Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>Досвід роботи</p>
<p></p>
<p><strong>Керівник відділу B2B продажів</strong></p>
<p>з 03.2021 по теперішній час.</p>
<p>ТОВ Black Stone, група компаній UGRAN, Київ (продаж виробів з натурального каменю)</p>
<p>Розвиток мережі партнерів (декілька сегментів за сферами діяльності) у Європі та США. Збільшення обсягів продажів. Утримання наявних клієнтів. Холодне листування (email, whatsapp, соц. мережі), холодні, теплі дзвінки, переговори онлайн в Zoom і MS Teams. Переговори від первинного узгодження продукції до поставки на склад партнера. Технічне консультування персоналу компаній-партнерів, узгодження властивостей каменю та обробки, допомога в організації логістики.</p>
<p>Ведення акаунтів у соціальних мережах (LinkedIn, Xing, Instagram, Facebook). Написання коротких статей за профільними темами. Участь у створенні акцій і сейлів. Участь у створенні скриптів повідомлень для месенджерів і телефонних дзвінків, шаблонів листів, текстів, що продають, мовами партнерів.<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ФОП</strong></p>
<p>з 01.2018 по 07.2022 (4 роки 7 місяців)</p>
<p>ФОП Селютін С.І., Київ (продаж корпусних і м'яких меблів)</p>
<p>Розширення бази клієнтів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз і систематизація доступної інформації про потенційного клієнта, "холодні" дзвінки, переговори, подання комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів. Підбір персоналу.</p>
<p>Розширення бази постачальників: пошук, аналіз, "холодні" дзвінки, проведення переговорів, аналіз КП, отримання найкращих комерційних умов, укладення договорів.</p>
<p>Ведення бухгалтерії: сплата податків, подання звітів з ЄСВ та податкових декларацій. Контакти з держорганами.</p>
<p>Управління відносинами з клієнтами в CRM. Оформлення рахунків і видаткових накладних, контроль над дебіторською заборгованістю, бюджетування, планування закупівель.</p>
<p>Створення дизайн-проектів, прорахунок кошторисів.</p>
<p>Вирішення конфліктних ситуацій, рекламацій.</p>
<p>Організація зовнішньої реклами, реклами в друкованих виданнях і соц. мережах.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Керівник відділу розвитку</strong></p>
<p>з 08.2015 по 11.2017 (2 роки 3 місяці)</p>
<p>Меблі-Дисконт, (перейменовано на Віант), Київ (продаж корпусних, м'яких меблів)</p>
<p>Продажі корпусних, м'яких меблів та ортопедичних матраців. Розвиток дилерської мережі по Києву та області.</p>
<p>Розширення бази дилерів: визначення цільової аудиторії, пошук, аналіз, систематизація інформації про контрагента, "холодні" дзвінки, переговори, подача комерційних пропозицій, укладення договорів. Ведення бази клієнтів.</p>
<p>Розширення бази постачальників: пошук, аналіз, систематизація інформації про постачальника, "холодні" дзвінки, переговори первинні, а також за участю керівника, укладення договорів.</p>
<p>Супровід угод з дилерами, переговори з ЛПР, участь у промо-заходах, проведення тренінгів з персоналом дилерів. Відрядження в регіони.</p>
<p>Досягнення - створення дилерської мережі.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Заступник директора</strong><br /></p>
<p>з 06.2013 по 06.2015 (2 роки)</p>
<p>Європа-71, ТОВ, Донецьк (оптова торгівля металопрокатом промислового призначення)</p>
<p>Організація функціонування підрозділу продажу металопрокату.</p>
<p>Оптимізація угод шляхом отримання додаткових (іноді ексклюзивних) знижок від постачальників, а також через укладення прямих договорів з трейдерами першого ешелону і виробниками, оптимізацію логістики.</p>
<p>Розширення бази постачальників і покупців: пошук, аналіз, систематизація інформації про контрагента, "холодні" дзвінки, переговори, подання комерційних пропозицій, укладення договорів.</p>
<p>Збільшення обсягів продажів і рентабельності продажів.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Заступник директора</strong></p>
<p>з 12.2010 по 12.2013 (3 роки)</p>
<p>Грот-ТС, СК, Донецьк - Ялта, АР Крим (будівельно-оздоблювальні роботи)</p>
<p>Укладання договорів із замовниками. Оптимізація роботи з постачальниками, суміжниками, субпідрядниками через отримання найкращих цінових пропозицій, оптимізацію витрат, планування продажів, отримання об'єктних замовлень, що дають змогу скорочувати витрати на використання основних засобів і підбір персоналу. Контроль над витратами. Підготовка Актів виконаних робіт.</p>
<p>Оптимізація взаємодії між компанією і замовником. Зниження внутрішніх витрат компанії.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Заступник директора з розвитку</strong></p>
<p>з 08.2006 по 07.2015 (8 років 11 місяців)</p>
<p>ФОП Селютіна Н.М., Донецьк (оптова торгівля парфумерією та косметикою)</p>
<p>Розвиток і підтримка клієнтської мережі. Ведення переговорів з постачальниками і покупцями. Оптимізація витрат (схеми оплат, логістика) підприємства. Контроль над дебіторською заборгованістю.</p>
<p>Зростання товарного обороту. Співпраця з новими постачальниками.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Директор</strong></p>
<p>з 04.2003 по 07.2006 (3 роки 3 місяці)</p>
<p>Енран, ЗАТ (меблевий салон "Офісні меблі"), Донецьк (торгівля офісними меблями)</p>
<p>Організація торгового процесу, забезпечення зростання прибутковості підприємства, управління підприємством, проведення тренінгів та атестацій персоналу, переговори з представниками великих замовників, контроль над дотриманням фінансової дисципліни, взаємодія з органами виконавчої влади, планування розвитку підприємства на майбутні періоди, організація рекламних заходів, розвиток дилерської мережі та ін.</p>
<p>Створення однієї з найкращих торгових організацій у своєму сегменті. Успішне проведення переговорів і угод з великими замовниками. Оптимізація організаційної структури штатного розкладу. Збільшення рівня заробітної плати персоналу. Виконання косметичного ремонту фасаду салону і прилеглої території.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Заступник генерального директора, генеральний директор</strong></p>
<p>з 12.2000 по 01.2003 (2 роки 1 місяць)</p>
<p>Будмакс, ТОВ (<strong>група компаній «Нік і Ко»</strong>), Донецьк (оптово-роздрібна торгівля будівельно-оздоблювальними, електротехнічними матеріалами)</p>
<p>Організація торгового процесу, контроль над дотриманням фінансової дисципліни, переговори зі стратегічними партнерами, взаємодія з органами виконавчої влади, планування розвитку підприємства на майбутні періоди. Організація рекламних заходів підприємства. Підбір кадрів. Керівництво службою охорони праці підприємства. Проведення переговорів з постачальниками.</p>
<p>Створення оптимальної організаційної структури. Прибутковість підприємства.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Менеджер, заступник виконавчого директора</strong></p>
<p>з 01.1999 по 12.2000 (1 рік 11 місяців)</p>
<p>ІСД-авіа, авіакомпанія, Донецьк (забезпечення і виконання чартерних авіарейсів, обслуговування транзитних чартерних авіарейсів)</p>
<p>Планування авіарейсів, переговори з органами управління повітряним рухом України та інших країн. Контроль над матеріально-технічним забезпеченням і підготовкою повітряного судна. Контроль над проведенням технічного обслуговування і планових форм. Відрядження в міста СНД, пов'язані із зустріччю або супроводом VIP-пасажирів.</p>
<p>Контроль над організацією обслуговування чартерних авіарейсів.</p>
<p>Створення оптимальної технології обслуговування чартерних авіарейсів.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Регіональний менеджер</strong></p>
<p>з 05.1998 по 01.1999 (8 місяців)</p>
<p>Альпекс, ТОВ, Донецьк (оптова торгівля косметикою та парфумерією)</p>
<p>Забезпечення продажів косметики фірми Arval (Швейцарія). Розвиток торговельної мережі в рр. Київ, Харків, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Донецьк, Сімферополь. Пошук нових клієнтів, утримання наявних клієнтів. Складання замовлень. Логістика. Переговори з постачальником. Проведення рекламних заходів. Участь у виставках. Регулярні відрядження в регіони.</p>
<p>Створення бази регіональних клієнтів. Створення торговельної мережі у вищевказаних містах (близько 50 торгових підприємств).</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Регіональний менеджер</strong></p>
<p>з 04.1997 по 04.1998 (1 рік)</p>
<p>ВВ, СП, Донецьк, Київ (оптова торгівля парфумерією та косметикою)</p>
<p>Забезпечення продажів продукції європейських виробників. Обслуговування найбільших косметичних магазинів. Складання замовлень, відправлення їх до центрального офісу, отримання товару, доставка клієнтам. Утримання в справному технічному стані службового автомобіля.</p>
<p>Доведення рівня щомісячних продажів до 1-го місця серед представництв по Україні.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Інженер експертного відділу</strong></p>
<p>з 06.1995 по 03.1997 (1 рік 9 місяців)</p>
<p>Інтроспект, ТОВ, Донецьк (експертна оцінка об'єктів приватизації)</p>
<p>Виконання звітів з оцінки об'єктів, що підлягають великій і малій приватизації. Виїзд на об'єкти для огляду та визначення особливостей об'єкта оцінки. Знання і застосування норм амортизації, коефіцієнтів при визначенні зносу і залишкової вартості.</p>
<p>Оптимізація процесу розрахунку оціночної вартості. Скорочення часу складання звітів.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Донецький національний технічний університет</strong><br /></p>
<p>факультет суспільних професій, референт-перекладач (англійська мова), </p>
<p><strong>Донецький національний технічний університет</strong></p>
<p>електромеханічний факультет, інженер-механік/машинобудівник.</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
<p>Бізнес-Майстер (тренер Костянтин Бордунос), тренінг "Формація лідера"<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні та інші навички</strong></p>
<ul><li>Кваліфікований користувач ПК</li><li>Софт: MS Office, Google-docs, Zoho Office Suite, CRM Bitrix24, MS Teams, ArchiCAD, Про100, Prodboard, УкрСклад, 1С.Підприємство 8.3.</li><li>Просунутий користувач офісної оргтехніки.</li></ul><p><strong>Знання мов</strong></p>
<p>- Англійська ? Pre-intermediate (gереклад, ділове листування - добре, розмовна - слабо).</p>
<p>- Українська ? вільно</p>
<p>- Російська ? рідна</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Рекомендації</strong></p>
<ul><li>Єрмаков Володимир Олександрович, Директор, МЖК "Будсервіс", +380953171660</li><li>Гангало Людмила Миколаївна, Директор, Енран Акрос Донбас, +380992518979</li><li>Лук'яненков Віталій Анатолійович, фінансовий директор, ТОВ "Black Stone", +380985766612</li><li>Куречко Максим Олександрович, генеральний директор, власник групи компаній UGRAN ("Black Stone"), +380665138438</li></ul><p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>
Водійське посвідчення:</p>
<p>- категорія В (стаж30 років)</p>
<p>Навички:</p>
<p>- ділове листування</p>
<p>- робота з великими обсягами інформації</p>
<p>- планування діяльності</p>
<p>- систематичність</p>
<p>- організованість</p>
<p>- уважність до дрібниць</p>
<p>Досягнення:</p>
<p>- укладення договорів з ключовими клієнтами</p>
<p>- супровід договорів з ключовими клієнтами</p>
<p>- створення дилерських мереж</p>
<p>- оптимізація витрат підприємства</p>
<p>- збільшення товарного обороту</p>
<p>Захоплення та інтереси:</p>
<p>- дизайн</p>
<p>- хороше кіно</p>
<p>- преферанс</p>
<p>Особисті якості:</p>
<p>- комунікабельність</p>
<p>- адаптивність, гнучкість</p>
<p>- легка здатність до навчання</p>
<p>- високі аналітичні здібності</p>