Персонал Україна: резюме та пошук співробітників в в Україні, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в в Україні швидко, шукаю резюме в місті Україна.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в в Україні. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в в Україні, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в в Україні!
<p>Коротка інформація: маю досвід роботи Головним бухгалтером десять років, Керівником практики трансфертного ціноутворення п’ять років, податковим консультантом, консультантом з трансфертного ціноутворення – сім років. Володію навичками управління командою, управління проектами, ведення переговорів</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Бухгалтерський облік та аудит, ступінь магістра (Київський Національний Економічний Університет, Київ)</p>
<p>Ключові компетенції:</p>
<p>- консультування у сфері трансфертного ціноутворення великих підприємств різних галузей економіки (аграрний бізнес, торгівля паливом, енергетична галузь, харчова промисловість, поліграфічна промисловість, переробна промисловість, дистриб'юторський бізнес, послуги)</p>
<p>- обґрунтування умов угод щодо відповідності принципам трансфертного ціноутворення з метою оптимізації оподаткування (різне рішення для кожного окремого випадку)</p>
<p>- формування та управління проектними командами (7 осіб)</p>
<p>- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)</p>
<p>- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату</p>
<p>- захист проектів перед клієнтами</p>
<p>- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній на тему трансфертного ціноутворення</p>
<p>- виступи на конференціях, форумах (у рамках популяризації бренду компанії та послуги)</p>
<p>- написання статей для профільних журналів</p>
<p>- ведення (модерація) конференцій</p>
<p>- проведення презентацій</p>
<p>
</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Nexia DK</strong><strong>
квітень 2023</strong></p>
<p>senior tax </p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<p>- підготовка, перевірка правильності підготовки, фіналізація документацій з трансфертного ціноутворення;</p>
<p>- проведення економічного аналіз, вибір та розрахунок показників рентабельності КО;</p>
<p>- управління проектними командами </p>
<p>- консультування у сфері трансфертного ціноутворення, підготовка відповідей на запити контролюючих органів у сфері ТЦО;</p>
<p>- проведення внутрішнього навчання</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «MGI P.S.P. AUDIT» лютий 2017 – березень 2023</strong></p>
<p>керівник практики трансфертного ціноутворення</p>
<p>Напрямок діяльності – аудит, податковий консалтинг, консалтинг у сфері ТЦО, аутсорсинг </p>
<p>бухгалтерського обліку</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<p>- координація роботи практики трансфертного ціноутворення;</p>
<p>- формування та управління проектними командами (7 осіб)</p>
<p>- управління проектами</p>
<p>- залучення та успішне ведення великої кількості клієнтів (від 60 клієнтів)</p>
<p>- ведення переговорів та доведення клієнтів до бажаного результату</p>
<p>- підготовка документацій з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані </p>
<p>операції для підприємств різних галузей економіки</p>
<p>- консультування у сфері трансфертного ціноутворення</p>
<p>- навчання персоналу суміжних підрозділів та зовнішніх компаній по темі трансфертного </p>
<p>ціноутворення</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Компанія «EUCON» </strong><strong>січень 2011 – лютий 2017 років</strong><br /></p>
<p>головний бухгалтер, аудитор, податковий консультант</p>
<p>Напрямок діяльності – аудит, адвокатські та юридичні послуги</p>
<p><strong>Обов’язки:</strong></p>
<p>- У рамках займаної посади головного бухгалтера здійснювала контроль облікової функції компанії, підготовка фінансової інформації станом на кінець місяця, року з метою складання звітності з прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.</p>
<p>Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками/замовниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками в національній та іноземній валюті.</p>
<p>У рамках облікової функції виконувала такі завдання: облік основних засобів, нарахування заробітної плати, облік розрахунків із постачальниками/замовниками, облік розрахунків з податків та бюджетних платежів, нарахування та сплата податків. Здійснювала аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Як податковий консультант/аудитор:</strong></p>
<p> - проведення тематичного та ініціативного для підприємств різних галузей економіки (агротрейдери, оптова торгівля, дистрибуція, фінансові послуги)</p>
<p>- консультування з питань оподаткування (податок на прибуток, ПДВ, податок на дохід, інші)</p>
<p>- побудова ефективної системи оподаткування компаній</p>
<p>- підготовка інформації для оскарження рішень перевірок контролюючих органів у суді</p>
<p>- супровід клієнтів під час здійснення перевірок податковими органами</p>
<p>- запуск нової практики у сфері консалтингу з трансфертного ціноутворення</p>
<p>- підготовка документації з ТЦО, розробка методології та внутрішніх політик з трансфертного ціноутворення</p>
<p>- проведення тренінгів для фінансових директорів та керівників компаній, участь у конференціях як доповідач з питань трансфертного ціноутворення та новацій податкового законодавства.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ТОВ «Республіканський правовий союз» </strong><strong>листопад 2006 – грудень 2010рр</strong><strong>.</strong></p>
<p>Головний бухгалтер </p>
<p>Напрямок – консалтингові послуги, юридичні послуги, аудит</p>
<p>• <strong>Обов’язки</strong><strong>:</strong></p>
<p>В рамках займаної посади здійснювала контроль облікової функції компанії, аналіз фінансової інформації станом на кінець місяця, року для складання звітності з ПДВ, прибутку, фінансової звітності та внутрішньої звітності для інвесторів, складання бюджетів компанії та контроль за їх виконанням.</p>
<p>Здійснювала контроль за станом заборгованості компанії перед постачальниками, співробітниками, контроль платіжної дисципліни, планування руху коштів у рамках затверджених бюджетів компанії, роботу з банком за рахунками національної та іноземної валюти.</p>
<p>У межах облікової функції виконувала такі завдання: контроль правильності формування первинної вартості основних засобів, нарахування заробітної плати, облік ПММ, облік ТМЦ, облік ПДВ та прибуток.</p>
<p>Також до моїх функціональних обов'язків входило аналіз договорів та первинних документів на предмет правильності їх оформлення та наявності податкових ризиків, контроль та організація документообігу в рамках посадових компетенцій. </p>
<p><br /></p>
<p>ПРОФЕСІЙНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА володіння мовами</p>
<p>
Володіння комп'ютерними програмами: 1С 8.2, М.Е.D.O.C, Slack, PowerPoint</p>
<p>Сертифікований аудитор (Сертифікат аудитора АПУ категорія "А")</p>
<p>Російська, Українська – рідна мова | Англійська – розмовна</p>