Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p><strong>Гапич Марія Сергіївна</strong> </p>
<p><strong>Дата народження: 23.09.1988 р</strong><br /></p>
<p><strong>Бажаний рівень З/П 18000-25000</strong><br /></p>
<p><strong>Сімейний стан: незаміжня</strong> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Ціль</strong>Робота в стабільній компанії, реалізація професійних навичокЯ маю величезне бажання працювати, маю аналітичний склад розуму, працездатність, наполегливість, вміння спілкуватися в колективі, комунікабельність, здатність до навчання.</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта: Вища</p>
<p><br /></p>
<p>2006р.- 2008р. Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини" Україна "Економіка та підприємництво" та здобула кваліфікацію бакалавра економіки та підприємництва (обліку та аудиту).</p>
<p>2008-2009р.</p>
<p>Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (IV рівня акредитації) "Облік та аудит"</p>
<p><br /></p>
<p>Досвід роботи</p>
<p><br /></p>
<p>З 25.05.2011 по 16.02.2012 ТОВ "РУШ", мережа магазинів "Єва" касиром торгового залу.З 02.06.2012 по 21.08.2012 ТОВ "ДЦ Україна"-продавець торгової зали..З 08.09.2012 по 25.03.2013 ТОВ "ФОРА" касир торгового залу. З 23.04.2013 по 17.03.2014 ТОВ “ФОРА” переведено на посаду старшого касира..</p>
<p>З 25.06.2014 по 06.09.2014 ТОВ "ФОРА" переведена на посаду заступника керуючого магазином.</p>
<p> З березня 2015 прийнята адміністратором в мережу маркетів "СК Маркет" , З1,12,2019 переведена на посаду керуючого магазину де працюю на данний час. Основні функціональні обов'язки:-Касова дісциплина (ведення касової документації, ведення книг КУРО, оформлення звітностей за місяць- організація всіх торгових процесів («товар», «персонал», «торгове обладнання»,робота з замовленнями товару , планограмами , ротацією товару) також управління персоналом магазину (організація роботи, мотивація, планування, табелювання; контроль)- аналіз наявності асортименту, аналіз продажів; контроль ТЗ - організація та контроль проведення інвентаризацій; -Звітність для вищого керівництва.</p>
<p><strong>- Забезпечення виконання планових показників, звітність; </strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Посадові обов'язки:</strong></p>
<p>- Виконання плану продажів магазину</p>
<p>- Забезпечення якісного обслуговування покупців</p>
<p>- Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка та впровадження заходів щодо їх поліпшення</p>
<p>- Відбір, мотивація, навчання персоналу магазину</p>
<p>- Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину</p>
<p>- забезпечення виконання планових показників, звітність; </p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p> Професійні навички</p>
<p><br /></p>
<p>Навички роботи з комп'ютером, закінчила курси «Закінчила курси (2010р.). Ліцензований центр додаткової освіти приватного підприємства "ВЕКТОР-М" за програмою "1С: БУХГАЛТЕРІЯ (7.7 +8.0)"</p>
<p><br /></p>
<p>Володіння ПК та офісної оргтехніки. Знання програм» (MS Office, Word Голд).</p>
<p> Володіння прогамами; Рубікон,Асистент,Fozzy Klient, 1С: БУХГАЛТЕРІЯ (7.7 +8.0)"</p>
<p>Іноземна мова - англійська (базова).</p>