Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>ОСОБИСТІ ДАНІ</p>
<p> </p>
<p>Ім'я</p>
<p><strong>Геннадій </strong><strong>Петриченко</strong></p>
<p>Адреса</p>
<p><strong>Литовський проспект 10, 204, 04201 Київ</strong></p>
<p>Місце народження<br /></p>
<p><strong>м. Київ</strong></p>
<p><br /></p>
<p>ПРОФІЛЬ</p>
<p>Прагну застосувати свої навички та ідеї в перспективній компанії, що динамічно розвивається. Стану частиною активної професійної команди, налаштованої на успіх та нові досягнення. </p>
<p><br /></p>
<p>ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ</p>
<p>09.1995 – 06.2000</p>
<p>Європейський університет «Фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу», м. Київ</p>
<p>факультет Облік та аудит, Спеціаліст з економіки;</p>
<p>09.1989 – 06.1993</p>
<p>Київський суднобудівний технікум</p>
<p>Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, молодший спеціаліст.</p>
<p><br /></p>
<p><strong>АТ ОТП БАНК, м. Київ</strong></p>
<p><strong>Старший фахівець відділу трансформації бізнес процесів </strong></p>
<p>ДОСВІД РОБОТИ: 07.2021– теп.час</p>
<p> - аналіз Head Count Model (HCM) підрозділів банку для виявлення причин збільшення навантаження співробітників;</p>
<p>- супроводження та ведення Dashboard</p>
<p>- збір та формування консолідованої інформації для аналізу внутрішніх процесів банку;</p>
<p>- аналіз процесів підрозділів банку, та надання рекомендацій щодо їх оптимізації, автоматизації чи роботизації процесів;</p>
<p>- створення Action Plan для старту проектів Трансформаційного офісу;</p>
<p>- побудова процесів в VISIO/BPMN/EXCEL;</p>
<p>- створення презентацій для керівника Операційної діяльності та СЕО; </p>
<p>- підтримка продуктів роботизації на платформі BluePrisme.</p>
<p>- погодження прав доступу працівників Банку в IDM.</p>
<p>- слідкування за дотриманням в Банку всіма відділами курсу Paperless, звітування для керівника Операційної діяльності та СЕО; </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>АТ ОТП БАНК, м. Київ</strong></p>
<p><strong>Фахівець відділу трансформації бізнес процесів </strong></p>
<p>- супровід Ідея порталу Банку;</p>
<p>- супровід, контроль, участь та ведення проектів що спрямовані на реалізацію ідей з Ідея порталу Банку;</p>
<p>- ведення проектів пов'язаних з оптимізацією процесів банку;</p>
<p>- підготовка документації/звітності для керівника Трансформаційного Офісу;</p>
<p>- робота з крос-функціональними командами Банку.</p>
<p>- подача пропозицій та прорахунків по закупці нових RPA продуктів на Інвестиційний Комітет.</p>
<p>- Написання та погодження нових і додаткових Договірних угод з іншими підрозділами Банку.</p>
<p><br /></p>
<p><strong>АТ ОТП БАНК, м. Київ </strong></p>
<p><strong> фахівець з технічної підтримки користувачів, Департаменту ІТ інфраструктури та експлуатації </strong> </p>
<p>- підтримка клієнтів Банку в користуванні Банківськими веб програмами (Клієнт Банк);</p>
<p>- підтримка клієнтів Банку, та користувачі Банку, виконання запитів в Service Desk;</p>
<p>- підтримка клієнтів Банку в режимі Сall center.</p>
<p><strong>Національна комісія що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг України</strong></p>
<p><strong> головний спеціаліст відділу організації конкурсу, підвищення кваліфікації, нагородження та мобілізаційної роботи Управління персоналом</strong></p>
<p>- організація та здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників, бронювання військовозобов’язаних управління Служби;</p>
<p>- ведення особових справ (особових карток) працівників управління Служби;</p>
<p>- оформлення та видачі службових посвідчень;</p>
<p>- робота з документами з грифом (для службового користування);</p>
<p>- ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками управління Служби;</p>
<p>- ведення встановленої звітно-облікової документації та підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Головне Управління Пенсійного фонду України м. Києва</strong></p>
<p><strong> головний спеціаліст відділу адміністрування, інформаційних систем та захисту інформаційних систем та електронних реєстрів</strong></p>
<p><strong>-</strong>
комп’ютерний супровід відділу призначення пенсій та перерахунків;</p>
<p>- адміністрування і захисту аналітично-інформаційних систем.</p>
<p>- налагодження роботи серверного обладнання Windows Server 2000</p>
<p><strong>- </strong>налаштування та дрібний ремонт ПК та офісної техніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).</p>
<p>- підтримання антивірусних програм в належному стані.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ПП «Генвест»</strong></p>
<p><strong> Генеральний директор - бухгалтер</strong></p>
<p>- комерційна діяльність.</p>
<p>- Укладання Договорів</p>
<p>- Погодження контрактів, бізнес угод </p>
<p>- робота в 1С Бухгалтерія</p>
<p>- інкасація готівки, </p>
<p>- Підготовка та подача звітності до ДПС.</p>
<p><br /></p>
<p>ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ</p>
<p>Microsoft Office</p>
<p><strong>Дуже добре</strong></p>
<p>It Service Desk</p>
<p><strong>Дуже добре</strong></p>
<p>Sap </p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>CRM (Creatio)</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>SharePoint</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>BluePrisme</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Asana</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Miro</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Chat GPT</p>
<p><strong>Середній рівень</strong></p>
<p>Photoshop<br /></p>
<p><strong>Базовий рівень</strong></p>
<p><br /></p>
<p>ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ</p>
<p><br /></p>
<p>Уважність до деталей, вміння аналізувати</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Ведення переговорів</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Планування та організація робочих процесів</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Критичне мислення</p>
<p><strong>Середній рівень</strong></p>
<p>Вміння управління та роботи з крос функціональними командами</p>
<p><strong>Середній рівень</strong></p>
<p>Вміння комунікації</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Тайм менеджмент</p>
<p><strong>Добре</strong></p>
<p>Творчий підхід до вирішення проблем</p>
<p><strong>Середній рівень</strong></p>
<p>Швидка адаптація до нових завдань та технологій</p>
<p><strong>Дуже добре</strong><br /></p>
<p><br /></p>
<p>МОВИ</p>
<p> Англійська <strong>Базовий</strong></p>
<p> Українська <strong>Рідна мова</strong></p>
<p> Російська <strong>Вільно</strong></p>
<p><br /></p>
<p>КУРСИ</p>
<p> кві 2023 - лип 2023 <strong>Базові курси RPA 11 штук</strong></p>
<p>BluePrism University</p>
<p> вер 2022 - жов 2022 <strong>«Моделювання бізнес-процесів»</strong></p>
<p>Prometheus</p>