Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!

Резюме: Бухгалтер (Україна)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Україна
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>РЕЗЮМЕ</strong></p>
    <p><strong>Пісоцька Лариса Анатоліївна</strong></p>
    <p><strong>(Larysa A. Pisotska)</strong></p>
    <p>
    </p>
    <p>Дата і місце народження: 25 жовтня 1981 року, м. Каховка, Херсонська область</p>
    <p>Адреса проживання: м. Київ, пр-т Оболонський, буд. 28-А, кв. 14</p>
    <p>Сімейний стан: незаміжня, маю доньку<br /></p>
    <p></p>
    <p><strong>МЕТА </strong>Заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера. Постійна робота, фінансова стабільність. </p>
    <p><strong>ТИП ЗАЙНЯТОСТІ</strong> Віддалена робота.</p>
    <p><strong>БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРПЛАТИ</strong> Від 30 000,00 грн.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ОСВІТА</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>вересень 1999 р. – червень 2003 р., Херсонський державний технічний університет, факультет «Економіка підприємств», спеціальність «Облік та аудит», диплом бакалавра (денна форма навчання).</p>
    <p>вересень 2003 р. – червень 2004 р., Херсонський державний технічний університет, факультет «Економіка підприємств», спеціальність «Облік та аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).</p>
    <p><strong>КВАЛІФІКАЦІЯ</strong> Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку. Знання системи бухгалтерського обліку.<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong> 17 років.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>серпень 2003 р. – лютий 2008 р. ПП «Бірюза», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг персоналу в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ, єдиний податок) </p>
    <p>Функціональні обов’язки:<br />
    — облік розрахунків з покупцями та замовниками;<br />
    — виписка податкових накладних;<br />
    — виписка довіреностей;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>березень 2008 р. – березень 2010 р. ТОВ «Компанія Ільяс», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг персоналу в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ) </p>
    <p>Функціональні обов’язки:<br />
    — облік розрахунків з покупцями та замовниками;</p>
    <p>— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;</p>
    <p>— виписка податкових накладних;<br />
    — виписка довіреностей;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>— укладання договорів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>квітень 2010 р. – грудень 2010 р. ТОВ «Діларем», м. Київ (діяльність підприємства – надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ) </p>
    <p>Функціональні обов’язки:<br />
    — облік розрахунків з покупцями та замовниками;</p>
    <p>— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;</p>
    <p>— виписка податкових накладних;<br />
    — виписка довіреностей;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>— укладання договорів;</p>
    <p>— ведення кадрової документації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>березень 2011 р. – вересень 2011 р. ТОВ «Тірус», м. Київ (діяльність підприємства – надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ)<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    — облік розрахунків з покупцями та замовниками;</p>
    <p>— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;</p>
    <p>— виписка податкових накладних;<br />
    — виписка довіреностей;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>— укладання договорів;</p>
    <p>— ведення кадрової документації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Менеджер зі збуту (Бухгалтер)</p>
    <p>березень 2014 р. – вересень 2014 р. ТОВ «Скай-Трейд» (ДАСк-Центр), м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – торгівля меблевою фурнітурою та комплектуючими, система оподаткування – загальна та ПДВ, єдиний податок) </p>
    <p>Функціональні обов’язки:<br />
    — облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;</p>
    <p>— облік розрахунків з покупцями та замовниками;</p>
    <p>— виписка податкових накладних;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>— ведення кадрової документації;</p>
    <p>— складання управлінської звітності;</p>
    <p>— складання податкової звітності.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>грудень 2014 р. – жовтень 2018 року ТОВ ВКФ «Спортсервіс і К», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – сільське господарство – рослинництво, система оподаткування – єдиний податок та ПДВ)</p>
    <p> Функціональні обов’язки:</p>
    <p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;<br />
    — відновлення обліку;</p>
    <p>— постановка обліку виробничих операцій;<br />
    — адміністрування ПДВ;<br />
    — здійснення операцій в системі інтернет-банк;</p>
    <p>— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;</p>
    <p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати, внесків;</p>
    <p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p>
    <p>— складання управлінської звітності;</p>
    <p>— складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>листопад 2018 р. – лютий 2019 р. ТОВ «Симетрія Плюс», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування, система оподаткування – загальна та ПДВ) </p>
    <p>Функціональні обов’язки:<br />
    — проведення актів звірок з контрагентами;<br />
    — проведення банківських виписок;</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>— складання бухгалтерської та податкової звітності;</p>
    <p>— консультування з питань оподаткування.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>березень 2019 р. – березень 2022 р. ТОВ «ІБП «Гарант», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – будівництво та ремонт нежитлових будівель, будівництво та ремонт доріг, система оподаткування – загальна та ПДВ)</p>
    <p> Функціональні обов’язки:</p>
    <p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;<br />
    — постановка обліку виробничих операцій;<br />
    — адміністрування ПДВ;</p>
    <p>— розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;<br />
    — здійснення операцій в системі інтернет-банк та ППЗ «Фіндокументи»;</p>
    <p>— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;</p>
    <p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p>
    <p>— розрахунок заробітної плати, внесків;</p>
    <p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p>
    <p>— складання управлінської звітності;</p>
    <p>— складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності;</p>
    <p>— укладання договорів;</p>
    <p>— ведення кадрової документації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Самозайнятість</p>
    <p>грудень 2022 р. – теперешній час Фізична особа-підприємець, діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування. </p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <p>Надання послуг консультування з будь-яких питань, які стосуються специфіки бухгалтерського обліку та оподаткування, послуг ведення обліку в повному обсязі для фізичних осіб-підприємців (єдиний податок, загальна система) та для юридичних осіб (єдиний податок, загальна система).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>— володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.2, </strong><strong>BAS</strong><strong>, Арт-Звіт </strong><strong>Pro</strong><strong>, </strong><strong>M</strong><strong>.</strong><strong>E</strong><strong>.</strong><strong>Doc</strong><strong>, </strong>робота в мережі Internet, з електронною поштою. Збереження інформації на електронних носіях);<br />
    — володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;<br />
    — досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br />
    — досвід роботи з контролюючими органами;<br />
    — досвід проходження перевірок контролюючими органами;<br />
    — уміння працювати в системах банк-клієнт, інтернет-банк, ППЗ «Фіндокументи»;<br />
    — досвід формування платіжних доручень і вимог;<br />
    — досвід підготовки та підписання договорів;<br />
    — знання податкового законодавства;<br />
    — уміння працювати в команді;<br />
    — навички ведення податкової звітності;<br />
    — атестат професійного бухгалтера;<br />
    — грамотна письмова і усна мова;<br />
    — знання мов: російська – рідна, українська — вільно володію; англійська – початковий рівень.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ОСОБИСТІ ЯКОСТІ</strong></p>
    <p>Відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, акуратність, комунікабельність, вміння доводити почате до кінця, вміння швидко засвоювати інформацію, цілеспрямованість, відповідальність, кмітливість, порядність, доброзичливість, швидка адаптація до нових умов. Дуже велике бажання працювати і розвиватися.</p>
    <p></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: