Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійна діяльність:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>2021 – 2023 КП «Київпастранс» СТОА, зам.гл.бухгалтера.</p>
    <p>2019 – 2020 ФОП «Ніан», бухгалтер.</p>
    <p>2018 – 2019 ПРаТ «Київспецтранс», бухгалтер 1С (версія 7,7 та 8,3).</p>
    <p>2017 – ТОВ «Артель», бухгалтер1С (версія 8,3).</p>
    <p>2015 – 2016 ДП «Укр НДНЦ», провідний бухгалтер 1С (версія 8,3).</p>
    <p>2013 – ПКР, бухгалтер 1С (версія 8,2).</p>
    <p>2007 – 2012 НТУУ «КПІ», бухгалтер 1 категорії, стипендіальний відділ.</p>
    <p>2001 – 2007 КДФ ВАТ «Укртелеком», бухгалтер 2 категорії групи бухгалтерського обліку.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>2003 - 2008 Інститут зв'язку, бакалавр. Інформаційна безпека.</p>
    <p>1987 – 1989 р. Київський технікум радянської торгівлі. Товарознавець продтоварів.</p>
    <p>1983 - 1985 ПТУ Київської торгівлі. Контролер-касир.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
    <p>2013р. Бухгалтерські курси 1С (версія 8,2) НАУ.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>Досвідчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook; Internet.</p>
    <p>1С (версія 7,7 та 8,3), M.E.Doc, Клієнт-Банк.</p>
    <p>Знання бухгалтерського та податкового законодавства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Функціональні обов'язки:</strong></p>
    <p>Обробка первинної документації (договори, рахунки-фактури, акти виконаних робіт, акти звірок, податкові накладні).</p>
    <p>Формування в базі 1С документів щодо надходження товарів, послуг, рознесення платежів.</p>
    <p>Рознесення банківських виписок.</p>
    <p>Робота з податковими накладними в M.E.Doc.</p>
    <p>Робота з договорами, звіти за місяць та рік.</p>
    <p>Формування звітів на базі.</p>
    <p>Ведення основних засобів та ТМЦ, інвентаризація.</p>
    <p>Розрахунки із заробітної плати.</p>
    <p>Ведіння кадрового діловодства (основи).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, виконання поставлених завдань, уміння працювати у колективі.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: