Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>Рік народження: 10.08.1988</p>
<p>Місце проживання: м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.</p>
<p>Сімейний стан: одружена, донька 13 років.</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>2005 р. – 2009 р. Криворізький економічний інститут</p>
<p>Київського Національного економічного університету</p>
<p>«Економіка підприємства та управління»</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід професійної та трудової діяльності:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>06.2023р.- 10.2023 р.: ТОВ «Автошкола Магістраль+»</p>
<p>Менеджер з організації консультативних робіт:</p>
<ul><li>Прийом вхідних дзвінків за допомогою віртуальної АТС (BINOTEL), а також мобільного телефону, та інших ресурсів мережі Інтернет, месенджерів та сайтів; </li>
<li>Консультування, приймання/обробка заявок, зустріч клієнтів; обробка вхідної інформації через сайт та інші ресурси мережі Інтернет;</li>
<li>Ведення обліку каси;</li>
</ul><ul><li>Щоденне формування та відправка звітності, згідно правил та вимог встановлених на фірмі</li></ul><p>03.2017 р.- 02.2022 р.: ТОВ «Language Universe» (Мовний центр)</p>
<p>Заступник директора:</p>
<ul><li>Розробка стратегій управління, системи оцінки та програм мотивації персоналу, пошук та наповнення бази клієнтів;</li><li>§ Управлыння (понад 25 співробітників);</li><li>Кадрове адміністрування;</li><li>Пошук та підбір персоналу та клієнтів;</li><li>§ Ведення бази даних кандидатів та формування резерву викладацької та клієнтської бази;</li><li>§ Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу кожного працівника;</li><li>§ Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників; Складання графіків відпусток, графіків роботи;</li><li>§ Розробка програм мотивації (матеріальна, нематеріальна) щодо компанії;</li><li>§ Розподіл завдання між підлеглими, оцінка якості виконання;</li><li>§ Впровадження корпоративної культури;</li><li>§ Розробка робочих планів та програм;</li><li>§ Складання навчальних розкладів;</li><li>§ Складання тендерної документації.</li></ul><p>09.2015 – 02.2016: Освітній центр «Czech Experience Center»</p>
<p>Керівник регіонального представництва:</p>
<ul><li>Розподіл обов'язків між менеджерами;</li><li>§ Участь в освітніх виставках;</li><li>§ Підбір персоналу;</li><li>§ Складання та підписання договорів, робота з партнерами;</li><li>Консультування та робота з особистими клієнтами;</li></ul><p>02.2014 р. – 04.2015 р.: Студія дизайнерських меблів «МВМ»,</p>
<p>Менеджер по роботі з клієнтами:</p>
<ul><li>Укладання договору;</li><li>§ Підбір матеріалів та фурнітури;</li><li>§ Ведення звітності;</li><li>§ Надання інформації про товар покупцю.</li></ul><p>02.2014 р. – 09.2014 р. Інтернет-магазин «Своя колія»,</p>
<p>Менеджер:</p>
<ul><li>Консультація абонентів у телефонному режимі про послуги та товари;</li><li>§ Наповнення та ведення бази даних постачальників;</li><li>§ Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування інтернет-магазину;</li><li>§ Робота з первинною документацією;</li><li>§ Ведення звітності.</li></ul><p> </p><ul><li>07.2007 р. – 04.2008 р. Кадрове агентство «Успіх»,</li><li>Менеджер з адміністративної роботи:</li><li>§ Пошук персоналу;</li><li>§ Складання резюме;</li><li>§ Проведення первинних співбесід;</li><li>§ Кадрове діловодство;</li><li>§ Складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на сайтах у мережі Internet;</li><li>§ Пошук кандидатів відповідно до вимог, які пред'являються ініціатором заявки;</li><li>§ Організація зустрічі керівника з відпрацьованими кандидатами;</li></ul><p>04.2006 р. – 08.2006 р. ПП «Баядера»,</p>
<p>Оператор ЕОМ:</p>
<ul><li>Робота з первинною документацією (складання накладних)</li><li>§ Прийом заявок від торгових представників;</li><li>Підготовка документів для торгових точок.</li></ul><p><strong>Інші навички:</strong></p>
<p>Досвідчений користувач Microsoft Office, ресурси Internet.</p>
<p>Вміння працювати з офісною оргтехнікою;</p>
<p>Іноземні мови: українська, російська, англійська (elementary);</p>
<p>Проходження тренінгу «Школа ефективних продажів».</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особистісні якості:</strong></p>
<p>Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, порядність, націленість на результат легко навчаюся.</p>