Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
головний бухгалтер КЗ ПТО Київський професійний будівельний коледж <p>1.Обліковувала необоротні активи, запаси, кошти, розрахунки та інші активи, власний капітал та зобов’язання, доходи і витрати за прийнятою в установі формою бухгалтерського обліку з дотриманням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи, запроваджених технологій обробки даних.</p>
<p>2.Повне і достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.</p>
<p>3. Готувала дані для включення їх до фінансової звітності, оформлює окремі фінансові та інші періодичні звіти, що грунтуються на даних бухгалтерського обліку.</p>
<p>4. Брала участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку установи.</p>
<p>5.Брала участь у складанні балансу установи.</p>
<ul><li>перераховувала податки і збори (обов’язкові платежі);</li><li>проводила розрахунки відповідно до укладених договорів;</li><li>оприбутковувала та списувала рухоме і нерухоме майно;</li><li>проводила інші господарські операції.</li></ul><p>6.Аналізувала нормативні документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку, у т. ч. відстежувала зміни у законодавстві з бухгалтерського обліку.</p>
<p><br /></p>