досвіду викладання бухобліку на комерційних курсах.</p>
    <p> До роботи можу приступити негайно. Винагорода за працю за домовленістю.</p>
    <p>Вільно володію українською мовою.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: